Jij kan gup uitzetten toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom kijk ik geen TV meer, wat een pulp.
Ik ken niet zonder voetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet meer kijken, dan heb je er hooguit één nodig.
Die nieuwe!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die oude Windows tablet of die nieuwe?
Hier kom je dat gelukkig niet tegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ik lig op bed en verveel me, dan ga ik tv kijken. Heb laatste tijd geen zin om te gamenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik voel me ook net als Galileoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zoals altijd in de geschiedenis delven de denkers het onderspit tegen de schreeuwers. Of erger nog, de denkers krijgen achteraf het gelijk. Neerwaartse spiraal.
Zet de radio aan, Vallie draait zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik lig op bed en verveel me, dan ga ik tv kijken. Heb laatste tijd geen zin om te gamen
Ik was helemaal gemarket bij de opmerking dat dat klapding klonk als een autodeurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Gewoon split-screen werken.
Aangezien je op wandelvakantie gaat: ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
Ik wil een goedkope tablet voor op reis. Ben ik nu een luxepaardje?
Nee, want ik wil een dure tablet voor op reis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
Het was inderdaad een wandelend lijk, dus sinds vorige zomer is er weinig veranderdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat deed ze al niet toen haar hart nog klopte dacht ik?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |