Aww, hou ook van jouquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Renesite het volgende:
Even een kusje aan Marbasnarf kingtoppie:*
Just sayin!quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Dag poesjequote:
omdat...? (heb wel flink van de knoflook gesnoept... againquote:
Zoek je soms iemand die werkloos is of zo?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zijn die mensen die hier dan zitten en een relatie hebben dan ook werkloos ofzo?![]()
![]()
![]()
Ligt eraan. Als je charismatisch bent, gaat het ook haast vanzelf.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer zeggen van sommige mensen, dus dat doe ik niet. Ik zeg alleen dat ook lelijke mannen kunnen hosselen. Het zal alleen wat harder werken zijn voor ze.
Oh geen idee, al tijden niet gesproken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die met dezelfde voornaam als Kaneel en ex-bezitster van een varken.
Ja. Denk het wel. Nou ja, die moeten maar solliciteren wmb. Hop, omhoog met die kudt!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zijn die mensen die hier dan zitten en een relatie hebben dan ook werkloos ofzo?![]()
![]()
![]()
Dit is goed dat je het zegt---ik loop op mijn laatste centen!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Breezers zijn uit, itunes giftcards en beltegoed werkt beter
Haha, omdat!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat...? (heb wel flink van de knoflook gesnoept... again)
Ik ook niet!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh geen idee, al tijden niet gesproken.
Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nut. Ik kan dingen aangeven, ik kan zeggen hoe laat het is, ik kan je grappige anekdotes vertellen, ik kan masseren.
eh.. denk dat mensen zich best op 2 dingen kunnen concentreren??quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
![]()
Bijnaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
![]()
Nah, relatie goed houden + werkzoeken + mensen niet kwijtraken + voetbal?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.. denk dat mensen zich best op 2 dingen kunnen concentreren??
Ja, vrouwen vallen op werkloze mannen dus als je nog werk hebt zal ik snel ontslag nemenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
![]()
Mwah, er zijn gewoon minder single vrouwen van onze leeftijd. De vijver is wel groter, omdat je ook makkelijker ouderen en jongeren kunt hosselen echter.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft misschien ook te maken omdat het steeds moeilijker wordt om te hosselen.
Vroeger was 1 breezertje genoeg. Nu moet je met een heel kratje aankomen
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik was wel negatiever vroeger dan nu
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die met dezelfde voornaam als Kaneel en ex-bezitster van een varken.
Kut. Heb net nieuw werk, voor de tweede keer in twee maanden. Had het voor het uitkiezenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, vrouwen vallen op werkloze mannen dus als je nog werk hebt zal ik snel ontslag nemen
Klopt! Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, er zijn gewoon minder single vrouwen van onze leeftijd. De vijver is wel groter, omdat je ook makkelijker ouderen en jongeren kunt hosselen echter.
En ja, voortschrijdend inzicht.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |