Dat zijn ook lippen, EINZEINZEINZEINZquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon haar vagijn vol op de bek vatten
Zijn carrière, imperium en vrouw zijn lovenswaardig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem is Jay-z best wel een harde baas.
Zeker, maar het meeste wattie uitbrengt vind ik niet om aan te horenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem is Jay-z best wel een harde baas.
En het feit dat iedereen hem kent en zowel door de mainstream en de genreliefhebbers wordt gewaardeerd. Dat zijn er weinigen gegund.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zijn carrière, imperium en vrouw zijn lovenswaardig.
Diepe tactieken, echte helden, nooit opgeven, geen mietjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan, nooit gesnapt
Moeilijk uit te leggen. Ik volg nooit wielrennen, maar de tour vind ik gaaf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vroegah was dat leuk, had je toch nog een beetje het idee dat je op vakantie was met al die toeristische plaatjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De hele race net doen alsof je niet heel hard naar de finish gaat fietsen en dan aan het eind heel hard naar de finish fietsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oud werk heeft zeker toffe nummers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, maar het meeste wattie uitbrengt vind ik niet om aan te horen
Ik kijk enkel de laatste 15km, heerlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede nummers, zekersquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oud werk heeft zeker toffe nummers.
Massale valpartijenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gastquote:
Nee. Wielrennen is een combinatie van teamsport en individueel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm, ja kijken hoe mensen zich uit de naad fietsen..
Bij voetbal ben je nog vóór een partij, dan kun je daarvoor joelen en meeleven, bij de tour de france zijn er 100 fietsers en kijk je maar een beetje hoe iemand daarvan wint :p
Mijn moeder vind dat zo verschrikkelijk.quote:
Feel good inc. Die beat, die baslijn, die rapquote:
Ok, een verdwaalde automobilist is veel leukerquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gast
[..]
Nee. Wielrennen is een combinatie van teamsport en individueel.
Dat is mijn nummer 2quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feel good inc. Die beat, die baslijn, die rapHet nummer is echt letterlijk foutloos.
edit: Ook ietsje afbreuk aan dit nummer vind ik dat het live nogal zwak is.
Kijk faye, er staat al een klein deel opquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:23 schreef Tchock het volgende:
Dit nummer staat in mijn top honderd aller tijden.
VH, als je op een eiland werd gezet met een MP3-speler met vijf albums er op, welke waren dat dan?quote:
My Bloody Valentine - Only Shallowquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
VH, als je op een eiland werd gezet met een MP3-speler met vijf albums er op, welke waren dat dan?
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy5qQFxU1r47kxdo1_1280.jpgquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk faye, er staat al een klein deel ophttp://swallowbirds.tumblr.com/tagged/sabine
het duurt zo lang
Hmm, okayquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
My Bloody Valentine - Only Shallow
DJ Shadow - Endtroducing
dEUS - The Ideal Crash
Kyuss - Welcome to Sky valley
Neil Young - Live at Massey Hall 1971
Zijn niet mijn 5 favoriete albums (wel allemaal top 10), maar een beetje variatie mag wel als je maar 5 albums kunt kiezen.
Ik heb ze allevijf echt helemaal dood geluisterd, maar ik vind ze nog steeds geweldigquote:
thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy5qQFxU1r47kxdo1_1280.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy0e9MFM1r47kxdo1_1280.jpg
Dingen die ik niet al 925872385263x eerder heb gezien
de rest is wel mooi, tho
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5vy0e9MFM1r47kxdo1_1280.jpg
Radiohead - OK Computerquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ze allevijf echt helemaal dood geluisterd, maar ik vind ze nog steeds geweldigIk blijf maar ontdekken bij deze albums, geweldig. Wat is jouw keuze dan?
Doet me meteen denken aan:quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan:
[ afbeelding ]
Tevens: Avond allen![]()
Haha geeftnietquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het komt er echt heel lullig uitZijn echt mooie foto's
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Mijn Tumblr is aangevuld met essentiele dingen: Gerrie, radio, Gerard en Ariana.
The Clashquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Radiohead - OK Computer
Arcade Fire - Funeral
Gorillaz - Demon Days
The Clash - London Calling
James Blake - James Blake
Op dit moment deze vijf, denk ik. Al zou ik spijt krijgen van Blake. Maar het is zo moeilijkAls je me het iedere week vraagt voor een jaar krijg je 52 verschillende lijstjes. Maar Radiohead's OK Computer gaat sowieso mee, dat is een stukje van hoe de hemel klinkt.
Keep us postedquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha geeftnietmoet wel toegeven dat het wel een beetje standaard foto's zijn, maar er komt nog meer bij.
oh share je link dan man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Mijn Tumblr is aangevuld met essentiele dingen: Gerrie, radio, Gerard en Ariana.
Bij nader inzien gaat Blake er uit voor The National - High Violet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Mooi lijstje verder, eigenlijk allemaal albums die in de middenmoot van mijn album top 100 zitten op London Calling na.
Betere keuze wat mij betreftquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat Blake er uit voor The National - High Violet.Verder laat ik het zo. Hehehe.
Muziek op volgorde zetten is zo moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |