quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maatschappelijke financiële dienstverlening. Oke
Al mijn posts in de fb worden gedelete.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die iets vervelend vinden
hihi!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
men jullie gaan snel, ik raak gedesorienteerd
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Op een werkloze man heb je gewoon meer tijd om erop te vallen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Sinds wanneer vallen vrouwen op werkloze mannen?
Kom maar, ik vang je wel op.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
men jullie gaan snel, ik raak gedesorienteerd
Ja, ik en vele anderenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog even om wat anders te zoeken
Sinds je dan gezellig een uitkering kan trekken en samen de hele dag niks hoeft en kanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Voor een kleine vergoeding hou ik mijn mondquote:
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op een werkloze man heb je gewoon meer tijd om erop te vallen.
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaring)
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen wanhopige bijstandsmoeders vallen op werkloze mannen (ik spreek uit ervaring)
Nou dat dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds je dan gezellig een uitkering kan trekken en samen de hele dag niks hoeft en kan
tijd moet je makenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werk
Kan je nagaan als die ander dan óók nog eens werkt!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niet veel tijd ivm met mijn eigen werk
Oh dat zeker, wanneer is alleen de vraagquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik en vele anderen![]()
Maar goed, komt goed
Doe ik ook wel, maar niet tijdens mijn werk, ik heb nou geen collega's om te hosselenquote:
Hoezo?quote:
Je moet niet laten merken dat je wanhopig bent, anders stort in no time je inbox vol!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar niet tijdens mijn werk, ik heb nou geen collega's om te hosselen
I knowquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zeker, wanneer is alleen de vraag
Des te leuker de tijd samenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je nagaan als die ander dan óók nog eens werkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |