Ze is blond, dun en lang.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bah, ik wil zelf kunnen oordelen
Jouw vertrouwen in mij inspireert mij.quote:
Ik ben niet rijk.quote:
Vooral als je luik vol met aften hangt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn van die mannen waar je niet naar wilt lachen
quote:
Dat durf ik heul niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee das stijlloos, bij een drankje bestellen al geven
Jawel, ze was wel knap maar niet out of your leaguequote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik haar kan hosselen?
Jaquote:
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blondquote:
Zorg er dan voor dat je een Edding 3000 meeneemt zodat je je nummer op het glas kan schrijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is blond, dun en lang.
[..]
Jouw vertrouwen in mij inspireert mij.
[..]
Ik ben niet rijk.
Moet je niet bij nadenken, gewoon briefje toeschuiven met je nummer, en heul relaxed omdraaien met een lachquote:
Blond?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blond
Jaquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jawel, ze was wel knap maar niet out of your league
Je intelligentie maakt niet uit, WT zegt dat je lekker bent en dat is genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blond
Krijg ik dalijk een rekening voor het glas.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je een Edding 3000 meeneemt zodat je je nummer op het glas kan schrijven.
Ik kan niet met domme mensen omgaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Je intelligentie maakt niet uit, WT zegt dat je lekker bent en dat is genoeg.
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje drukquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Van anderen heb ik geleerd dat het heel onverstandig is om mij als graadmeter te nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nogal jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoor
Oh, dus eigenlijk is ze gewoon niet lekker.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van anderen heb ik geleerd dat het heel onverstandig is om mij als graadmeter te nemen.
Ook zo chaotisch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |