quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
sorry hoor mensen, wordt nu gecontact door CA dat ze zich aangevallen voelt door "de nieuwe mensen" maar ik ken ze niet... behalve kally... en wil graag weten waarom er nu naar me gewezen wordt door "de spion van CA" dat heeft ze gezegd dat ze die heeft en vind t niet tof....
Iets aan het plafond in ieder geval.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rookmelder? Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.
Maar daar gaat Kaneel nu op af?
Whut what?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
sorry hoor mensen, wordt nu gecontact door CA dat ze zich aangevallen voelt door "de nieuwe mensen" maar ik ken ze niet... behalve kally... en wil graag weten waarom er nu naar me gewezen wordt door "de spion van CA" dat heeft ze gezegd dat ze die heeft en vind t niet tof....
Euh, whud?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
Nope, we´re still going. Round and roundquote:
Ik ben het iig niet, ik kom pas net weer kijken ..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
Ik merk niks, viel je mij maar aanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef Kally het volgende:
Ik zit hier niet om iemand aan te vallen, jammer dat mensen dat anders zien
Oké. Ik zal het nog eens proberen uit te leggen (tot zo ver mijn geheugen teruggaat): Er hing een dB(A)SPL-meter aan de muur en daar was ik door geobsedeerd. Je weet wel, gewoon even een meditatiemomentje, lekker staren. Nou ja, schijnbaar trok dat de aandacht. Ik weet dan dus ook totaal niet wat ze wilde. Maar ze had wel dikke tieten. Dat wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Iets aan het plafond in ieder geval.
Oké.quote:Nee joh, dit mokkel is serveerster in Leiden.
Meisje, ik kwam van de week omdat ik Miauw hier zag, sorry als jij nu in de problemen komtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
ja ik heb ook iets gemist... wordt beweert dat ik allemaal mensen ergens vandaan sprokkel om ca zwart te maken... ik ken ze niet. ik weet niet waar ze vandaan komen... en krijg alle shit over me heen... heb afgelopen maanden genoeg zooi over me heen gehad en vint t niet tof
ik weet ook niet aar t over gaat, kwamen nieuwe mensen, beetje gezeur... en ineens krijg ik allemaal berichtjes van CA dak ze heb opgestookt en dak een vuil kreng ben... en tis gewoon niet mijn schuld.... wil gewoon weten waar dit nu weer vandaan komtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de helft maar meegekregen geloof ik.
Ja dat is ook weer zoquote:
Oh een meter voor het geluid dat was het.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké. Ik zal het nog eens proberen uit te leggen (tot zo ver mijn geheugen teruggaat): Er hing een dB(A)SPL-meter aan de muur en daar was ik door geobsedeerd. Je weet wel, gewoon even een meditatiemomentje, lekker staren. Nou ja, schijnbaar trok dat de aandacht. Ik weet dan dus ook totaal niet wat ze wilde. Maar ze had wel dikke tieten. Dat wel.
[..]
Oké.
Heb je het haar gevraagd dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet ook niet aar t over gaat, kwamen nieuwe mensen, beetje gezeur... en ineens krijg ik allemaal berichtjes van CA dak ze heb opgestookt en dak een vuil kreng ben... en tis gewoon niet mijn schuld.... wil gewoon weten waar dit nu weer vandaan komt
Huh wtf is ca boos op je?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
ja ik heb ook iets gemist... wordt beweert dat ik allemaal mensen ergens vandaan sprokkel om ca zwart te maken... ik ken ze niet. ik weet niet waar ze vandaan komen... en krijg alle shit over me heen... heb afgelopen maanden genoeg zooi over me heen gehad en vint t niet tof
Ik heb geen contact meer met C_A, waarschijnlijk gaat het daarom?quote:
Ik heb gewerkt. Oh wacht, je vroeg naar iets leuksquote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo![]()
jij nog wat leuks gedaan vandaag?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt. Oh wacht, je vroeg naar iets leuks
Snarf bedoelde ik ookquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen contact meer met C_A, waarschijnlijk gaat het daarom?
Ik neem aan dat dit voortkomt uit hoe het feestje bij CA vorige keer is afgelopen. Daar weet ik het fijne niet van, dus ik houd me mond.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet ook niet aar t over gaat, kwamen nieuwe mensen, beetje gezeur... en ineens krijg ik allemaal berichtjes van CA dak ze heb opgestookt en dak een vuil kreng ben... en tis gewoon niet mijn schuld.... wil gewoon weten waar dit nu weer vandaan komt
Ja maar misschien omdat ik hier nu kom???quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt. Oh wacht, je vroeg naar iets leuks
Zo de trommel gaat snel hierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit voortkomt uit hoe het feestje bij CA vorige keer is afgelopen. Daar weet ik het fijne niet van, dus ik houd me mond.
Daarnaast heb ik meegekregen dat het niet zo lekker liep tussen CA en een aantal van de nieuwe mensen in dit topic. Gebaseerd op het verleden, niet op deze week.
ja, ca weet ook niet waar t door komt, die is ervan overtuigd dat ik t was... maar ik weet dat ik t niet was en nu wil ik weten waar t wel vandaan komt.... geen zin om weer overal de schuld van te krijgenquote:
Ik snap niet zo goed waar je het over hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Crutch het volgende:
[warning]Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...[/warning]
Dit soort dingen bespreken we in feedback of via DM/PM.
De eerstvolgende die er over begint gaat direct door voor een ban.
Onrustgestook de hele tijd.
TOMBOOOOOOOquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Miauw, zit jij hier nu!![]()
En niet ff melden he
Yes, laten we dat niet hier besprekenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit voortkomt uit hoe het feestje bij CA vorige keer is afgelopen. Daar weet ik het fijne niet van, dus ik houd me mond.
Daarnaast heb ik meegekregen dat het niet zo lekker liep tussen CA en een aantal van de nieuwe mensen in dit topic. Gebaseerd op het verleden, niet op deze week.
Hoeft ook niet, de personen in kwestie weten het.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar je het over hebt?
Dan is het waarschijnlijk ook niet boeiendquote:
Lijkt de politiek wel allemaal achterkamertjesquote:
Ja hell, je dreigt wel met een ban, dan vind ik het wel fijn om te weten wat ik wel en niet mag zeggenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, de personen in kwestie weten het.
Gebruik jij de spy tool niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Miauw, zit jij hier nu!![]()
En niet ff melden he
Ditquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
It's going slightly above my hat as well.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |