Ze is blond, dun en lang.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bah, ik wil zelf kunnen oordelen
Jouw vertrouwen in mij inspireert mij.quote:
Ik ben niet rijk.quote:
Vooral als je luik vol met aften hangt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn van die mannen waar je niet naar wilt lachen
quote:
Dat durf ik heul niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee das stijlloos, bij een drankje bestellen al geven
Jawel, ze was wel knap maar niet out of your leaguequote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik haar kan hosselen?
Jaquote:
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blondquote:
Zorg er dan voor dat je een Edding 3000 meeneemt zodat je je nummer op het glas kan schrijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is blond, dun en lang.
[..]
Jouw vertrouwen in mij inspireert mij.
[..]
Ik ben niet rijk.
Moet je niet bij nadenken, gewoon briefje toeschuiven met je nummer, en heul relaxed omdraaien met een lachquote:
Blond?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blond
Jaquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jawel, ze was wel knap maar niet out of your league
Je intelligentie maakt niet uit, WT zegt dat je lekker bent en dat is genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe ik zit te kutten, zit op 80 pagina's en ik ben blond
Krijg ik dalijk een rekening voor het glas.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je een Edding 3000 meeneemt zodat je je nummer op het glas kan schrijven.
Ik kan niet met domme mensen omgaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Je intelligentie maakt niet uit, WT zegt dat je lekker bent en dat is genoeg.
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje drukquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Van anderen heb ik geleerd dat het heel onverstandig is om mij als graadmeter te nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nogal jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoor
Oh, dus eigenlijk is ze gewoon niet lekker.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van anderen heb ik geleerd dat het heel onverstandig is om mij als graadmeter te nemen.
Ook zo chaotisch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje druk
Spot de grap hihaho.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik anders wel aardig belangrijk hoor
Ik heb liever iemand waarmee ik een klik heb die minder intelligent is dan iemand met een hoge intelligent en geen klikquote:
Een klik is een must, maar met alleen maar een klik kom je er nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand waarmee ik een klik heb die minder intelligent is dan iemand met een hoge intelligent en geen klik
Anders kunnen wij altijd compenseren, elke man in dit topic is hoogbegaafd.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn iq is niks mis mee hoor, alleen beetje druk
Nou nee, dat nou weer niet, maar 6 gesprekken eist wel zijn tolquote:
Gooi er dan wasbenzine in. Overal op voorbereid.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg ik dalijk een rekening voor het glas.
[..]
Nee, niet direct, of heb je het over die aan de paal stond te slingeren?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef QuintonFortune het volgende:
He WT weet je nog die blonde met die grote jeweetwels die avond?
Dat wel, maar beetje gesprek kunnen voeren is ook wel prettig, als die ander je alleen maar wazig aankijkt, ben ik er wel snel klaar meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand waarmee ik een klik heb die minder intelligent is dan iemand met een hoge intelligent en geen klik
Zo veelquote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee, dat nou weer niet, maar 6 gesprekken eist wel zijn tol
Elke man is hoogbegaafd en heeft 28 cm in zijn broek.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anders kunnen wij altijd compenseren, elke man in dit topic is hoogbegaafd.
Intelligentequote:
Leg me geen woorden in de mond.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk is ze gewoon niet lekker.
Ik heb geen 28 cmquote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elke man is hoogbegaafd en heeft 28 cm in zijn broek.
Minder intelligent dan mij kan bijna niet dus dat gaat niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wel, maar beetje gesprek kunnen voeren is ook wel prettig, als die ander je alleen maar wazig aankijkt, ben ik er wel snel klaar mee
Oei, nou, je kunt er alvast ééntje aftikken.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anders kunnen wij altijd compenseren, elke man in dit topic is hoogbegaafd.
Op de rekening..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je niet bij nadenken, gewoon briefje toeschuiven met je nummer, en heul relaxed omdraaien met een lach
De walvisquote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet direct, of heb je het over die aan de paal stond te slingeren?
Nee die jij attendeerde op de rookmelder.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet direct, of heb je het over die aan de paal stond te slingeren?
Wat is de rest van de checklist?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, nou, je kunt er alvast ééntje aftikken.
Oh dan ben je bij mij aan het goeie adresquote:
Rookmelder? Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee die jij attendeerde op de rookmelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |