Ja niet altijd dus. Ja dat op penalty's argument gaat ook nergens over dat is geen naaien. Dat is gewoon lullig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, Maradona vergeten? En altijd eruit op penalty's
http://hahgay.com/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
Ohja, Sabine, ik ga je meenemen naar een gayfeestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaan ze er altijd uit op penalty's nadat ze in de wedstrijd genaaid zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja niet altijd dus. Ja dat op penalty's argument gaat ook nergens over dat is geen naaien. Dat is gewoon lullig.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Heloef eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
The hand of cloth ook![]()
Was tegen Amerika
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Heloef eigenlijk
Dit zou goed passen in mijn rijtje na lesbisch en al verliefd op een andere jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
Vertel die laatste?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dit zou goed passen in mijn rijtje na lesbisch en al verliefd op een andere jongen.
Het zat die Engelsen niet mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze er altijd uit op penalty's nadat ze in de wedstrijd genaaid zijn.
meldtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek trouwens weer mensen om foto's mee te maken.
Oh ja arme Green toenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was deze wedstrijd
Magistrale headline van een Engelse krant
The hand of cloth
Ik zou wel willen maar ik kan niet recht in een lens kijken wat een beetje jammer is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek trouwens weer mensen om foto's mee te maken.
Idee! Als je naar dat gayfeestje wil en het is overdag mooi weer kunnen we in utrecht wel even rondlopen? Ergens wat eten en savonds fayeesten.quote:
ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
wow, jij hebt onder een steen geleefd.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
wow, jij hebt onder een steen geleefd.
Echt, DV voelt me.quote:
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.quote:
Oh dat is wel tof!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idee! Als je naar dat gayfeestje wil en het is overdag mooi weer kunnen we in utrecht wel even rondlopen? Ergens wat eten en savonds fayeesten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ik je nu voelde he. Viezert
Maar jij bent dan ook uber leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.
Je was gewoon bang voor Heloef zijn 40 CM?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex, ik ben zo rancuneus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex, ik ben zo rancuneus.
Ik vond vorige week foto's van jou en naatje, knuffelend op de meetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.
Dat zou ik niet zeggen, ik heb nog van em verloren met bankdrukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef aight1 het volgende:
naatje1 dat is toch wel de grootste kneus van heel de foks
no offence
Jij had een reden om rancuneus te zijn, ik had die totaal niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |