quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 5 albums geluisterd.
5 beste singles kan wel opnoemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuq ...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 5 albums geluisterd.
5 beste singles kan wel opnoemen.
Was mijn eerste nummer vanavond. Geniale band, veel en veel beter dan nakomelingen (Editors en die meuk)quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..].
Ik vind de rest van het album toch meestal kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefdheid is voor de dommen
+1 voor Tenacious Dquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mijn meest gespeelde albums op dit moment:
Cradle of Filth - Darkly Darkly, Venus Aversa
Metallica - Black Album
Roadrunner United - The Allstar sessions
Tenacious D - Tenacious D
The Lonely Island - Turtleneck & Chain
May the force be with youquote:
Gast, en jij noemt jezelf muziekliefhebberquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik vind de rest van het album toch meestal kut.
Mijn hart weentquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Wil je zo Obstacle 1 er in gooien als je die niet al gedraaid hebt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was mijn eerste nummer vanavond. Geniale band, veel en veel beter dan nakomelingen (Editors en die meuk)
kijk sabine, witte. dementorsquote:
Blijft bazengezelschapquote:
Ik ga huilenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee hoor, die illusie heb ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, en jij noemt jezelf muziekliefhebber
Heb Untitled gedraaid. Komt eraan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je zo Obstacle 1 er in gooien als je die niet al gedraaid hebt?
Ik voel jouw pijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die is ook briljant. En trouwens, ik vind Editors geen Interpol-kloon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb Untitled gedraaid. Komt eraan.
Ik snap nooit zo goed waar die ophemeling vandaan komt. Zo goed is het niet. En nauwelijks origineel ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
The Strokes - Is This It is trouwens uitgeroepen tot het beste album van de 00's door zo'n site. Best vreemde keuze.
nog nooit van gehoord, moet je nagaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
The Strokes - Is This It is trouwens uitgeroepen tot het beste album van de 00's door zo'n site. Best vreemde keuze.
Ik wel. En Interpol is dan weer een beetje een Joy Division kloon. Maar dan een kloon die beter is dan het origineel. White Lies schaar ik ook onder de kloons. Kutmuziek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is ook briljant. En trouwens, ik vind Editors geen Interpol-kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |