Als ik vrij ben.quote:
Ik ben dan ook zeer wijs.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Zo had ik het nog niet bekeken!
Werkte bij een overheidsinstantie. Nu in de financiële dienstverleningquote:
Ze zeggen het zo vaak tegen me, het helpt nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat tegen de grootste kuthoer die hier post gezegd worden
Over een paar maandjesquote:
je leent geld aan mensen zwart en als ze niet op tijd terug betalen breek je hun benen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Renesite het volgende:
Een TT ter ere aan mij
[..]
Werkte bij een overheidsinstantie. Nu in de financiële dienstverlening
Maar toch lijkt de spoeling heel dun. Ik kom in het dagelijks leven zowat niks tegen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrij ben.
[..]
Ik ben dan ook zeer wijs.
hoezee voor kreequote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, vrouwen vallen op werkloze mannen dus als je nog werk hebt zal ik snel ontslag nemen
Ik ben degen die wat doet tegen de benen brekende zwartpakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je leent geld aan mensen zwart en als ze niet op tijd terug betalen breek je hun benen?
Altijd. Want er zijn mensen die het vervelend vinden!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ga maar klagen in de feedback dat ik een keer geen squatTT maak_!
Jamaar jijquote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je charismatisch bent, gaat het ook haast vanzelf.
En jij bent wel heelja!
je zit bij de politie?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben degen die wat doet tegen de benen brekende zwartpakken
Er zijn altijd wel mensen die iets vervelend vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd. Want er zijn mensen die het vervelend vinden!
Oh nee hè, hebben we hier te maken met een auditor van de Rabobank?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben degen die wat doet tegen de benen brekende zwartpakken
Gelukkig heb je nog even om wat anders te zoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze zeggen het zo vaak tegen me, het helpt niet
[..]
Over een paar maandjes
Bijna.quote:
Maatschappelijke financiële dienstverlening. Okequote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh nee hè, hebben we hier te maken met een auditor van de Rabobank?
Klopt, spoeling is wel dun.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar toch lijkt de spoeling heel dun. Ik kom in het dagelijks leven zowat niks tegen.
En als ik wat tegen kom, gaat het veel te hard voor mij
Nog maar eventjes dusquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je werk had joh!
quote:
Dit heb je niet gelezen okequote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso werken
gewoon wajong uitkering en 150planten op zolder
elke dag om 13uur wakker worden en dan bier drinken
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maatschappelijke financiële dienstverlening. Oke
Al mijn posts in de fb worden gedelete.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die iets vervelend vinden
hihi!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
men jullie gaan snel, ik raak gedesorienteerd
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Op een werkloze man heb je gewoon meer tijd om erop te vallen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Sinds wanneer vallen vrouwen op werkloze mannen?
Kom maar, ik vang je wel op.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
men jullie gaan snel, ik raak gedesorienteerd
Ja, ik en vele anderenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog even om wat anders te zoeken
Sinds je dan gezellig een uitkering kan trekken en samen de hele dag niks hoeft en kanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Voor een kleine vergoeding hou ik mijn mondquote:
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op een werkloze man heb je gewoon meer tijd om erop te vallen.
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaring)
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaring)
Nou dat dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds je dan gezellig een uitkering kan trekken en samen de hele dag niks hoeft en kan
tijd moet je makenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werk
Kan je nagaan als die ander dan óók nog eens werkt!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werk
Oh dat zeker, wanneer is alleen de vraagquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik en vele anderen![]()
Maar goed, komt goed
Doe ik ook wel, maar niet tijdens mijn werk, ik heb nou geen collega's om te hosselenquote:
Hoezo?quote:
Je moet niet laten merken dat je wanhopig bent, anders stort in no time je inbox vol!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar niet tijdens mijn werk, ik heb nou geen collega's om te hosselen
I knowquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zeker, wanneer is alleen de vraag
Des te leuker de tijd samenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je nagaan als die ander dan óók nog eens werkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |