Ja, Maradona vergeten? En altijd eruit op penalty'squote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze hebben nog een WK gewonnen met een twijfelgevalletje.
PANN?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
Ohja, Sabine, ik ga je meenemen naar een gayfeestje!
Ja niet altijd dus. Ja dat op penalty's argument gaat ook nergens over dat is geen naaien. Dat is gewoon lullig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, Maradona vergeten? En altijd eruit op penalty's
http://hahgay.com/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
Ohja, Sabine, ik ga je meenemen naar een gayfeestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaan ze er altijd uit op penalty's nadat ze in de wedstrijd genaaid zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja niet altijd dus. Ja dat op penalty's argument gaat ook nergens over dat is geen naaien. Dat is gewoon lullig.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Heloef eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
The hand of cloth ook![]()
Was tegen Amerika
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Heloef eigenlijk
Dit zou goed passen in mijn rijtje na lesbisch en al verliefd op een andere jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
Vertel die laatste?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dit zou goed passen in mijn rijtje na lesbisch en al verliefd op een andere jongen.
Het zat die Engelsen niet mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze er altijd uit op penalty's nadat ze in de wedstrijd genaaid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |