Deed ik ook voor de ogen van mijn leidinggevende, linea recta in de prullenbak. Vond hij niet zo leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten vallen was bij mij het enige wat in één keer zonder problemen lukte met die telefoon.
Zijn toch gewoon nog steeds vies geel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Hoewel dat met scherm reuze meevalt.
Mijn scherm is eerder blauw dan geel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon nog steeds vies geel?
Ik zie de bal nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
DV, de bal verlaat op dit moment de voet en wordt gespeeld naar de linkerkant. Het blauwe team wil daar scoren. Staat de neger links in beeld buitenspel of niet?
Ja dat had ik ook liever maar ik heb het toch over:quote:
De middelste speler in het blauw (achter de speler in het rood) speelt de bal. Maar verder is dat niet echt relevant, gezien de informatie die ik je reeds gegeven heb.quote:
Men probeert het telkens weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
DV, de bal verlaat op dit moment de voet en wordt gespeeld naar de linkerkant. Het blauwe team wil daar scoren. Staat de neger links in beeld buitenspel of niet?
Silk is wel functioneler. Alleen woont ze niet meer echt in de buurt straks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook liever maar ik heb het toch over:
[ afbeelding ]
Of ik neem deze maar die heeft teringweinig apps:
[ afbeelding ]
Het antwoord is vast ja, omdat de neger verder staat dan diegene die de bal krijgt ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De middelste speler in het blauw (achter de speler in het rood) speelt de bal. Maar verder is dat niet echt relevant, gezien de informatie die ik je reeds gegeven heb.
Die speler die helemaal vooraan staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook nietde neger zie ik ook niet.
Nieuw werk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet? Ik heb bijna alle (oudere) albums van Eels. Of zit daar de crux, dat dit het nieuwere werk is?
Wel relevant, want het lijkt er toch op dat die rode meneer de bal speelt. En dan wordt het hele links/rechts verhaal van het veld denk ik ook anders. Ik snap er niet zoveel van in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De middelste speler in het blauw (achter de speler in het rood) speelt de bal. Maar verder is dat niet echt relevant, gezien de informatie die ik je reeds gegeven heb.
Teach DV the offside-rule, or die trying.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Men probeert het telkens weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |