SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik de voetbalanalyses zo lees, ook in dit topic, is het een hoop stressquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef ValHallen het volgende:
Zure mensen die miljarden mensen hun plezier niet gunnenAanwinsten voor deze prachtige wereld.
Je kunt beter gaan roken, word je rustig van
![]()
![]()
Ik heb 3 sigaretten gerookt tijdens de rust van Nederland-Portugal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik de voetbalanalyses zo lees, ook in dit topic, is het een hoop stressJe kunt beter gaan roken, word je rustig van
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat ding moet ik kopen, wat een bazendingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[ afbeelding ]
9gag maar toch een terecht aanklacht.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het laat wel op een mooie manier precies zien wat er fout is aan dit land. Hij of zij die het hardst schreeuwt lijkt het meest gelijk te hebben. Nu is er nog tegengas van onze kant, maar vaak wordt dat niet gehoord en mag er ongestraft onzin worden verkondigd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch wel de bizarste post van vandaag
De wat minder snuggere mensen uit onze maatschappij geloven het en zo krijgt de persoon die het hardst schreeuw gelijk. Gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.![]()
Dat komt omdat de eerste tablet tergend kut was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[ afbeelding ]
9gag maar toch een terecht aanklacht.![]()
Niet meer kijken, dan heb je er hooguit één nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb 3 sigaretten gerookt tijdens de rust van Nederland-Portugal.![]()
Die oude Windows tablet of die nieuwe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ding moet ik kopen, wat een bazendingVerliefdheid is voor de dommen![]()
Nee, zij leeft nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Dit is zo'n ruig nummer hè. Komt Amy Winehouse ook nog dan?![]()
En wij zijn nu de eurofiele linkse oplichtersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het laat wel op een mooie manier precies zien wat er fout is aan dit land. Hij of zij die het hardst schreeuwt lijkt het meest gelijk te hebben. Nu is er nog tegengas van onze kant, maar vaak wordt dat niet gehoord en mag er ongestraft onzin worden verkondigd.
De wat minder snuggere mensen uit onze maatschappij geloven het en zo krijgt de persoon die het hardst schreeuw gelijk. Gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.![]()
![]()
Inderdaad. Maar zoals altijd in de geschiedenis delven de denkers het onderspit tegen de schreeuwers. Of erger nog, de denkers krijgen achteraf het gelijk. Neerwaartse spiraal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het laat wel op een mooie manier precies zien wat er fout is aan dit land. Hij of zij die het hardst schreeuwt lijkt het meest gelijk te hebben. Nu is er nog tegengas van onze kant, maar vaak wordt dat niet gehoord en mag er ongestraft onzin worden verkondigd.
Daarom kijk ik geen TV meer, wat een pulp.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Ishimaru het volgende:
Programma op rtl5, mannen die liever een pop preferen dan een vrouw van vlees en bloed![]()
![]()
True maar het gaat mij er om dat er mensen roepen dat de tablet zo heerlijk origineel uit de koker van Big Steve komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat komt omdat de eerste tablet tergend kut was.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Tablets, mooi voorbeeld van hoe ze de consument in een keurslijf proberen te dwingenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[ afbeelding ]
9gag maar toch een terecht aanklacht.![]()
Ohja, ik heb mijn eigen haren geknipt. Morgen maar weer verder met mijn pony en dan de lengte bepalen.#TeamMiley![]()
Jij kan gup uitzetten toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom kijk ik geen TV meer, wat een pulp.![]()
Ik ken niet zonder voetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet meer kijken, dan heb je er hooguit één nodig.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Die nieuwe!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die oude Windows tablet of die nieuwe?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hier kom je dat gelukkig niet tegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
ik lig op bed en verveel me, dan ga ik tv kijken. Heb laatste tijd geen zin om te gamenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me ook net als Galileoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zoals altijd in de geschiedenis delven de denkers het onderspit tegen de schreeuwers. Of erger nog, de denkers krijgen achteraf het gelijk. Neerwaartse spiraal.![]()
Zet de radio aan, Vallie draait zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik lig op bed en verveel me, dan ga ik tv kijken. Heb laatste tijd geen zin om te gamen![]()
Ik was helemaal gemarket bij de opmerking dat dat klapding klonk als een autodeurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Gewoon split-screen werken.
Aangezien je op wandelvakantie gaat: ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
Ik wil een goedkope tablet voor op reis. Ben ik nu een luxepaardje?![]()
Ik snap ook waarom niet waarom mensen er over klagen, het duurt 4 weken elke twee jaar.
GET OVER YOURSELFS
Nee, want ik wil een dure tablet voor op reis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
Ik wil een goedkope tablet voor op reis. Ben ik nu een luxepaardje?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het was inderdaad een wandelend lijk, dus sinds vorige zomer is er weinig veranderdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat deed ze al niet toen haar hart nog klopte dacht ik?![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik snap ook waarom niet waarom mensen er over klagen, het duurt 4 weken elke twee jaar.
GET OVER YOURSELFS![]()
![]()
Jamaar ik heb het ook over gewoon als ik met de trein ga.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien je op wandelvakantie gaat: ja.#TeamMiley![]()
Ja, ja heel erg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
Laatst ook weer een schrijnend voorbeeld. Een 17-jarig meisje was vermist. Laatst gesignaleerd, Nickelsonjas, Uggs, noem maar op. Zwanger. Vermoedelijk weg met de vader van het ongeboren kind.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zoals altijd in de geschiedenis delven de denkers het onderspit tegen de schreeuwers. Of erger nog, de denkers krijgen achteraf het gelijk. Neerwaartse spiraal.
Dit meisje is 17 en kunnen we toch wel scharen onder de groep "debielen". Dat is een aanname die ik doe. Als dit meisje op haar 17e een kind krijgt, welke ook weer een kind krijgt of een leeftijd van 17/18/19 (kinderen van tienermoeders schijnen sneller zelf tienermoeder worden te worden dan kinderen van "gewone" moeders) hebben we op de 34 / 35 / 36 dus al 2 "debielen".
Over het algemeen krijgen hoger opgeleide (hoeft niet altijd ) / niet achterlijke mensen pas later kinderen. Tussen de 32 en de 38 bijvoorbeeld. Het probleem is dus dat de "debielen" zich 2 keer zo snel voortplanten als de andere mensen, waardoor we in een vicieuze cirkel komen waar we niet meer uit kunnen komen.
Tot zover mijn betoog. Val niet over de benaming "debielen".![]()
Die mensen vinden clubvoetbal ook vervelend. En altijd maar zeiken dat het weer over voetbal gaat maar alle andere onderwerpen zijn prima ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
GET OVER YOURSELFS![]()
![]()
Ik heb trouwens een goedkope tablet wat een prut zeg.
Ik zou hem zo weggeven maar mijn moeder hecht er wel waarde aan.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Het voetbalgeneuzel hoor ik het hele jaar door.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
GET OVER YOURSELFS![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Trouwens heel veel liefde voor DV voor deze TT.![]()
![]()
Goed essay, 8/10quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laatst ook weer een schrijnend voorbeeld. Een 17-jarig meisje was vermist. Laatst gesignaleerd, Nickelsonjas, Uggs, noem maar op. Zwanger. Vermoedelijk weg met de vader van het ongeboren kind.
Dit meisje is 17 en kunnen we toch wel scharen onder de groep "debielen". Dat is een aanname die ik doe. Als dit meisje op haar 17e een kind krijgt, welke ook weer een kind krijgt of een leeftijd van 17/18/19 (kinderen van tienermoeders schijnen sneller zelf tienermoeder worden te worden dan kinderen van "gewone" moeders) hebben we op de 34 / 35 / 36 dus al 2 "debielen".
Over het algemeen krijgen hoger opgeleide (hoeft niet altijd ) / niet achterlijke mensen pas later kinderen. Tussen de 32 en de 38 bijvoorbeeld. Het probleem is dus dat de "debielen" zich 2 keer zo snel voortplanten als de andere mensen, waardoor we in een vicieuze cirkel komen waar we niet meer uit kunnen komen.
Tot zover mijn betoog. Val niet over de benaming "debielen".![]()
Snuf. is Apple geek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn prima Android-tablets.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Trouwens heel veel liefde voor DV voor deze TT.Tenminste 2/3 mensen die de TT erkennenquote:![]()
Ik kies gewoon ook een onderwerp waar 9/10 mensen in het topic plezier aan beleven en dan ga ik iedere keer zeiken als het ter sprake komt![]()
![]()
Snuf is een van die mensen die er niet objectief naar kijkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn prima Android-tablets.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Zullen we het dan maar over seks hebben. Het nummer van je post is een mooi begin.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
Ik kies gewoon ook een onderwerp waar 9/10 mensen in het topic plezier aan beleeft en dan ga ik iedere keer zeiken als het ter sprake komt#TeamMiley![]()
Ik ook niet trouwens, ik heb vorige week nog gespuugd op een Apple store.Verliefdheid is voor de dommen![]()
NEENquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over seks hebben. Het nummer van je post is een mooi begin.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dankjewel. Ik heb hier wel even over nagedacht een paar weken geleden. Moet je niet te vaak doen, word je vrij droevig van.quote:![]()
QFTWquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef QuintonFortune het volgende:
Koop een Windows of Android of koop niks.![]()
Trouwens is de iPad honderd keer beter dan alle Android tablets bij elkaar.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Spartanen nemen het topic overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef Topiek het volgende:
De Microsoft Surface is best wel baas volgens mij![]()
![]()
En geen iTunes, iCloud en zooi nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef Topiek het volgende:
De Microsoft Surface is best wel baas volgens mij
Ik had vroeger trouwens nog een Macintosh gehad, toen Apple nog betaalbaar was.Verliefdheid is voor de dommen![]()
En écht hipster.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik had vroeger trouwens nog een Macintosh gehad, toen Apple nog betaalbaar was.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hackintoshquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik had vroeger trouwens nog een Macintosh gehad, toen Apple nog betaalbaar was.Yeahhhquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef Snuf. het volgende:
OMFG IK STA IN DE TT IK HAD DAT OPRECHT NIET EENS GEZIEN.![]()
![]()
Precies toen de wereld van Windows hield had ik Apple, toen de wereld van Apple hield had ik Windows.quote:Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies toen de wereld van Windows hield had ik Apple, toen de wereld van Apple hield had ik Windows.
Dit was wel een bazentoetsenbord, eerlijk is eerlijk.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Best wat hiphop zometeen, jouw straatjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Karzai het volgende:
ik zal weer eens luisteren
De gaafste liedjes![]()
Ik vind het echt fascinerend hoe erg jij geilt op toetsenborden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit was wel een bazentoetsenbord, eerlijk is eerlijk.![]()
Laatst ook even met zo'n windows telefoon geklooid. Werkt echt veel fijner dan zo'n Android ding. Veel minder nutteloze eye candy, wel mooi gespatieerde teksten.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb een Windows-telefoon gehad en het leek als een gezant van de duivel, gestuurd om mij gestoord te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Watertornado het volgende:
Laatst ook even met zo'n windows telefoon geklooid. Werkt echt veel fijner dan zo'n Android ding. Veel minder nutteloze eye candy, wel mooi gespatieerde teksten.![]()
Vingers moet je ook wel eens verwennen hè.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt fascinerend hoe erg jij geilt op toetsenborden.
Ik bedenk me nu net dat mijn monitor + toetsenbord best wel veel duurder waren dan de rest van mijn hele computer
Jij was niet in vorig topic dus dacht dat je dit ook niet zou zien.quote:
Je weet dat ik diepe liefde voor je heb sgtje oxox![]()
Laptop hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vingers moet je ook wel eens verwennen hè.
Ik bedenk me nu net dat mijn monitor + toetsenbord best wel veel duurder waren dan de rest van mijn hele computer![]()
![]()
Heb ik via mijn werk gehad. Ik heb altijd mijn privételefoon gebruiktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een Windows-telefoon gehad en het leek als een gezant van de duivel, gestuurd om mij gestoord te maken.![]()
![]()
sry je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij was niet in vorig topic dus dacht dat je dit ook niet zou zien.
Je weet dat ik diepe liefde voor je heb sgtje oxox
eenliefdeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zolang het zeroes is en ik het hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef ACT-F het volgende:
Leuk om dit nummer weer eens te horen.
Kan ik ook een verzoekje doen?![]()
Laten vallen was bij mij het enige wat in één keer zonder problemen lukte met die telefoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik via mijn werk gehad. Ik heb altijd mijn privételefoon gebruikt![]()
Dan heb je toch nooit een fatsoenlijk scherm en dito toetsenbord.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, dat bedoel ik. Hoewel dat met scherm reuze meevalt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je toch nooit een fatsoenlijk scherm en dito toetsenbord.![]()
![]()
DV, de bal verlaat op dit moment de voet en wordt gespeeld naar de linkerkant. Het blauwe team wil daar scoren. Staat de neger links in beeld buitenspel of niet?![]()
Deed ik ook voor de ogen van mijn leidinggevende, linea recta in de prullenbak. Vond hij niet zo leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten vallen was bij mij het enige wat in één keer zonder problemen lukte met die telefoon.![]()
![]()
Zijn toch gewoon nog steeds vies geel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Hoewel dat met scherm reuze meevalt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mijn scherm is eerder blauw dan geel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon nog steeds vies geel?
edit: waar ik niet mee wil zeggen dat de kleur niet goed is, maar het neigt niet naar geel.![]()
Ik zie de bal nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
DV, de bal verlaat op dit moment de voet en wordt gespeeld naar de linkerkant. Het blauwe team wil daar scoren. Staat de neger links in beeld buitenspel of niet?![]()
Ja dat had ik ook liever maar ik heb het toch over:quote:
Of ik neem deze maar die heeft teringweinig apps:
De middelste speler in het blauw (achter de speler in het rood) speelt de bal. Maar verder is dat niet echt relevant, gezien de informatie die ik je reeds gegeven heb.quote:![]()
Waarom ken ik dit nummer niet? Ik heb bijna alle (oudere) albums van Eels. Of zit daar de crux, dat dit het nieuwere werk is?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Men probeert het telkens weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
DV, de bal verlaat op dit moment de voet en wordt gespeeld naar de linkerkant. Het blauwe team wil daar scoren. Staat de neger links in beeld buitenspel of niet?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Silk is wel functioneler. Alleen woont ze niet meer echt in de buurt straks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook liever maar ik heb het toch over:
[ afbeelding ]
Of ik neem deze maar die heeft teringweinig apps:
[ afbeelding ]
Mooi ding verder.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het antwoord is vast ja, omdat de neger verder staat dan diegene die de bal krijgt ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De middelste speler in het blauw (achter de speler in het rood) speelt de bal. Maar verder is dat niet echt relevant, gezien de informatie die ik je reeds gegeven heb.![]()
Die speler die helemaal vooraan staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook nietde neger zie ik ook niet.
Nieuw werk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet? Ik heb bijna alle (oudere) albums van Eels. Of zit daar de crux, dat dit het nieuwere werk is?Sowieso zijn de nieuwe albums ook echt wel de moeite waard
![]()
![]()
Wel relevant, want het lijkt er toch op dat die rode meneer de bal speelt. En dan wordt het hele links/rechts verhaal van het veld denk ik ook anders. Ik snap er niet zoveel van in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De middelste speler in het blauw (achter de speler in het rood) speelt de bal. Maar verder is dat niet echt relevant, gezien de informatie die ik je reeds gegeven heb.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Teach DV the offside-rule, or die trying.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Men probeert het telkens weer.![]()
strikvraagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
DV, als je dit weet ken je genoeg.
Is dit een doelpunt?
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Trots op jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het antwoord is vast ja, omdat de neger verder staat dan diegene die de bal krijgt ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
Is dit een doelpunt?
[ afbeelding ]ja
![]()
Het is forumvervuiling.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
Is dit een doelpunt?
[ afbeelding ]![]()
Misschien toch maar eens weer wat kopen dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nieuw werk jaSowieso zijn de nieuwe albums ook echt wel de moeite waard
1 van de meest bizarre momenten ooit in het voetbal. Stond echt met open mond te kijken toen, dat ze dat niet zagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
Is dit een doelpunt?
[ afbeelding ]![]()
Die van vanavond mocht er ook wezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de meest bizarre momenten ooit in het voetbal. Stond echt met open mond te kijken toen, dat ze dat niet zagen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die Engelsen hebben na vandaag geen recht tot janken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de meest bizarre momenten ooit in het voetbal. Stond echt met open mond te kijken toen, dat ze dat niet zagen.
Het is een meerkeuzevraag, ja of nee. Verder stel ik nog geen eisen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van de ja slaat dat hele antwoord nergens op hè![]()
Is dit vanavond of tegen de Duitsers?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de meest bizarre momenten ooit in het voetbal. Stond echt met open mond te kijken toen, dat ze dat niet zagen.
Edit: ah, WK.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het was sowieso een domme vraag aangezien je er wel vanuit kon gaan dat het antwoord ja was. Anders vroeg je niet zo out of the blue een buitenspel vraagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is een meerkeuzevraag, ja of nee. Verder stel ik nog geen eisen.![]()
Haha, deze kende ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de meest bizarre momenten ooit in het voetbal. Stond echt met open mond te kijken toen, dat ze dat niet zagen.![]()
![]()
Tegen Duitslandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dit vanavond of tegen de Duitsers?
Edit: ah, WK.![]()
Juistquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gerechtigheid. Engeland wordt altijd genaaidHoewel ze nog steeds door zouden zijn gegaan als deze wel had geteld
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
En vreemd genoeg zijn het altijd Engelsen die in dit soort situaties betrokken zijn.
Die van vanavond was een stuk minder duidelijk, maar alsnog heel erg raak.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dit vanavond of tegen de Duitsers?
Edit: ah, WK.![]()
Werd dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
JuistHoewel ze nog steeds door zouden zijn gegaan als deze wel had geteld
![]()
WTF zit daar voor een gat in zijn knie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef QuintonFortune het volgende:
En vreemd genoeg zijn het altijd Engelsen die in dit soort situaties betrokken zijn.
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
thxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Best wat hiphop zometeen, jouw straatje
Moest even opnieuw opstarten, computer is al een beetje oud![]()
Ze hebben nog een WK gewonnen met een twijfelgevalletje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gerechtigheid. Engeland wordt altijd genaaid
Ja, Maradona vergeten? En altijd eruit op penalty'squote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze hebben nog een WK gewonnen met een twijfelgevalletje.![]()
PANN?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
Ohja, Sabine, ik ga je meenemen naar een gayfeestje!![]()
![]()
Ja niet altijd dus. Ja dat op penalty's argument gaat ook nergens over dat is geen naaien. Dat is gewoon lullig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, Maradona vergeten? En altijd eruit op penalty'sVerliefdheid is voor de dommen![]()
http://hahgay.com/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
Ohja, Sabine, ik ga je meenemen naar een gayfeestje!![]()
Ik vind dit wel iets voor Heloef eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij gaan ze er altijd uit op penalty's nadat ze in de wedstrijd genaaid zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja niet altijd dus. Ja dat op penalty's argument gaat ook nergens over dat is geen naaien. Dat is gewoon lullig.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Snuf. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
The hand of cloth ook![]()
Was tegen Amerika
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Dit zou goed passen in mijn rijtje na lesbisch en al verliefd op een andere jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Vertel die laatste?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dit zou goed passen in mijn rijtje na lesbisch en al verliefd op een andere jongen.![]()
![]()
Het zat die Engelsen niet mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze er altijd uit op penalty's nadat ze in de wedstrijd genaaid zijn.
Engeland en Nederland zijn waarschijnlijk de meest ongelukkig teams op eindtoernooien. Met de Engelsen een treetje hoger.
meldtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek trouwens weer mensen om foto's mee te maken.![]()
Oh ja arme Green toenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was deze wedstrijd
Magistrale headline van een Engelse krant
The hand of clothI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik zou wel willen maar ik kan niet recht in een lens kijken wat een beetje jammer is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
Ik zoek trouwens weer mensen om foto's mee te maken.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Idee! Als je naar dat gayfeestje wil en het is overdag mooi weer kunnen we in utrecht wel even rondlopen? Ergens wat eten en savonds fayeesten.quote:![]()
ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
wow, jij hebt onder een steen geleefd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
wow, jij hebt onder een steen geleefd.Echt, DV voelt me.quote:![]()
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.quote:#TeamMiley![]()
Oh dat is wel tof!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idee! Als je naar dat gayfeestje wil en het is overdag mooi weer kunnen we in utrecht wel even rondlopen? Ergens wat eten en savonds fayeesten.
#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ik je nu voelde he. ViezertJa natuurlijk
![]()
![]()
Maar jij bent dan ook uber leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.![]()
Je was gewoon bang voor Heloef zijn 40 CM?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.![]()
![]()
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex, ik ben zo rancuneus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
De week nadat het uitging met naat, besloten zowel VH als Heloef me leuk te gaan vinden. Maar VH had al een streepje voor, zegmaar.. en heloef ging bitchen als fuck.Verliefdheid is voor de dommen![]()
naatje1 dat is toch wel de grootste kneus van heel de foks
no offenceI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Volgens iemand zegt deze site waar ik niets van snap dat ik heel snel Ice Cream Sandwich op m'n telefoon krijg![]()
![]()
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex, ik ben zo rancuneus.#TeamMiley![]()
Het is vandaag precies 7 maanden geleden dat ik gedumpt werd. Dat mag een feestdag worden.#TeamMiley![]()
Ik vond vorige week foto's van jou en naatje, knuffelend op de meetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.![]()
![]()
Dat zou ik niet zeggen, ik heb nog van em verloren met bankdrukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef aight1 het volgende:
naatje1 dat is toch wel de grootste kneus van heel de foks
no offence![]()
Jij had een reden om rancuneus te zijn, ik had die totaal niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan nooit erger zijn dan ik. Ik steek nog steeds na, maarja, mijn ego werd verbrijzeld. Ik heb een vrijbrief.Verliefdheid is voor de dommen![]()
ja geen idee hoe ie eruit ziet ofzo maar qua persoonlijkheidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen, ik heb nog van em verloren met bankdrukkenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Het is vandaag precies 7 maanden geleden en een dag dat ik gezoend werd. Dat mag een feestdag worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:32 schreef arachide. het volgende:
Het is vandaag precies 7 maanden geleden dat ik gedumpt werd. Dat mag een feestdag worden.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik heb een heel mapje vol met die foto's. Ik hou niet zo van het verleden wissen. Maarja, ik zie het maar als een goede daad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vond vorige week foto's van jou en naatje, knuffelend op de meet#TeamMiley![]()
Ik bewaar ook altijd dat soort foto'squote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een heel mapje vol met die foto's. Ik hou niet zo van het verleden wissen. Maarja, ik zie het maar als een goede daad.![]()
Feestweekend, en het ritueel moet zijn dat iedereen kip gaat kluiven. Kipkluifjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het is vandaag precies 7 maanden geleden en een dag dat ik gezoend werd. Dat mag een feestdag worden.
#TeamMiley![]()
Ik ook. Soms kom je ze tegen, je kijkt er kort naar, en weer verder.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bewaar ook altijd dat soort foto's![]()
Ik heb er één verwijderd en daar heb ik spijt vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bewaar ook altijd dat soort foto'sMeer omdat ik echt niet tegen het verwijderen van foto's kan. Het was wel een tumblr waardig exemplaar. De foto, de relatie niet.
#TeamMiley![]()
Niet haten op Queen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Snuf. het volgende:
"Real musicians don't wear eyeliner" - Harvey Specter
[ afbeelding ]
Keiharde Queen burn![]()
Zo lekker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Feestweekend, en het ritueel moet zijn dat iedereen kip gaat kluiven. Kipkluifjes![]()
Ik moet nog gaan BBQen ergens deze weken.
We gaan toch wel BBQen op jouw verjaardag? Ik heb vandaag een BBQ gekregen van de ING.
Iedereen die beweert dat Bowie geen echte muzikant is is letterlijk gek in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Snuf. het volgende:
"Real musicians don't wear eyeliner" - Harvey Specter
[ afbeelding ]
Keiharde Queen burn![]()
Ik sta op de Tumblr van DV hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er één verwijderd en daar heb ik spijt vanMeer omdat ik echt niet tegen het verwijderen van foto's kan. Het was wel een tumblr waardig exemplaar. De foto, de relatie niet.
Ik vond het wel een mooie haat.quote:![]()
Goed dat je het zegt, ik zou binnenkort wat eigen foto's op tumblr gooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er één verwijderd en daar heb ik spijt vanMeer omdat ik echt niet tegen het verwijderen van foto's kan. Het was wel een tumblr waardig exemplaar. De foto, de relatie niet.
![]()
Oh gaaf! Ja we gaan BBQ'en!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zo lekker.![]()
Ik moet nog gaan BBQen ergens deze weken.
We gaan toch wel BBQen op jouw verjaardag? Ik heb vandaag een BBQ gekregen van de ING.#TeamMiley![]()
Precies. Ik heb gelukkig het foto mapje ergens ver weg verstoptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook. Soms kom je ze tegen, je kijkt er kort naar, en weer verder.![]()
Dankzij wie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik sta op de Tumblr van DV he
[..]
Ik vond het wel een mooie haat.#TeamMiley![]()
Trusten boiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
Kusje voor VH ik ga mijn hoofd ten ruste leggen.![]()
Ik vind Tumblr zo'n mooi plek voor te mooie dingen die je toch niet gaat tegen komen in het echt.
Meestal.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Droom zachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
![]()
CAUGHT IN A LANDSIDEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IS THIS JUST FANTASY
ik kan het hele nummer meezingen
Ik ook.
Kost zoveel moeitequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
Ik wil ook weer eigen foto's op tumblr gooien.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn Tumblr mist nog Gerrie bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
Ik wil ook weer eigen foto's op tumblr gooien.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Waarom, als je zoekt op serie- telefoon- of versienummers, krijg je altijd dit soort sites en wat in godsnaam betekenen ze.![]()
IK BEN 36 JAARquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef arachide. het volgende:
IK BEN JOHAN
Nee, ik heb geen zin in Queen![]()
OPEN YOUR EYES LOOK UP TO THE SKIES I SEEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NO ESCAPE FROM REALITY
gaan we dit echt doen nu? helemaal?
Hebben ik en Faye ooit gedaan in PUB
Blie blie blie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Tchock het volgende:
Waarom, als je zoekt op serie- telefoon- of versienummers, krijg je altijd dit soort sites en wat in godsnaam betekenen ze.![]()
I'M JUST A POOR BOY, I NEED NO SYMPATHYquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:40 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
OPEN YOUR EYES LOOK UP TO THE SKIES I SEE
Hebben ik en Faye ooit gedaan in PUB![]()
![]()
Ja, wat moet dat hier allemaal? Ga eens slapen, snotjochies!
Hoi
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Leuk liedje vind ik het. Hun hele album is tof.quote:Ome Rob.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Hoi![]()
Je bent te laat!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Hoi![]()
Leuke gast wel ja. Dat meisje kan ik niet zo waarderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m53rlgfhl31qf04e0o1_500.jpg
Godverdomme, wat een lief stel.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik verklaar mensen die Bohemian Rhapsody leuk vinden hierbij officieel tot kitsch en smakeloos.![]()
![]()
Denken dat ik een niet tof nummer aanvraagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
Ik vind dit nummer best wel tof, weetje![]()
![]()
Dat meisje is ook best wel naar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leuke gast wel ja. Dat meisje kan ik niet zo waarderen.#TeamMiley![]()
Oh het komt van jou. Sorry. SNUFAANVRAAGJESquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Denken dat ik een niet tof nummer aanvraag
#TeamMiley![]()
Dat meisje verpest de hele foto.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m53rlgfhl31qf04e0o1_500.jpg
Godverdomme, wat een lief stel.Verliefdheid is voor de dommen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: