quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan toch kusjes gaat geven, zou ik eerder voor de nek gaan
Eerst de klabatsers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon haar vagijn vol op de bek vatten
Dat zijn ook lippen, EINZEINZEINZEINZquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon haar vagijn vol op de bek vatten
Zijn carrière, imperium en vrouw zijn lovenswaardig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem is Jay-z best wel een harde baas.
Zeker, maar het meeste wattie uitbrengt vind ik niet om aan te horenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem is Jay-z best wel een harde baas.
En het feit dat iedereen hem kent en zowel door de mainstream en de genreliefhebbers wordt gewaardeerd. Dat zijn er weinigen gegund.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zijn carrière, imperium en vrouw zijn lovenswaardig.
Diepe tactieken, echte helden, nooit opgeven, geen mietjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan, nooit gesnapt
Moeilijk uit te leggen. Ik volg nooit wielrennen, maar de tour vind ik gaaf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vroegah was dat leuk, had je toch nog een beetje het idee dat je op vakantie was met al die toeristische plaatjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De hele race net doen alsof je niet heel hard naar de finish gaat fietsen en dan aan het eind heel hard naar de finish fietsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oud werk heeft zeker toffe nummers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, maar het meeste wattie uitbrengt vind ik niet om aan te horen
Ik kijk enkel de laatste 15km, heerlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede nummers, zekersquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oud werk heeft zeker toffe nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |