The National heeft dat met vlagen ook, trouwens.quote:my best friend's a butcher, he has sixteen knives
he carries them all over the town at least he tries oh look it stopped snowing
my best friend's from Poland and oh he has a beard
but they caught him with his case in a public place that is what we had feared
he severed segments and secretely liked that
he always had the time to speak with me I liked him for that
he severed segments and secretely liked that
he always took the time
Het klinkt wel lekker en lo-fi is hip. Maar er zijn echt briljante albums gemaakt in de 00's, dit is niet briljant.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waar die ophemeling vandaan komt. Zo goed is het niet. En nauwelijks origineel ook
Joy Division is de koning van het Genre. Nog steeds. Beter dan Interpol. Sowieso vind ik dat Interpol het niveau van het eerste album nooit meer heeft gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. En Interpol is dan weer een beetje een Joy Division kloon. Maar dan een kloon die beter is dan het origineel. White Lies schaar ik ook onder de kloons. Kutmuziek.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Snuf. het volgende:
http://swallowbirds.tumblr.com/tagged/thom
Ik ben zo fucking bekend aan het worden
The Roots - Undunquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef QuintonFortune het volgende:
In het kader van leer QF albums waarderen en dan heeft ie meteen wat muzikale voorraad voor zijn programma. Noem albums die ik moet luisteren wel redelijk recent gaarne.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Snuf. het volgende:
zal ik je rebloggen? word je bekend in voornamelijk USA en Australiëquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Snuf. het volgende:
Jamaar Joy Division heeft het niveau van hun eerste 2 albums ook nooit meer gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Joy Division is de koning van het Genre. Nog steeds. Beter dan Interpol. Sowieso vind ik dat Interpol het niveau van het eerste album nooit meer heeft gehaald.
White Lies, tsja. Eerste album was best leuk, maar live is het een kartonnen doos en het tweede album is gewoon kut. Ik heb dat eerste album hier nog, gesigneerd door White Lies terwijl ze knetterstoned waren
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal ik je rebloggen? word je bekend in voornamelijk USA en Australië
Staat genoteerd.quote:
Beste markt om te beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dus ik volg jou toch, ik twijfel al de hele tijd of jij het bent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:54 schreef arachide. het volgende:
Ik word zo vrolijk van Vampire Weekend.
Unknown Pleasures is echt briljant. Beter dan TOTBL als je het mij vraagt. Zeker als je bedenkt dat heel Interpol er niet was geweest zonder Joy Division.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar Joy Division heeft het niveau van hun eerste 2 albums ook nooit meer gehaald.
Kweenie, ik vind Turn on the bright lights beter dan alles wat Joy Division heeft gemaakt.
als je veel schaars geklede vrouwen ziet, dan volg je mij jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:53 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ah dus ik volg jou toch, ik twijfel al de hele tijd of jij het bent.
Hahahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is La Roux
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |