Als ik vrij ben.quote:
Ik ben dan ook zeer wijs.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Zo had ik het nog niet bekeken!
Werkte bij een overheidsinstantie. Nu in de financiële dienstverleningquote:
Ze zeggen het zo vaak tegen me, het helpt nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat tegen de grootste kuthoer die hier post gezegd worden
Over een paar maandjesquote:
je leent geld aan mensen zwart en als ze niet op tijd terug betalen breek je hun benen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Renesite het volgende:
Een TT ter ere aan mij
[..]
Werkte bij een overheidsinstantie. Nu in de financiële dienstverlening
Maar toch lijkt de spoeling heel dun. Ik kom in het dagelijks leven zowat niks tegen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrij ben.
[..]
Ik ben dan ook zeer wijs.
hoezee voor kreequote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, vrouwen vallen op werkloze mannen dus als je nog werk hebt zal ik snel ontslag nemen
Ik ben degen die wat doet tegen de benen brekende zwartpakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je leent geld aan mensen zwart en als ze niet op tijd terug betalen breek je hun benen?
Altijd. Want er zijn mensen die het vervelend vinden!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ga maar klagen in de feedback dat ik een keer geen squatTT maak_!
Jamaar jijquote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je charismatisch bent, gaat het ook haast vanzelf.
En jij bent wel heelja!
je zit bij de politie?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben degen die wat doet tegen de benen brekende zwartpakken
Er zijn altijd wel mensen die iets vervelend vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd. Want er zijn mensen die het vervelend vinden!
Oh nee hè, hebben we hier te maken met een auditor van de Rabobank?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben degen die wat doet tegen de benen brekende zwartpakken
Gelukkig heb je nog even om wat anders te zoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze zeggen het zo vaak tegen me, het helpt niet
[..]
Over een paar maandjes
Bijna.quote:
Maatschappelijke financiële dienstverlening. Okequote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh nee hè, hebben we hier te maken met een auditor van de Rabobank?
Klopt, spoeling is wel dun.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar toch lijkt de spoeling heel dun. Ik kom in het dagelijks leven zowat niks tegen.
En als ik wat tegen kom, gaat het veel te hard voor mij
Nog maar eventjes dusquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je werk had joh!
quote:
Dit heb je niet gelezen okequote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso werken
gewoon wajong uitkering en 150planten op zolder
elke dag om 13uur wakker worden en dan bier drinken
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maatschappelijke financiële dienstverlening. Oke
Al mijn posts in de fb worden gedelete.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die iets vervelend vinden
hihi!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
men jullie gaan snel, ik raak gedesorienteerd
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Op een werkloze man heb je gewoon meer tijd om erop te vallen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Sinds wanneer vallen vrouwen op werkloze mannen?
Kom maar, ik vang je wel op.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
men jullie gaan snel, ik raak gedesorienteerd
Ja, ik en vele anderenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog even om wat anders te zoeken
Sinds je dan gezellig een uitkering kan trekken en samen de hele dag niks hoeft en kanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Voor een kleine vergoeding hou ik mijn mondquote:
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op een werkloze man heb je gewoon meer tijd om erop te vallen.
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaring)
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaring)
Nou dat dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds je dan gezellig een uitkering kan trekken en samen de hele dag niks hoeft en kan
tijd moet je makenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werk
Kan je nagaan als die ander dan óók nog eens werkt!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werk
Oh dat zeker, wanneer is alleen de vraagquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik en vele anderen![]()
Maar goed, komt goed
Doe ik ook wel, maar niet tijdens mijn werk, ik heb nou geen collega's om te hosselenquote:
Hoezo?quote:
Je moet niet laten merken dat je wanhopig bent, anders stort in no time je inbox vol!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar niet tijdens mijn werk, ik heb nou geen collega's om te hosselen
I knowquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zeker, wanneer is alleen de vraag
Des te leuker de tijd samenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je nagaan als die ander dan óók nog eens werkt!
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet niet laten merken dat je wanhopig bent, anders stort in no time je inbox vol!
Steven zoekt nog iemand om zijn plantjes te verzorgenquote:
Juistquote:
ieder zijn eigen kostenquote:
Kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Steven zoekt nog iemand om zijn plantjes te verzorgen
Wat, jij bent geeneens hosselmateriaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig, heul niet
Ik praat even mee
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een vrouw wordt meestal spontaan nog duurder zelfs!
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
Dat is de meest kansloze baan ooitquote:
Ik laat me niet zo makkelijk hosselen jonguhhhquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, jij bent geeneens hosselmateriaal?Ik kan het gejank van sommige users hier horen
ik ben goedkoopquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog werk. XTC makenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Kan wel wat extra handjes gebruiken en het betaalt ook goed
Dat mensen door mij heus werk krijgenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is de meest kansloze baan ooit
Hoe haal je daar je voldoening uit?
xtc is uitquote:
Dat zeg je niet over jezelfquote:
Je bent er zo 1tje met zo'n heel lang eisenlijstje!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk hosselen jonguhhh
Ik heb een werkcoach, dat wijf is serieus echt niet goed wijsquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mensen door mij heus werk krijgen
Ik wil jou hosselen maar weet niet hoequote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga zo ff dweilen en thee drinken met mn dinnie...! ik verwacht een samenvatting van deze ontwikkelingen op hosselgebied!
Heb jij ook zo'n vette werkmap?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een werkcoach, dat wijf is serieus echt niet goed wijs
Spreekt mij constant in het Engels aan terwijl ik nu al zeker 100x heb gezegd dat ik in Nederland geboren ben
Nee, ik weet gewoon wat ik wilquote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent er zo 1tje met zo'n heel lang eisenlijstje!
Nee, die moet ik nog krijgenquote:
Iemand die in Nederland woont, moet toch gewoon Nederlands kunnen praten?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een werkcoach, dat wijf is serieus echt niet goed wijs
Spreekt mij constant in het Engels aan terwijl ik nu al zeker 100x heb gezegd dat ik in Nederland geboren ben
Met erg veel geduldquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil jou hosselen maar weet niet hoe
Zoooooooooooooooo groot! *staat met armen wijd*quote:
Logisch je kent mij nog nietquote:
Ik was serieus de enige blanke bij het uwv in Zaandam hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand die in Nederland woont, moet toch gewoon Nederlands kunnen praten?
Jezus fukking christ!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was serieus de enige blanke bij het uwv in Zaandam hoor
Hmm, ik wacht nog even met te persoonlijke dingen als je het niet erg vindt, beetje geheimzinnigheid is leukerquote:
Ik ben benieuwd naar het doorzettingsvermogen van sommigen hierquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk hosselen jonguhhh
Klopt, wie ben jij?quote:
Ok, blijf je nog even hier? Gezellig!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik wacht nog even met te persoonlijke dingen als je het niet erg vindt, beetje geheimzinnigheid is leuker
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het doorzettingsvermogen van sommigen hier
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen? Bij mij lijkt het allemaal toevallig te moeten gebeurenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, blijf je nog even hier? Gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wel eens n kusje van kally gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen? Bij mij lijkt het allemaal toevallig te moeten gebeuren
Denk dat dat ook de beste manier is, het gebeurt of het gebeurt niet, krampachtig iets forceren werkt sowieso nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]6:15 gaat mijn wekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
True story broquote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoi, ben je al nat of moet ik nog een foto dm'en?
bij mijn buren kraait om 5.15 de haan (baas boven baas!)quote:
Die ga je nog vaker krijgen ookquote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb wel eens n kusje van kally gekregen
Mijn wekker vanmorgen 05.15, ik ben baaschquote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mijn buren kraait om 5.15 de haan (baas boven baas!)
Ben je al nat?quote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn wekker vanmorgen 05.15, ik ben baasch
Je UIquote:
Je vind het niet fijn om nat te worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel oudquote:
Dat ookquote:
That is for me to know and you to find outquote:
Knulletje tochquote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vind het niet fijn om nat te worden?
Gezien je geboortejaar mag ik datquote:Op maandag 18 juni 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens mij knulletje noemen
[ afbeelding ]
Gewoon gaan, foto van haar schieten, hier plaatsen zodat wij kunnen beoordelenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga vrijdagavond wat drinken met een homie van me. Zal ik weer naar de tent gaan waar ik weet dat een leuk meisje werkt?
Ik durf haar niet te hosselen.
Misschien durf je het na wat alcoholinname welquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga vrijdagavond wat drinken met een homie van me. Zal ik weer naar de tent gaan waar ik weet dat een leuk meisje werkt?
Have fun beebquote:
Ik weet waar dit over gaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Post die foto van die griet dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet waar dit over gaat.
Ik voel me zo'n insider.
Sowieso gaan, oogcontact blijven maken, en veel lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vergeet altijd te lachen -_-quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Sowieso gaan, oogcontact blijven maken, en veel lachen
Dat beoordeel ik zelf niet he?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik jou dan milf noemen of ben je niet geefbaar?
Ja, hoe lang is die?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gaan, foto van haar schieten, hier plaatsen zodat wij kunnen beoordelen
Misschien. Ze is echter wel imponerend met die lengte.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien durf je het na wat alcoholinname wel
Denk je dat ik haar kan hosselen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet waar dit over gaat.
Ik voel me zo'n insider.
juistquote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ook, maar dan meestal opzettelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd te lachen -_-
Bah, ik wil zelf kunnen oordelenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hoe lang is die?
[..]![]()
Twi, Quinten en Myra kunnen al oordelen.
[..]
Misschien. Ze is echter wel imponerend met die lengte.
[..]
Denk je dat ik haar kan hosselen?
Ja en;quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien. Ze is echter wel imponerend met die lengte.
quote:
Nee heb je, ja kan je kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel gewoon doen nee heb je en een klap op je bek kan je krijgen
Foboquote:
En dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel gewoon doen nee heb je en een klap op je bek kan je krijgen
Nee das stijlloos, bij een drankje bestellen al gevenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?![]()
Moet ik dan bij afrekenen mijn nummer geven?
[..]
Er zijn van die mannen waar je niet naar wilt lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Opzettelijk? Hoezo dat dan?
Ik vergeet altijd te lachen omdat ik druk bezig ben met kijken
Ze is blond, dun en lang.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bah, ik wil zelf kunnen oordelen
Jouw vertrouwen in mij inspireert mij.quote:
Ik ben niet rijk.quote:
Vooral als je luik vol met aften hangt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn van die mannen waar je niet naar wilt lachen
quote:
Dat durf ik heul niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee das stijlloos, bij een drankje bestellen al geven
Jawel, ze was wel knap maar niet out of your leaguequote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaquote:
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blondquote:
Zorg er dan voor dat je een Edding 3000 meeneemt zodat je je nummer op het glas kan schrijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is blond, dun en lang.
[..]
Jouw vertrouwen in mij inspireert mij.
[..]
Ik ben niet rijk.
Moet je niet bij nadenken, gewoon briefje toeschuiven met je nummer, en heul relaxed omdraaien met een lachquote:
Blond?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blond
Jaquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jawel, ze was wel knap maar niet out of your league
Je intelligentie maakt niet uit, WT zegt dat je lekker bent en dat is genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blond
Krijg ik dalijk een rekening voor het glas.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je een Edding 3000 meeneemt zodat je je nummer op het glas kan schrijven.
Ik kan niet met domme mensen omgaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Je intelligentie maakt niet uit, WT zegt dat je lekker bent en dat is genoeg.
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje drukquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Van anderen heb ik geleerd dat het heel onverstandig is om mij als graadmeter te nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nogal jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoor
Oh, dus eigenlijk is ze gewoon niet lekker.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van anderen heb ik geleerd dat het heel onverstandig is om mij als graadmeter te nemen.
Ook zo chaotisch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje druk
Spot de grap hihaho.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoor
Ik heb liever iemand waarmee ik een klik heb die minder intelligent is dan iemand met een hoge intelligent en geen klikquote:
Een klik is een must, maar met alleen maar een klik kom je er nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand waarmee ik een klik heb die minder intelligent is dan iemand met een hoge intelligent en geen klik
Anders kunnen wij altijd compenseren, elke man in dit topic is hoogbegaafd.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje druk
Nou nee, dat nou weer niet, maar 6 gesprekken eist wel zijn tolquote:
Gooi er dan wasbenzine in. Overal op voorbereid.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg ik dalijk een rekening voor het glas.
[..]
Nee, niet direct, of heb je het over die aan de paal stond te slingeren?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef QuintonFortune het volgende:
He WT weet je nog die blonde met die grote jeweetwels die avond?
Dat wel, maar beetje gesprek kunnen voeren is ook wel prettig, als die ander je alleen maar wazig aankijkt, ben ik er wel snel klaar meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand waarmee ik een klik heb die minder intelligent is dan iemand met een hoge intelligent en geen klik
Zo veelquote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee, dat nou weer niet, maar 6 gesprekken eist wel zijn tol
Elke man is hoogbegaafd en heeft 28 cm in zijn broek.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anders kunnen wij altijd compenseren, elke man in dit topic is hoogbegaafd.
Intelligentequote:
Leg me geen woorden in de mond.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk is ze gewoon niet lekker.
Ik heb geen 28 cmquote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elke man is hoogbegaafd en heeft 28 cm in zijn broek.
Minder intelligent dan mij kan bijna niet dus dat gaat niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wel, maar beetje gesprek kunnen voeren is ook wel prettig, als die ander je alleen maar wazig aankijkt, ben ik er wel snel klaar mee
Oei, nou, je kunt er alvast ééntje aftikken.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anders kunnen wij altijd compenseren, elke man in dit topic is hoogbegaafd.
Op de rekening..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je niet bij nadenken, gewoon briefje toeschuiven met je nummer, en heul relaxed omdraaien met een lach
De walvisquote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet direct, of heb je het over die aan de paal stond te slingeren?
Nee die jij attendeerde op de rookmelder.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet direct, of heb je het over die aan de paal stond te slingeren?
Wat is de rest van de checklist?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, nou, je kunt er alvast ééntje aftikken.
Oh dan ben je bij mij aan het goeie adresquote:
Rookmelder? Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee die jij attendeerde op de rookmelder.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
sorry hoor mensen, wordt nu gecontact door CA dat ze zich aangevallen voelt door "de nieuwe mensen" maar ik ken ze niet... behalve kally... en wil graag weten waarom er nu naar me gewezen wordt door "de spion van CA" dat heeft ze gezegd dat ze die heeft en vind t niet tof....
Iets aan het plafond in ieder geval.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rookmelder? Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.
Maar daar gaat Kaneel nu op af?
Whut what?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
sorry hoor mensen, wordt nu gecontact door CA dat ze zich aangevallen voelt door "de nieuwe mensen" maar ik ken ze niet... behalve kally... en wil graag weten waarom er nu naar me gewezen wordt door "de spion van CA" dat heeft ze gezegd dat ze die heeft en vind t niet tof....
Euh, whud?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
Nope, we´re still going. Round and roundquote:
Ik ben het iig niet, ik kom pas net weer kijken ..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
Ik merk niks, viel je mij maar aanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef Kally het volgende:
Ik zit hier niet om iemand aan te vallen, jammer dat mensen dat anders zien
Oké. Ik zal het nog eens proberen uit te leggen (tot zo ver mijn geheugen teruggaat): Er hing een dB(A)SPL-meter aan de muur en daar was ik door geobsedeerd. Je weet wel, gewoon even een meditatiemomentje, lekker staren. Nou ja, schijnbaar trok dat de aandacht. Ik weet dan dus ook totaal niet wat ze wilde. Maar ze had wel dikke tieten. Dat wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Iets aan het plafond in ieder geval.
Oké.quote:Nee joh, dit mokkel is serveerster in Leiden.
Meisje, ik kwam van de week omdat ik Miauw hier zag, sorry als jij nu in de problemen komtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
ja ik heb ook iets gemist... wordt beweert dat ik allemaal mensen ergens vandaan sprokkel om ca zwart te maken... ik ken ze niet. ik weet niet waar ze vandaan komen... en krijg alle shit over me heen... heb afgelopen maanden genoeg zooi over me heen gehad en vint t niet tof
ik weet ook niet aar t over gaat, kwamen nieuwe mensen, beetje gezeur... en ineens krijg ik allemaal berichtjes van CA dak ze heb opgestookt en dak een vuil kreng ben... en tis gewoon niet mijn schuld.... wil gewoon weten waar dit nu weer vandaan komtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de helft maar meegekregen geloof ik.
Ja dat is ook weer zoquote:
Oh een meter voor het geluid dat was het.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké. Ik zal het nog eens proberen uit te leggen (tot zo ver mijn geheugen teruggaat): Er hing een dB(A)SPL-meter aan de muur en daar was ik door geobsedeerd. Je weet wel, gewoon even een meditatiemomentje, lekker staren. Nou ja, schijnbaar trok dat de aandacht. Ik weet dan dus ook totaal niet wat ze wilde. Maar ze had wel dikke tieten. Dat wel.
[..]
Oké.
Heb je het haar gevraagd dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet ook niet aar t over gaat, kwamen nieuwe mensen, beetje gezeur... en ineens krijg ik allemaal berichtjes van CA dak ze heb opgestookt en dak een vuil kreng ben... en tis gewoon niet mijn schuld.... wil gewoon weten waar dit nu weer vandaan komt
Huh wtf is ca boos op je?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
ja ik heb ook iets gemist... wordt beweert dat ik allemaal mensen ergens vandaan sprokkel om ca zwart te maken... ik ken ze niet. ik weet niet waar ze vandaan komen... en krijg alle shit over me heen... heb afgelopen maanden genoeg zooi over me heen gehad en vint t niet tof
Ik heb geen contact meer met C_A, waarschijnlijk gaat het daarom?quote:
Ik heb gewerkt. Oh wacht, je vroeg naar iets leuksquote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo![]()
jij nog wat leuks gedaan vandaag?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt. Oh wacht, je vroeg naar iets leuks
Snarf bedoelde ik ookquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen contact meer met C_A, waarschijnlijk gaat het daarom?
Ik neem aan dat dit voortkomt uit hoe het feestje bij CA vorige keer is afgelopen. Daar weet ik het fijne niet van, dus ik houd me mond.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet ook niet aar t over gaat, kwamen nieuwe mensen, beetje gezeur... en ineens krijg ik allemaal berichtjes van CA dak ze heb opgestookt en dak een vuil kreng ben... en tis gewoon niet mijn schuld.... wil gewoon weten waar dit nu weer vandaan komt
Ja maar misschien omdat ik hier nu kom???quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt. Oh wacht, je vroeg naar iets leuks
Zo de trommel gaat snel hierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit voortkomt uit hoe het feestje bij CA vorige keer is afgelopen. Daar weet ik het fijne niet van, dus ik houd me mond.
Daarnaast heb ik meegekregen dat het niet zo lekker liep tussen CA en een aantal van de nieuwe mensen in dit topic. Gebaseerd op het verleden, niet op deze week.
ja, ca weet ook niet waar t door komt, die is ervan overtuigd dat ik t was... maar ik weet dat ik t niet was en nu wil ik weten waar t wel vandaan komt.... geen zin om weer overal de schuld van te krijgenquote:
Ik snap niet zo goed waar je het over hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Crutch het volgende:
[warning]Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...[/warning]
Dit soort dingen bespreken we in feedback of via DM/PM.
De eerstvolgende die er over begint gaat direct door voor een ban.
Onrustgestook de hele tijd.
TOMBOOOOOOOquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Miauw, zit jij hier nu!![]()
En niet ff melden he
Yes, laten we dat niet hier besprekenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit voortkomt uit hoe het feestje bij CA vorige keer is afgelopen. Daar weet ik het fijne niet van, dus ik houd me mond.
Daarnaast heb ik meegekregen dat het niet zo lekker liep tussen CA en een aantal van de nieuwe mensen in dit topic. Gebaseerd op het verleden, niet op deze week.
Hoeft ook niet, de personen in kwestie weten het.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar je het over hebt?
Dan is het waarschijnlijk ook niet boeiendquote:
Lijkt de politiek wel allemaal achterkamertjesquote:
Ja hell, je dreigt wel met een ban, dan vind ik het wel fijn om te weten wat ik wel en niet mag zeggenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, de personen in kwestie weten het.
Gebruik jij de spy tool niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Miauw, zit jij hier nu!![]()
En niet ff melden he
Ditquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
It's going slightly above my hat as well.
Ze hadden moeten gaan douchen .....quote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes, laten we dat niet hier bespreken![]()
Laten we het hebben over Oranje, beschimpt en bespot op Schiphol
WAT?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gebruik jij de spy tool niet?Ik heb het al zo vaak over je gehad
Bitchfight dit datquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hell, je dreigt wel met een ban, dan vind ik het wel fijn om te weten wat ik wel en niet mag zeggen.
Ik heb geen idee. Het leek ineens te exploderen of zo?? Alleen dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ben ik een uurtje weg is er een soap gaande?
Hoi Cassjequote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ben ik een uurtje weg is er een soap gaande?
ik vind het niks niet leuk niet, ruzie tussen ca en snarfquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het leek ineens te exploderen of zo?? Alleen dat heb ik dan gemist
Je bedoelt Snarf en C_A? Dat snapt niemand behalve die tweequote:
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jullie veroorzaakten verwarring bij mij, ikd acht dat je je naam had geswitched hihi
Positief, natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT?
Wel positief mag ik hopen?
En nee die gebruik ik niet, waar vind ik die dan?
Wanneer? Volgend jaar?quote:
jaa heb een uurtje huiswerk gemaakt en besloten dat ik liever een uur per dag doe dan een hele avond blokkenquote:
Ik ben tomboquote:
Moet ik weg?quote:
Ik snap het ook niet meer.quote:
Cactus hoef ik niet meer terug te hebben. Vond haar niet zo denderendquote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer.
Ik wil Moonwalk en Cactus terug.
Niet helemaal waar, maar das niks voor aan de grote klok..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt Snarf en C_A? Dat snapt niemand behalve die twee.
Vond het altijd wel gezellig met haar. Kon het met haar vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cactus hoef ik niet meer terug te hebben. Vond haar niet zo denderend
Dat was de trucquote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik las onder miauw, tombolafan, maar werd er van alle kanten opgewezen dat er 2x fan stond
Kan beter, same shit different day.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jaa heb een uurtje huiswerk gemaakt en besloten dat ik liever een uur per dag doe dan een hele avond blokken
en met jou?
Niet tenzij je een foto + bio postquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef El_Matador het volgende:
bitchfight achter de schermen waar wij af en toe een slingerende handtas en een uitgetrokken pluk haar van meekrijgen.
Ik maak popcorn.
Hoi ik ben kally, en dat was het welquote:
Ze prikte?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cactus hoef ik niet meer terug te hebben. Vond haar niet zo denderend
Moonwalk vond ik wel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het altijd wel gezellig met haar. Kon het met haar vinden.
C_A heeft een inner circlequote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Crutch: mogen we een wij willen C_A terug campagne starten? Ah toe?
Want C_A
En de rest ook
Ik snap echt niet wat er aan de hand is
C_A kan toch gewoon posten hier?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Want C_A
En de rest ook
dat moet een flink dronken nacht geweest zijn dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi ik ben kally, en dat was het wel
En jij kent me al
Ja die was wel tofquote:
Zit die niet gewoon voetbal te kijken?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Want C_A
En de rest ook
Bartje zit toch in jouw inner circle?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
C_A heeft een inner circlehoor jij daarbij?
prima, met jou??quote:
of ian somerhaulderquote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon voetbal te kijken?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat moet een flink dronken nacht geweest zijn dan.
sluier
tipje?
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bartje zit toch in jouw inner circle?
Nee. Denk ik?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
C_A heeft een inner circlehoor jij daarbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |