quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet niet laten merken dat je wanhopig bent, anders stort in no time je inbox vol!
Steven zoekt nog iemand om zijn plantjes te verzorgenquote:
Juistquote:
ieder zijn eigen kostenquote:
Kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Steven zoekt nog iemand om zijn plantjes te verzorgen
Wat, jij bent geeneens hosselmateriaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig, heul niet
Ik praat even mee
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een vrouw wordt meestal spontaan nog duurder zelfs!
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
Dat is de meest kansloze baan ooitquote:
Ik laat me niet zo makkelijk hosselen jonguhhhquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, jij bent geeneens hosselmateriaal?Ik kan het gejank van sommige users hier horen
ik ben goedkoopquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog werk. XTC makenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Kan wel wat extra handjes gebruiken en het betaalt ook goed
Dat mensen door mij heus werk krijgenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is de meest kansloze baan ooit
Hoe haal je daar je voldoening uit?
xtc is uitquote:
Dat zeg je niet over jezelfquote:
Je bent er zo 1tje met zo'n heel lang eisenlijstje!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk hosselen jonguhhh
Ik heb een werkcoach, dat wijf is serieus echt niet goed wijsquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mensen door mij heus werk krijgen
Ik wil jou hosselen maar weet niet hoequote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga zo ff dweilen en thee drinken met mn dinnie...! ik verwacht een samenvatting van deze ontwikkelingen op hosselgebied!
Heb jij ook zo'n vette werkmap?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een werkcoach, dat wijf is serieus echt niet goed wijs
Spreekt mij constant in het Engels aan terwijl ik nu al zeker 100x heb gezegd dat ik in Nederland geboren ben
Nee, ik weet gewoon wat ik wilquote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent er zo 1tje met zo'n heel lang eisenlijstje!
Nee, die moet ik nog krijgenquote:
Iemand die in Nederland woont, moet toch gewoon Nederlands kunnen praten?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een werkcoach, dat wijf is serieus echt niet goed wijs
Spreekt mij constant in het Engels aan terwijl ik nu al zeker 100x heb gezegd dat ik in Nederland geboren ben
Met erg veel geduldquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil jou hosselen maar weet niet hoe
Zoooooooooooooooo groot! *staat met armen wijd*quote:
Logisch je kent mij nog nietquote:
Ik was serieus de enige blanke bij het uwv in Zaandam hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand die in Nederland woont, moet toch gewoon Nederlands kunnen praten?
Jezus fukking christ!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was serieus de enige blanke bij het uwv in Zaandam hoor
Hmm, ik wacht nog even met te persoonlijke dingen als je het niet erg vindt, beetje geheimzinnigheid is leukerquote:
Ik ben benieuwd naar het doorzettingsvermogen van sommigen hierquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk hosselen jonguhhh
Klopt, wie ben jij?quote:
Ok, blijf je nog even hier? Gezellig!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik wacht nog even met te persoonlijke dingen als je het niet erg vindt, beetje geheimzinnigheid is leuker
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het doorzettingsvermogen van sommigen hier
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen? Bij mij lijkt het allemaal toevallig te moeten gebeurenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, blijf je nog even hier? Gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wel eens n kusje van kally gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen? Bij mij lijkt het allemaal toevallig te moeten gebeuren
Denk dat dat ook de beste manier is, het gebeurt of het gebeurt niet, krampachtig iets forceren werkt sowieso nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]6:15 gaat mijn wekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
True story broquote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoi, ben je al nat of moet ik nog een foto dm'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |