Haha ik weet het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar DV woont. Dus moet het een beetje schatten.
Die staan wel voor lul nu met die actie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de Oranjetrekking van de Staatsloterij winnen.
Ik zag net nog de C1000 reclamequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die staan wel voor lul nu met die actie.
Van jouw huis naar DV is ook via de waddeneilanden, dus neem droge kleren meequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef arachide. het volgende:
Heuj, dat is nog best een idee, nederland doorlopen als oefening
Zou slecht zijn als het niet zo was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van jouw huis naar DV is ook via de waddeneilanden, dus neem droge kleren mee
[..]
Zou slecht zijn als het niet zo was.Die was onder de gordelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wegen zijn keislecht daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Donderdag voor het eerst autorijden in België, wat een belevenis.
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?quote:
Dat is privequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?
Dat zou ik niet durven zeggenquote:
Gewoon haar vagijn vol op de bek vattenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan en dan buik/rug ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |