Radiohead - OK Computerquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ze allevijf echt helemaal dood geluisterd, maar ik vind ze nog steeds geweldigIk blijf maar ontdekken bij deze albums, geweldig. Wat is jouw keuze dan?
Doet me meteen denken aan:quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan:
[ afbeelding ]
Tevens: Avond allen![]()
Haha geeftnietquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het komt er echt heel lullig uitZijn echt mooie foto's
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Mijn Tumblr is aangevuld met essentiele dingen: Gerrie, radio, Gerard en Ariana.
The Clashquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Radiohead - OK Computer
Arcade Fire - Funeral
Gorillaz - Demon Days
The Clash - London Calling
James Blake - James Blake
Op dit moment deze vijf, denk ik. Al zou ik spijt krijgen van Blake. Maar het is zo moeilijkAls je me het iedere week vraagt voor een jaar krijg je 52 verschillende lijstjes. Maar Radiohead's OK Computer gaat sowieso mee, dat is een stukje van hoe de hemel klinkt.
Keep us postedquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha geeftnietmoet wel toegeven dat het wel een beetje standaard foto's zijn, maar er komt nog meer bij.
oh share je link dan man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Mijn Tumblr is aangevuld met essentiele dingen: Gerrie, radio, Gerard en Ariana.
Bij nader inzien gaat Blake er uit voor The National - High Violet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Mooi lijstje verder, eigenlijk allemaal albums die in de middenmoot van mijn album top 100 zitten op London Calling na.
Betere keuze wat mij betreftquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat Blake er uit voor The National - High Violet.Verder laat ik het zo. Hehehe.
Muziek op volgorde zetten is zo moeilijkquote:
Vind je Humbug ook hun beste?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muziek op volgorde zetten is zo moeilijkMeestgespeelde bij mij zijn:
Radiohead - OK Computer
Klaxons - Myths of the Near Future
Arctic Monkeys - Humbug
Gorillaz - Demon Days
Arctic Monkeys - Favourite worst nightmare
Maar AM en Klaxons is muziek om heel vaak op repeat te hebben. Niet muziek om het leven te overdenken op een eiland als je er van geniet.
Trololo's greatest hits album natuurlijk en dat 5x.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Nu wil ik het van de rest ook weten. 5 albums, onbewoond eiland, GO!
Opgezwolle - Eigen Wereldquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
FWN wint denk ik nipt omdat het consistenter is. Heerlijk nieuw geluid wel op Humbugquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind je Humbug ook hun beste?Eindelijk een medestaander.
Ik als rasechte Zwollenaar en The Doors-liefhebber ben trots op je.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opgezwolle - Eigen Wereld
Opgezwolle - Vloeistof
MF Doom - Doom
The Doors - Waiting for the sun
Justice – Cross
Bazenlijst.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opgezwolle - Eigen Wereld
Opgezwolle - Vloeistof
MF Doom - Doom
The Doors - Waiting for the sun
Justice – Cross
Ik heb niet eens 5 albums geluisterd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Mijn meest gespeelde albums op dit moment:quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |