bij mijn buren kraait om 5.15 de haan (baas boven baas!)quote:
Die ga je nog vaker krijgen ookquote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb wel eens n kusje van kally gekregen
Mijn wekker vanmorgen 05.15, ik ben baaschquote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mijn buren kraait om 5.15 de haan (baas boven baas!)
Ben je al nat?quote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn wekker vanmorgen 05.15, ik ben baasch
Je UIquote:
Je vind het niet fijn om nat te worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel oudquote:
Dat ookquote:
That is for me to know and you to find outquote:
Knulletje tochquote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vind het niet fijn om nat te worden?
Gezien je geboortejaar mag ik datquote:Op maandag 18 juni 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens mij knulletje noemen
[ afbeelding ]
Gewoon gaan, foto van haar schieten, hier plaatsen zodat wij kunnen beoordelenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga vrijdagavond wat drinken met een homie van me. Zal ik weer naar de tent gaan waar ik weet dat een leuk meisje werkt?
Ik durf haar niet te hosselen.
Misschien durf je het na wat alcoholinname welquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga vrijdagavond wat drinken met een homie van me. Zal ik weer naar de tent gaan waar ik weet dat een leuk meisje werkt?
Have fun beebquote:
Ik weet waar dit over gaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Post die foto van die griet dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet waar dit over gaat.
Ik voel me zo'n insider.
Sowieso gaan, oogcontact blijven maken, en veel lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vergeet altijd te lachen -_-quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Sowieso gaan, oogcontact blijven maken, en veel lachen
Dat beoordeel ik zelf niet he?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik jou dan milf noemen of ben je niet geefbaar?
Ja, hoe lang is die?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gaan, foto van haar schieten, hier plaatsen zodat wij kunnen beoordelen
Misschien. Ze is echter wel imponerend met die lengte.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien durf je het na wat alcoholinname wel
Denk je dat ik haar kan hosselen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet waar dit over gaat.
Ik voel me zo'n insider.
juistquote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ook, maar dan meestal opzettelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd te lachen -_-
Bah, ik wil zelf kunnen oordelenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hoe lang is die?
[..]![]()
Twi, Quinten en Myra kunnen al oordelen.
[..]
Misschien. Ze is echter wel imponerend met die lengte.
[..]
Denk je dat ik haar kan hosselen?
Ja en;quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien. Ze is echter wel imponerend met die lengte.
Denk je dat ik haar kan hosselen?
quote:
Nee heb je, ja kan je kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel gewoon doen nee heb je en een klap op je bek kan je krijgen
Foboquote:
En dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel gewoon doen nee heb je en een klap op je bek kan je krijgen
Nee das stijlloos, bij een drankje bestellen al gevenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?![]()
Moet ik dan bij afrekenen mijn nummer geven?
[..]
Er zijn van die mannen waar je niet naar wilt lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Opzettelijk? Hoezo dat dan?
Ik vergeet altijd te lachen omdat ik druk bezig ben met kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |