Dat hoort zo, lekker burgelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ik wil de hele wereld zien met die camper en festivals bezoeken. Wat moet ik dan in godsnaam met een caravan?
Laat maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net als Jooof. Hossel allllllllllll the seacows.
Een partner in crime voor al die plannen?quote:
Dat is echt huilen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
Of die oude band van Skrillex, From First to LastWat een teringherrie is dat zeg.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer is verkracht door white chicks.
Die hoef je niet eens te noemen dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een partner in crime voor al die plannen?
Die wil ik niet later, want die heb ik al.
Die band is best tofquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
Of die oude band van Skrillex, From First to LastWat een teringherrie is dat zeg.
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILESquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef Snuf. het volgende:
IF DV COULD FALL INTO THE SKY DO YOU THINK TIME WOULD PASS HER BY
Ik doe mijn bestquote:
IF I COULD JUST SEEE YOU TONIGHT.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILES
Dat moet ook wel als je van appingedam naar rotterdam wil.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OHOHH CUZ YOU KNOW ID WALK A THOUSAND MILES
Bijdehandjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je van appingedam naar rotterdam wil.
Nou, het is maar een schijntje van 1000 mijl. Dus doen of bek houden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]
IF I COULD JUST SEEE YOU TONIGHT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |