quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik snap ook waarom niet waarom mensen er over klagen, het duurt 4 weken elke twee jaar.
GET OVER YOURSELFS
Jamaar ik heb het ook over gewoon als ik met de trein ga.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien je op wandelvakantie gaat: ja.
Ja, ja heel erg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
Ik wil een goedkope tablet voor op reis. Ben ik nu een luxepaardje?
Laatst ook weer een schrijnend voorbeeld. Een 17-jarig meisje was vermist. Laatst gesignaleerd, Nickelsonjas, Uggs, noem maar op. Zwanger. Vermoedelijk weg met de vader van het ongeboren kind.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zoals altijd in de geschiedenis delven de denkers het onderspit tegen de schreeuwers. Of erger nog, de denkers krijgen achteraf het gelijk. Neerwaartse spiraal.
Die mensen vinden clubvoetbal ook vervelend. En altijd maar zeiken dat het weer over voetbal gaat maar alle andere onderwerpen zijn prima ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik snap ook waarom niet waarom mensen er over klagen, het duurt 4 weken elke twee jaar.
GET OVER YOURSELFS
Het voetbalgeneuzel hoor ik het hele jaar door.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
GET OVER YOURSELFS
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Trouwens heel veel liefde voor DV voor deze TT.
Goed essay, 8/10quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laatst ook weer een schrijnend voorbeeld. Een 17-jarig meisje was vermist. Laatst gesignaleerd, Nickelsonjas, Uggs, noem maar op. Zwanger. Vermoedelijk weg met de vader van het ongeboren kind.
Dit meisje is 17 en kunnen we toch wel scharen onder de groep "debielen". Dat is een aanname die ik doe. Als dit meisje op haar 17e een kind krijgt, welke ook weer een kind krijgt of een leeftijd van 17/18/19 (kinderen van tienermoeders schijnen sneller zelf tienermoeder worden te worden dan kinderen van "gewone" moeders) hebben we op de 34 / 35 / 36 dus al 2 "debielen".
Over het algemeen krijgen hoger opgeleide (hoeft niet altijd ) / niet achterlijke mensen pas later kinderen. Tussen de 32 en de 38 bijvoorbeeld. Het probleem is dus dat de "debielen" zich 2 keer zo snel voortplanten als de andere mensen, waardoor we in een vicieuze cirkel komen waar we niet meer uit kunnen komen.
Tot zover mijn betoog. Val niet over de benaming "debielen".
Snuf. is Apple geek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn prima Android-tablets.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Trouwens heel veel liefde voor DV voor deze TT.
Tenminste 2/3 mensen die de TT erkennenquote:
Snuf is een van die mensen die er niet objectief naar kijkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn prima Android-tablets.
Zullen we het dan maar over seks hebben. Het nummer van je post is een mooi begin.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
Ik kies gewoon ook een onderwerp waar 9/10 mensen in het topic plezier aan beleeft en dan ga ik iedere keer zeiken als het ter sprake komt
NEENquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over seks hebben. Het nummer van je post is een mooi begin.
Dankjewel. Ik heb hier wel even over nagedacht een paar weken geleden. Moet je niet te vaak doen, word je vrij droevig van.quote:
QFTWquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef QuintonFortune het volgende:
Koop een Windows of Android of koop niks.
Spartanen nemen het topic overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef Topiek het volgende:
De Microsoft Surface is best wel baas volgens mij
En geen iTunes, iCloud en zooi nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef Topiek het volgende:
De Microsoft Surface is best wel baas volgens mij
En écht hipster.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik had vroeger trouwens nog een Macintosh gehad, toen Apple nog betaalbaar was.
Hackintoshquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik had vroeger trouwens nog een Macintosh gehad, toen Apple nog betaalbaar was.
Yeahhhquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef Snuf. het volgende:
OMFG IK STA IN DE TT IK HAD DAT OPRECHT NIET EENS GEZIEN.
Precies toen de wereld van Windows hield had ik Apple, toen de wereld van Apple hield had ik Windows.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies toen de wereld van Windows hield had ik Apple, toen de wereld van Apple hield had ik Windows.
Best wat hiphop zometeen, jouw straatjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Karzai het volgende:
ik zal weer eens luisteren
De gaafste liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |