SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik de voetbalanalyses zo lees, ook in dit topic, is het een hoop stressquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef ValHallen het volgende:
Zure mensen die miljarden mensen hun plezier niet gunnenAanwinsten voor deze prachtige wereld.
Je kunt beter gaan roken, word je rustig van
![]()
![]()
Ik heb 3 sigaretten gerookt tijdens de rust van Nederland-Portugal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik de voetbalanalyses zo lees, ook in dit topic, is het een hoop stressJe kunt beter gaan roken, word je rustig van
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat ding moet ik kopen, wat een bazendingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[ afbeelding ]
9gag maar toch een terecht aanklacht.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het laat wel op een mooie manier precies zien wat er fout is aan dit land. Hij of zij die het hardst schreeuwt lijkt het meest gelijk te hebben. Nu is er nog tegengas van onze kant, maar vaak wordt dat niet gehoord en mag er ongestraft onzin worden verkondigd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch wel de bizarste post van vandaag
De wat minder snuggere mensen uit onze maatschappij geloven het en zo krijgt de persoon die het hardst schreeuw gelijk. Gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.![]()
Dat komt omdat de eerste tablet tergend kut was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[ afbeelding ]
9gag maar toch een terecht aanklacht.![]()
Niet meer kijken, dan heb je er hooguit één nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb 3 sigaretten gerookt tijdens de rust van Nederland-Portugal.![]()
Die oude Windows tablet of die nieuwe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ding moet ik kopen, wat een bazendingVerliefdheid is voor de dommen![]()
Nee, zij leeft nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Dit is zo'n ruig nummer hè. Komt Amy Winehouse ook nog dan?![]()
En wij zijn nu de eurofiele linkse oplichtersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het laat wel op een mooie manier precies zien wat er fout is aan dit land. Hij of zij die het hardst schreeuwt lijkt het meest gelijk te hebben. Nu is er nog tegengas van onze kant, maar vaak wordt dat niet gehoord en mag er ongestraft onzin worden verkondigd.
De wat minder snuggere mensen uit onze maatschappij geloven het en zo krijgt de persoon die het hardst schreeuw gelijk. Gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.![]()
![]()
Inderdaad. Maar zoals altijd in de geschiedenis delven de denkers het onderspit tegen de schreeuwers. Of erger nog, de denkers krijgen achteraf het gelijk. Neerwaartse spiraal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het laat wel op een mooie manier precies zien wat er fout is aan dit land. Hij of zij die het hardst schreeuwt lijkt het meest gelijk te hebben. Nu is er nog tegengas van onze kant, maar vaak wordt dat niet gehoord en mag er ongestraft onzin worden verkondigd.
Daarom kijk ik geen TV meer, wat een pulp.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Ishimaru het volgende:
Programma op rtl5, mannen die liever een pop preferen dan een vrouw van vlees en bloed![]()
![]()
True maar het gaat mij er om dat er mensen roepen dat de tablet zo heerlijk origineel uit de koker van Big Steve komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat komt omdat de eerste tablet tergend kut was.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Tablets, mooi voorbeeld van hoe ze de consument in een keurslijf proberen te dwingenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[ afbeelding ]
9gag maar toch een terecht aanklacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |