Ze hadden moeten gaan douchen .....quote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes, laten we dat niet hier bespreken![]()
Laten we het hebben over Oranje, beschimpt en bespot op Schiphol
WAT?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gebruik jij de spy tool niet?Ik heb het al zo vaak over je gehad
Bitchfight dit datquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hell, je dreigt wel met een ban, dan vind ik het wel fijn om te weten wat ik wel en niet mag zeggen.
Ik heb geen idee. Het leek ineens te exploderen of zo?? Alleen dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ben ik een uurtje weg is er een soap gaande?
Hoi Cassjequote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ben ik een uurtje weg is er een soap gaande?
ik vind het niks niet leuk niet, ruzie tussen ca en snarfquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het leek ineens te exploderen of zo?? Alleen dat heb ik dan gemist
Je bedoelt Snarf en C_A? Dat snapt niemand behalve die tweequote:
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jullie veroorzaakten verwarring bij mij, ikd acht dat je je naam had geswitched hihi
Positief, natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT?
Wel positief mag ik hopen?
En nee die gebruik ik niet, waar vind ik die dan?
Wanneer? Volgend jaar?quote:
jaa heb een uurtje huiswerk gemaakt en besloten dat ik liever een uur per dag doe dan een hele avond blokkenquote:
Ik ben tomboquote:
Moet ik weg?quote:
Ik snap het ook niet meer.quote:
Cactus hoef ik niet meer terug te hebben. Vond haar niet zo denderendquote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer.
Ik wil Moonwalk en Cactus terug.
Niet helemaal waar, maar das niks voor aan de grote klok..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt Snarf en C_A? Dat snapt niemand behalve die twee.
Vond het altijd wel gezellig met haar. Kon het met haar vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cactus hoef ik niet meer terug te hebben. Vond haar niet zo denderend
Dat was de trucquote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik las onder miauw, tombolafan, maar werd er van alle kanten opgewezen dat er 2x fan stond
Kan beter, same shit different day.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jaa heb een uurtje huiswerk gemaakt en besloten dat ik liever een uur per dag doe dan een hele avond blokken
en met jou?
Niet tenzij je een foto + bio postquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef El_Matador het volgende:
bitchfight achter de schermen waar wij af en toe een slingerende handtas en een uitgetrokken pluk haar van meekrijgen.
Ik maak popcorn.
Hoi ik ben kally, en dat was het welquote:
Ze prikte?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cactus hoef ik niet meer terug te hebben. Vond haar niet zo denderend
Moonwalk vond ik wel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het altijd wel gezellig met haar. Kon het met haar vinden.
C_A heeft een inner circlequote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Crutch: mogen we een wij willen C_A terug campagne starten? Ah toe?
Want C_A
En de rest ook
Ik snap echt niet wat er aan de hand is
C_A kan toch gewoon posten hier?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Want C_A
En de rest ook
dat moet een flink dronken nacht geweest zijn dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi ik ben kally, en dat was het wel
En jij kent me al
Ja die was wel tofquote:
Zit die niet gewoon voetbal te kijken?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Want C_A
En de rest ook
Bartje zit toch in jouw inner circle?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
C_A heeft een inner circlehoor jij daarbij?
prima, met jou??quote:
of ian somerhaulderquote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon voetbal te kijken?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat moet een flink dronken nacht geweest zijn dan.
sluier
tipje?
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bartje zit toch in jouw inner circle?
Nee. Denk ik?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
C_A heeft een inner circlehoor jij daarbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |