quote:Manchester United Consider Bid For Dutch Youngster Jetro Willems
by Dan Kilpatrick June 18th, 2012
Manchester United are tracking 18-year-old Dutch left-sider Jetro Willems.
The PSV full-back became the youngest player to feature in the European Championship when he started for the Netherlands against Denmark on 9 June but endured a torrid tournament, as the Dutch lost all three group games and crashed out.
Willems struggled at left-back, receiving bookings against the Danes and Portugal and being run-ragged by an expansive Germany side in between.
But United manager Sir Alex Ferguson has been tracking Willems since last year and the Scot believes he is a future star in the making.
Willems has only made 20 league appearances for PSV – scoring once – and signed a new contract with the Dutch Champions in April that should keep him with the Eredivisie club until 2016.
Ferguson does not believe Willems is ready to go straight into United’s first team and has target Leighton Baines of Everton as a direct replacement for the ageing Patrice Evra.
The Old Trafford club may still move for the Netherlands international this summer, with Ferguson ready to offer him out on a season long loan to a host of Premier League clubs.
http://www.caughtoffside.(...)gster-jetro-willems/
Zal wel aan ons liggen dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Dat Muller Jetro eruit speelde, dat klopte. Maar Nani echt niet hoor of ik moest toen echt blind zijn.
Nani speelde anders dan Muller, maar was hem nog volkomen de baas. Of wil jij zeggen dat Willems op zijn kwaliteiten Nani redelijk uit de wedstrijd heeft gehouden?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Dat Muller Jetro eruit speelde, dat klopte. Maar Nani echt niet hoor of ik moest toen echt blind zijn.
Ja, aangezien nadat Jetro eruit kwam je ineens Nani hoorde en zelfs zijn eerste schot kon lossen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nani speelde anders dan Muller, maar was hem nog volkomen de baas. Of wil jij zeggen dat Willems op zijn kwaliteiten Nani redelijk uit de wedstrijd heeft gehouden?
Toen gingen ze ook 1 op 1 staan achterin.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, aangezien nadat Jetro eruit kwam je ineens Nani hoorde en zelfs zijn eerste schot kon lossen.
Nee maar dat lag eerder aan Nani dan aan Willemsquote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef RonnieHansen het volgende:
Wel mooi dat er straks een gefrustreerde Mark van Bommel bij PSV speelt. Die houdt Strootman weer uit de basis want dat zijn precies dezelfde voetballers.
Want naast van Bommel kan niemand staan, hij telt voor 2 zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef RonnieHansen het volgende:
Wel mooi dat er straks een gefrustreerde Mark van Bommel bij PSV speelt. Die houdt Strootman weer uit de basis want dat zijn precies dezelfde voetballers.
Van Bommel - Strootmanquote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef RonnieHansen het volgende:
Nani kreeg constant alle ruimte om aan te nemen, te combineren met de opkomende back, voor te zetten. Willems legde hem geen strobreed in de weg. En als Willems dan de bal kreeg, waande hij zich in een rood shirt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef mrstylo het volgende:
Willems was gister gewoon niet goed aanvallend. Alleen maar bal verlies. Alleen mensen denken daardoor ook dat hij verdedigend slecht was en dat is onzin.
Dat gebeurde maar 3x ofzo en ineens deed hij dat alleen maar.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nani kreeg constant alle ruimte om aan te nemen, te combineren met de opkomende back, voor te zetten. Willems legde hem geen strobreed in de weg. En als Willems dan de bal kreeg, waande hij zich in een rood shirt.
Voor te zetten ja? Constant zelfs. Nou nou.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nani kreeg constant alle ruimte om aan te nemen, te combineren met de opkomende back, voor te zetten. Willems legde hem geen strobreed in de weg. En als Willems dan de bal kreeg, waande hij zich in een rood shirt.
Als er iemand uit de basis wordt gespeeld is het Bommel zelf.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bommel - Strootman
Wijnaldum
Kan toch prima? Al denk ik niet dat ze dan in de top 3 staan qua middenveld, maar goed.
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bommel - Strootman
Wijnaldum
Kan toch prima? Al denk ik niet dat ze dan in de top 3 staan qua middenveld, maar goed.
Hoop dat die nog wel genoeg motivatie heeft ja na zo'n kut EKquote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er iemand uit de basis wordt gespeeld is het Bommel zelf.
Mokotjo kopen? 5 miljoen, zit bij ons toch maar op de bank.quote:
Door die gekke Canadees zeker?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er iemand uit de basis wordt gespeeld is het Bommel zelf.
Ik verwacht een totaal andere Mark bij PSV dan op het EK.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef Buitendam het volgende:
Ik wacht rustig de opstelling van Dickie af. En ach, mocht er al teleurstelling bij van Bommel blijven hangen als het seizoen begint, wat ik me openlijk afvraag, dan zal dat na een paar winstpartijen wel weer wegebben.
Ik verwacht juist een Van Bommel dat wil bewijzen aan iedereen dat hij nog mee kan. Dit kan ook een averechts werking hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verwacht een totaal andere Mark bij PSV dan op het EK.
Lekker de gaten dicht lopen voor Wijnaldum als hij weer eens niet passt maar de bal met een aka panna door de benen probeert te spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een Van Bommel dat wil bewijzen aan iedereen dat hij nog mee kan. Dit kan ook een averechts werking hebben.
Mits de opstelling juist is. Als Dickie hem net zo op gaat stellen als BvM hebben we een probleem. Nu is de tegenstand in de Eredivisie net wat lager als tegen Duitsland en Portugal, maar hij kan niet alles meer belopen. Dus zal er moeten worden gekeken hoe Bommel tactisch gezien van waarde is van PSV, want hij heeft wel kwaliteiten wat je een basisspeler toewenst.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een Van Bommel dat wil bewijzen aan iedereen dat hij nog mee kan. Dit kan ook een averechts werking hebben.
Oefen wedstrijden komen steeds dichterbij, dus kunnen al snel zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mits de opstelling juist is. Als Dickie hem net zo op gaat stellen als BvM hebben we een probleem. Nu is de tegenstand in de Eredivisie net wat lager als tegen Duitsland en Portugal, maar hij kan niet alles meer belopen. Dus zal er moeten worden gekeken hoe Bommel tactisch gezien van waarde is van PSV, want hij heeft wel kwaliteiten wat je een basisspeler toewenst.
Tegen Denemarken was hij ook de slechtste (op het middenveld), een veredeld (oud) Eredivisie team.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mits de opstelling juist is. Als Dickie hem net zo op gaat stellen als BvM hebben we een probleem. Nu is de tegenstand in de Eredivisie net wat lager als tegen Duitsland en Portugal, maar hij kan niet alles meer belopen. Dus zal er moeten worden gekeken hoe Bommel tactisch gezien van waarde is van PSV, want hij heeft wel kwaliteiten wat je een basisspeler toewenst.
Het hele EK was een faal, zal alleen maar duidelijker worden dat niet alleen fitheid ervoor zorgde dat NL zo zuigde.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Denemarken was hij ook de slechtste (op het middenveld), een veredeld (oud) Eredivisie team.
MvB was echt slecht, maar andere spelers ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Denemarken was hij ook de slechtste (op het middenveld), een veredeld (oud) Eredivisie team.
Die twijfelachtige eer zou ik aan vd Wiel willen schenken, maar da's persoonlijk natuurlijk. Van Bommel kon het tegen Denemarken moeilijk belopen, inderdaad. Daarom hoop ik dat Dickie goed kijkt naar de kwaliteiten die van Bommel nog wel goed beheerst, zodat ie het loopvermogen wat ontziet, maar de rest optimaal gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bommel is prof en ervaren genoeg om die knop om te kunnen zetten.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoop dat die nog wel genoeg motivatie heeft ja na zo'n kut EKStrootman buiten de basis gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Blackcard Greg! Toch voor een prikkie op te halen in A'dam schijnt 14.gif Wie weet haalt die z'n oude niveau ooit nog eensquote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef Doublepain het volgende:
Het is ook nog aardig stil over wie RB gaat spelen. Na Stam periode, niet echt meer wat gehoord.
Waarom niet toch.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blackcard Greg! Toch voor een prikkie op te halen in A'dam schijnt 14.gif Wie weet haalt die z'n oude niveau ooit nog eens
Zal niet gebeuren als hij ziet dat van Bommel daar speeltquote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blackcard Greg! Toch voor een prikkie op te halen in A'dam schijnt 14.gif Wie weet haalt die z'n oude niveau ooit nog eens
Laten we het maar gewoon niet doen, kan je net zo goed Manolevje laten staan. Lood om oud ijzer.quote:
die is al verkocht.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
Die van Tjechië was leuk maar Thijs zegt dat die kans niet groot is.
Klopt, leuke speler. Hij was al 25 oid en zou daarom niet gehaald kunnen worden. (Buiten dat hij al rond is met een Bundesliga club geloof ik)quote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
Die van Tjechië was leuk maar Thijs zegt dat die kans niet groot is.
Janmaat is een Nederlander, dat is iets wat Brands wilquote:Op maandag 18 juni 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
Heeft PSV nooit interesse getoond in Janmaat eigenlijk? Was gratis op te halen. Aanvallend de beste back in Nederland.
Of moet er bij Brands altijd een flinke prijskaart aan hangen?
Nee hoor. Zanka is transfervrij.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
Of moet er bij Brands altijd een flinke prijskaart aan hangen?
Leerdam voor 10 miljoen? Niet te hard roepen anders staan Madrid en Barcelona in de rij voor dit koopje!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
Leerdam kunnen ze wel kopen Caland, voor een miljoentje of 10.
De mini-moppentrommel is van start gegaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
Leerdam kunnen ze wel kopen Caland, voor een miljoentje of 10.
Ok, Dick is dus ook al aan het dementeren....quote:Advocaat wil Tina Turner's 'Simply the Best' weer bij PSV
18 juni 2012
Aardig detail in een uitgebreid interview van Dick Advocaat in de Voetbal International van afgelopen week. 'Wat ik altijd graag wil bij mijn clubs is dat Simply the Best wordt gedraaid. Voor de spelers en mezelf is dat altijd zo geweldig. Bij Rangers helemaal. Daar lieten ze op de grote schermen Tina Turner op dat paard zien. Dan kon je niet meer verliezen.'
Ik zie Dickie al masturberend, met kwijl uit de bek richting die schermen kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, Dick is dus ook al aan het dementeren....
Inderdaad, die rechtstreekse vertalingen werken nooit echt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij een Nederlander is
Hij heeft veel buitenlandse fans oa zijn grootste uit milaanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, die rechtstreekse vertalingen werken nooit echt.![]()
Waarom twittert hij eigenlijk in het Engels?
Iets van dansen kun je er ook van maken. Het meest lijkt het op het aftikken voor het heen en weer sprinten om- en om met een groep. Opzich niet vreemd. BIj voetbal moet je ook veen rennen enzo...quote:
quote:OB: 'PSV'er Bouma sloeg teamarts na Nederland - Duitsland'
19 juni 2012 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet
Wilfred Bouma zou na de wedstrijd Nederland - Duitsland de teamarts van de KNVB hebben geslagen. Dat onthulde Jack van Gelder maandagavond in Studio Sportzomer. PSV'er Bouma zou boos zijn geworden toen hij werd gevraagd mee te werken aan een dopingcontrole.
De international, die is geboren in Helmond, zou er de pest in hebben dat hij niet speelde tijdens de belangrijke wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Duitsland.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28110_OB%3A%20'PSV'er%20Bouma%20sloeg%20teamarts%20na%20Nederland%20-%20Duitsland'.php
Ik vind de verhalen Mertens en Robben wel heel sterk op elkaar lijken. Robben stond 2 jaar terug bij Bayern op rechts en 99% van zijn acties was naar binnen trekken en die bal in de verre hoek jagen. Ondertussen stonden die spitsen op een eiland, maar niemand gaf een neuk want winnen = winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel offtopic gaan maar Mertens geeft meer voorzetten/assits dan Robbenmaar wel een ego'tje ja. Maar zolang die type spelers ze er in blijven schieten wordt dat geaccepteerd.. stopt dan, dan krijg je het gezeik.
Ik denk dat als er goed getraind zou worden op het afmaken door v. Persie en/of Huntelaar in een systeem waarbij Robben vanaf links, met zijn uitstekende linkerpoot en snelheid zijn directe tegenstander voorbij gaat en die bal panklaar legt, je 0,0 kans maakt op een verlies of gelijkspel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ging Robben veel voor eigen succes, maar in de wedstrijd tegen Denemarken, gaf hij wel een aantal keer de bal af. Dan wel werd er niks meegedaan, en een andere keer zat een verdediger ertussen omdat van Persie in de dekking liep, en dus niet te bereiken was. Robben is echt niet bij elk balbezit voor eigen succes gegaan. Maar als de keren dat hij de bal afgaf, er iets fatsoenlijks mee gedaan zou worden, dan zou niemand het kwalijk nemen als hij een keer voor eigen succes ging.
Doe jij even normaal ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:
Niet verwonderlijk, de Helmonders die ik ken, zijn stuk voor stuk tuig, en onbeschoft volk. Er komt weinig goeds uit dat gat.
de Helmonders eerstquote:
Het probleem bij Robben is dat hij geen overzicht heeft. Hij is niet zozeer egoïstisch omdat hij de bal niet wil afgeven, maar ook vooral omdat hij het niet ziet. Dat zie je ook aan de acties na de kritiek, hij lijkt willekeurig ballen af te spelen zonder dat er logica in zit. De ene keer schiet hij terwijl afspelen beter was en de andere keer verneukt hij een kans doordat hij juist wel afspeelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ging Robben veel voor eigen succes, maar in de wedstrijd tegen Denemarken, gaf hij wel een aantal keer de bal af. Dan wel werd er niks meegedaan, en een andere keer zat een verdediger ertussen omdat van Persie in de dekking liep, en dus niet te bereiken was. Robben is echt niet bij elk balbezit voor eigen succes gegaan. Maar als de keren dat hij de bal afgaf, er iets fatsoenlijks mee gedaan zou worden, dan zou niemand het kwalijk nemen als hij een keer voor eigen succes ging.
Moete een paar stompe op oew bakkes hebbe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
Want? Is gewoon zoals ik het ervaar. Vooroordelen over Helmonders zijn in veel gevallen ook gewoon waar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
Want? Is gewoon zoals ik het ervaar. Vooroordelen over Helmonders zijn in veel gevallen ook gewoon waar.
Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]Echt een van de simpelste users die ik ooit gezien heb hier in VBL en dat is een prestatie.
Het is lang niet alleen die reactie van je hoor, wees maar niet bang. Je hebt jezelf al veel vaker belachelijk gemaakt met je posts. Geeft verder niet, ga vooral door. Ik moet er wel om lachen meestal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.
1. Je kent mij niet
2. Je kent die Helmonders waarover ik het heb niet
Geloof me, de Helmonders die ik ken, maken hun reputatie gewoon waar.
Dan daarbij opgeteld, soms, zo heeeeeeel soms moet je de dingen die op FOK! gezegd worden, met een korreltje zout nemen.
Het feit dat je iets uitkraamt, en vervolgens er niet op terugkomt is veelzeggend. Je reageert puur op de man, en niet op hetgeen die post. Het ging over mijn ervaringen met Helmonders, en over het de vooroordelen die daarover bestaan. Je quote mijn reactie, met als toevoeging dat ik 1 van de simpelste users ben die je kent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is lang niet alleen die reactie van je hoor, wees maar niet bang. Je hebt jezelf al veel vaker belachelijk gemaakt met je posts. Geeft verder niet, ga vooral door. Ik moet er wel om lachen meestal.
Een stad met bijna 90.000 inwoners waar jij er een handvol van kent is inderdaad erg representatief voor de gemiddelde Helmonderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.
1. Je kent mij niet
2. Je kent die Helmonders waarover ik het heb niet
Geloof me, de Helmonders die ik ken, maken hun reputatie gewoon waar.
Dan daarbij opgeteld, soms, zo heeeeeeel soms moet je de dingen die op FOK! gezegd worden, met een korreltje zout nemen.
Ik generaliseer niet, ik zeg alleen dat de Helmonders die ik ken, de vooroordelen bevestigen. Ik heb het niet over die overige 89+ duizend andere Helmonders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een stad met bijna 90.000 inwoners waar jij er een handvol van kent is inderdaad erg representatief voor de gemiddelde HelmonderOver generaliseren gesproken.
Je begon met te zeggen dat vooroordelen over Helmonders in veel gevallen waar zijn. Inmiddels gaat het alleen nog over de Helmonders die jij kent. In verhouding tot het aantal Helmonders in totaal, zijn dat zeker geen veel gevallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik zeg alleen dat de Helmonders die ik ken, de vooroordelen bevestigen. Ik heb het niet over die overige 89+ duizend andere Helmonders.
Je maakt het vooroordeel in ieder geval waar jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Moete een paar stompe op oew bakkes hebbe?
Klopt ik begon met te zeggen dat die vooroordelen in veel gevallen kloppen, dat is mijn ervaring met Helmonders, maar als mensen daar anders over denken, prima. Ik ben overgens niet de enige die zo denkt, maar dat is zo'n beetje de algehele indruk van mensen hier in de buurt. Oss, idem ditoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je begon met te zeggen dat vooroordelen over Helmonders in veel gevallen waar zijn. Inmiddels gaat het alleen nog over de Helmonders die jij kent. In verhouding tot het aantal Helmonders in totaal, zijn dat zeker geen veel gevallen.
Waarschijnlijk zeggen jouw statements meer over jouw kennissenkring, dan over Helmonders. Alle Helmonders die ik ken zijn keurig volk, met een nette baan en een verzorgde woninginrichting. Dat zegt dan weer meer over mijn kennissenkring vermoed ik.
Wat ik wel weet is dat er geen gemeente is in Nederland die de afgelopen 20 jaar meer heeft geïnvesteerd in het opknappen van de stad en het, op een nette manier, verbeteren van het imago en de verhouding tussen arm en rijk dan Helmond. Dat jij vooroordelen uit de jaren 50/60 wil blijven aanhangen (die je waarschijnlijk van je ouders hebt meegekregen) is meer iets wat aangeeft dat jij treurig bent.
En nee, ik woon niet in Helmond, heb er nooit gewoond en heb niets met die stad. Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan mensen die ongefundeerde onzin blaaten.
Voor mij hoeft het niet...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Slobeend het volgende:
Bouma dicht bij contractverlenging.Daar kan je toch niet blij mee zijn als PSV-supporter?
Ik dacht dat Ritzmaier een terugval heeft gehad qua niveau, maar kan me vergissen. Een oostenrijker zie je trouwens niet vaak op de nederlandse velden. Maar een echt goede Oostenrijkse voetballer??? Ik kan er zo geen noemen. Toni Polster vroeger, en nu Arnautovic en nu Janko.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Weet niet of het hier iemand interesseert, maar ik ben me aan het vervelen op het werk, dus heb even naar de voorlopige jeugd selecties gekeken.
De voorlopige A en B jeugd zien er dit jaar erg goed uit! De B-jeugd is een erg goede lichting waar ook goed 'ingekocht' is. Met als absolute aanwinst Tristan Berghuis. Dani van de Moot heb ik nooit zien spelen, maar schijnt ook een toptalent te zijn. Kenneth Paal is op linksbuiten ook een erg groot talent en Augustine Loof is een sterke verdediger. Daarnaast lopen Berden en Renfurm hier nog rond. Officieel mogen Bakkali en Bazoer hier ook nog spelen.
Dat zijn de grote talenten uit de A. Bakkali mag aansluiten bij Jong PSV, maar ik schat dat hij nog regelmatig bij de A zal meespelen. Verder spelen Muzaqi, Vloet, Hendrix, Van Vlerken en Hermansson er. Die laatste heb ik alleen in een wedstrijd gezien van IJsland u17. Daar op afgaande is het een killer. Het centrum met Hendrix, Bazoer en Hermansson is wel erg druk. Rayhi is een erg goede speler, maar mist wat fysiek en mist voor mijn gevoel ook wel een stukje mentaliteit. Als je het mij vraagt, gaat die het niet halen.
In de C'tjes lopen ook een aantal aardige talentjes rond, maar die weg naar PSV 1 is nog zo lang dat ik jullie daar niet mee zal vervelen.
Goed dat PSV in de jeugd investeert. Nu hopen dat de bewaker van het jeugdplan en de reden waarom het steeds beter gaat niet naar Anzhi vertrekt.
Afgaande op bovenstaande namen moeten er aankomende jaren wat spelers doorstromen. Zeker met Locadia, Ritzmaier, Soomer, Brenet en Koch in de beloften. Helaas is in het verleden vaak genoeg gebleken dat de stap van de Herdgang naar het Stadion om verscheidene redenen een te grote is geweest.
Even Terloops voor jullie de Helmonder eruit geplukt. Bram van Vlerken A1 woont in Helmond. Verder zitten er wel een aantal bij uit Schijndel. Weet niet of iemand daar problemen mee heeft?
Ritzmaier heeft niet de stappen gemaakt waarvan gedacht werd dat hij deze afgelopen seizoen zou zetten. Hij heeft echter wel nog steeds meer talent in zijn linkerteen dan menigeen eredivisie speler.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ritzmaier een terugval heeft gehad qua niveau, maar kan me vergissen. Een oostenrijker zie je trouwens niet vaak op de nederlandse velden. Maar een echt goede Oostenrijkse voetballer??? Ik kan er zo geen noemen. Toni Polster vroeger, en nu Arnautovic en nu Janko.
Een aantal uit Schijndel? Muahaha, laat ik daar maar niks over zeggen, voordat me weer verweten wordt dat ik generaliseer.
Ik heb hem nog maar fragmentarisch in actie gezien. Maar tegen Rapid Boekarest speelde hij lang niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ritzmaier heeft niet de stappen gemaakt waarvan gedacht werd dat hij deze afgelopen seizoen zou zetten. Hij heeft echter wel nog steeds meer talent in zijn linkerteen dan menigeen eredivisie speler.
In Eindhoven zegt iemand wel eens, als de wereld vernietigt dreigt te worden, dan moeten we met z'n allen naar Helmond gaan want daar lopen ze toch 50 jaar achter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
Hij stopt niet bij oranje, beter lezen zeg, hij doet alleen een stapje terug.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef Lemming22 het volgende:
Wijs besluit van Van Bommel om te stoppen met Oranje. Kon het toch niet helemaal meer belopen en zo kan hij zich mooi richten op PSV en heeft hij hier en daar wat extra rust tijdens de interlandperiodes.
Hij houdt de deur op een kier maar je denkt toch niet dat er een bondscoach is die hem nog gaat oproepenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij stopt niet bij oranje, beter lezen zeg, hij doet alleen een stapje terug.
van Marwijk roept hem gewoon op, zodra er een aantal geblesseerden zijn denk ik. Is de selectie fit, dan zal hij eerder voor een jongeling kiezen. 1 en ander is natuurlijk afhankelijk van zijn niveau bij PSV en of er geblesseerden zullen zijn., maar als zijn niveau gewoon goed zit, kan hij gewoon nog een kwalificatiewedstrijdje tegen Hongarije ofzo spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij houdt de deur op een kier maar je denkt toch niet dat er een bondscoach is die hem nog gaat oproepen
Dat heet niet oud maar ervaren, en te ervaren kan je bijna niet zijn, Mark van Bommel is gewoon goed genoeg. Zelfs voor Barcelona als je het mij vraagt.quote:
Als Bert blijft, waarom niet, ook met Advocaat aan het roer zou hij nog een kans maken maar die heeft eerst bij ons nog een klusje te klaren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij houdt de deur op een kier maar je denkt toch niet dat er een bondscoach is die hem nog gaat oproepen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef DeParo het volgende:
Mark van Bommel is gewoon goed genoeg. Zelfs voor Barcelona als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heet niet oud maar ervaren, en te ervaren kan je bijna niet zijn, Mark van Bommel is gewoon goed genoeg. Zelfs voor Barcelona als je het mij vraagt.
Lastig denk ik hoor:quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Marwijk roept hem gewoon op, zodra er een aantal geblesseerden zijn denk ik. Is de selectie fit, dan zal hij eerder voor een jongeling kiezen. 1 en ander is natuurlijk afhankelijk van zijn niveau bij PSV en of er geblesseerden zullen zijn., maar als zijn niveau gewoon goed zit, kan hij gewoon nog een kwalificatiewedstrijdje tegen Hongarije ofzo spelen.
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik denk trouwens dat van Marwijk gewoon aanblijft, zijn contract loopt nog 4 jaar, en hij heeft voor die tijd bijgetekent om aan een nieuw team te bouwen. Tuurlijk past van Bommel niet meer in dat nieuwe team, maar als de nood aan de man is, en er is iemand nodig die ff de boel op scherp kan zetten, door een lekkere overtreding (hoewel Willems dat dus ook kan, of de Jong)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lastig denk ik hoor:
Bert blijft --> Als hij Bommel durft te selecteren, dan is hij vogelvrij voor de NL-se pers en analisten
Bert blijft niet --> Geen enkele andere coach zal Bommel selecteren.
Wou ik net zeggen, in zijn beste dagen niet goed genoeg voor Barcelonaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
Iniesta en Xavi moeten nu nog lachen om Van Bommel tijdens de rondo.
Eens, voor Bayern wel, voor Barca kwam hij gewoon handelingssnelheid te kort.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen, in zijn beste dagen niet goed genoeg voor Barcelona
Op het veld?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Buitendam het volgende:
Als hij op de goeie manier wordt gebruikt is van Bommel ontzettend waardevol voor PSV. Mooi dat dit EK duidelijk heeft gemaakt hoe je hem beslist niet moet gebruiken.
Dat is echt common sense. Als je nu nog denkt dat iemand Van Bommel zal selecteren, dan heb je echt geen realiteitszin. De enige keer dat Van Bommel nog een oranje shirt zal aantrekken is op 1 januari tegen HFC.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik denk trouwens dat van Marwijk gewoon aanblijft, zijn contract loopt nog 4 jaar, en hij heeft voor die tijd bijgetekent om aan een nieuw team te bouwen. Tuurlijk past van Bommel niet meer in dat nieuwe team, maar als de nood aan de man is, en er is iemand nodig die ff de boel op scherp kan zetten, door een lekkere overtreding (hoewel Willems dat dus ook kan, of de Jong)
En als van Bommel precies die rol kan vervullen bij PSV, waarom zou hij dan niet een enkele keer geselecteert worden voor 1 van de kwalificatie duels? Nu rekent iedereen hem af op 1,5 slechte wedstrijd op het EK.
Is maar net hoe je het bekijkt, als puinruimer zoals hij goed deed op het WK zal nog wel lukken, afhankelijk van de speelstijl, maar de Van Bommel zoals hij was voor hij naar het buitenland ging en waar je zo'n speler eigenlijk voor terug haalt lijkt me moeilijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Bommel zal het hoge niveau in de Eredivisie vast niet aankunnen.
Op het veld. Buiten het loopvermogen om nog steeds dezelfde van Bommel. Die kunnen we mooi gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het veld?
Zal vast nog wel van waarde kunnen zijn, in de kleedkamer ofzo.
Onzin, als van Bommel het heilige vuur weer krijgt, en zijn stempel duidelijk op het elftal kan drukken, en er gewoon staat, waarom zou hij dan niet goed genoeg zijn voor de kwalificatiewedstrijden tegen Hongarije, of weet ik veel wat voor elftal dat zich niet eens wist te plaatsen voor dit EK?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is echt common sense. Als je nu nog denkt dat iemand Van Bommel zal selecteren, dan heb je echt geen realiteitszin. De enige keer dat Van Bommel nog een oranje shirt zal aantrekken is op 1 januari tegen HFC.
Hij had dit EK ook een zeer mooie pass op Van Persie, toch wel lekker om 2 spelers op het middenveld te hebben die een pass kunnen geven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het bekijkt, als puinruimer zoals hij goed deed op het WK zal nog wel lukken, afhankelijk van de speelstijl, maar de Van Bommel zoals hij was voor hij naar het buitenland ging en waar je zo'n speler eigenlijk voor terug haalt lijkt me moeilijk.
Laat dat nou net zijn grootste kwaliteit zijn, loopvermogen. Bal onderscheppen en dan voor de goal van de tegenstander opduiken, zo ongeveer zijn handelsmerk. Als dat wegvalt hou je nog maar weinig over.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het veld. Buiten het loopvermogen om nog steeds dezelfde van Bommel. Die kunnen we mooi gebruiken
Omdat Clasie, Strootman en Anita staan te trappelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onzin, als van Bommel het heilige vuur weer krijgt, en zijn stempel duidelijk op het elftal kan drukken, en er gewoon staat, waarom zou hij dan niet goed genoeg zijn voor de kwalificatiewedstrijden tegen Hongarije, of weet ik veel wat voor elftal dat zich niet eens wist te plaatsen voor dit EK?
Lijkt me ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je in de eredivisie opeens 5 kilometer minder per wedstrijd maakt dan in Italie, ofzo. Ik gok zelfs meer.
Van Bommel zal zich wel bedanken, tegen zo'n landen speel je ofwel met je vaste team of je kijkt naar nieuwe spelers. Van Marwijk zal toch ook geen Van der Sar gebruiken als hij tegen San Marino moet, ondanks dat hij dat nog prima kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onzin, als van Bommel het heilige vuur weer krijgt, en zijn stempel duidelijk op het elftal kan drukken, en er gewoon staat, waarom zou hij dan niet goed genoeg zijn voor de kwalificatiewedstrijden tegen Hongarije, of weet ik veel wat voor elftal dat zich niet eens wist te plaatsen voor dit EK?
En die kunnen niet geblesseerd raken of geschorst worden? Of finaal door het ijs zakken wanneer ze tegen Europese ploegen moeten aantreden?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat Clasie, Strootman en Anita staan te trappelen.
Dat laatste heeft Van Bommel op dit EK al gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
En die kunnen niet geblesseerd raken of geschorst worden? Of finaal door het ijs zakken wanneer ze tegen Europese ploegen moeten aantreden?
Hmm ik denk niet dat er een beroep op hem gedaan zal worden. Zijn opvolgers zijn talentvol, talrijk en uiteindelijk ook degenen die het in Brazilië moeten klaren, dus Van Bommel opstellen zou tevens betekenen dat je zijn opvolgers minder ervaring laat opdoen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige idee hoeveel spelers een bondscoach gebruikt gedrurende de kwalificatie? Meer dan 11 hoor. In eerste instantie zal BvM voor verjonging gaan, maar zoals ik al zei, als de nood aan de man is, waarom dan geen van Bommel? Zeker als hij in de competitie laat zien, weer in vorm te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Bommel zal zich wel bedanken, tegen zo'n landen speel je ofwel met je vaste team of je kijkt naar nieuwe spelers. Van Marwijk zal toch ook geen Van der Sar gebruiken als hij tegen San Marino moet, ondanks dat hij dat nog prima kan.
Dat is redelijk overdreven. De Eredivisie is niet zo'n ontzettend snelle competitie. Als je van Bommel tactisch opstelt hoeft hij niet meer die taken uit te voeren, daar hebben we immers Strootman nu voor staan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat dat nou net zijn grootste kwaliteit zijn, loopvermogen. Bal onderscheppen en dan voor de goal van de tegenstander opduiken, zo ongeveer zijn handelsmerk. Als dat wegvalt hou je nog maar weinig over.
Het is ook niet zo dat je in de eredivisie opeens 5 kilometer minder per wedstrijd maakt dan in Italie, ofzo. Ik gok zelfs meer.
Hij maakt in elk geval de taak van Advocaat iets eenvoudiger.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is redelijk overdreven. De Eredivisie is niet zo'n ontzettend snelle competitie. Als je van Bommel tactisch opstelt hoeft hij niet meer die taken uit te voeren, daar hebben we immers Strootman nu voor staan.
We hebben toch wel gezien dat de spelers uit de eredivisie nu niet direct versterkingen zijn voor het NL elftalquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige idee hoeveel spelers een bondscoach gebruikt gedrurende de kwalificatie? Meer dan 11 hoor. In eerste instantie zal BvM voor verjonging gaan, maar zoals ik al zei, als de nood aan de man is, waarom dan geen van Bommel? Zeker als hij in de competitie laat zien, weer in vorm te zijn.
De taak van Advocaat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij maakt in elk geval de taak van Advocaat iets eenvoudiger.
Het zal toch op een gegeven moment van die kant moeten komen. De verjonging speelt namelijk ook in Nederland (de vrij, Clasie, Strootman, Anita)quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben toch wel gezien dat de spelers uit de eredivisie nu niet direct versterkingen zijn voor het NL elftal
Coaching tijdens de wedstrijd, vroegtijdig signaleren dat er een aanpassing moet komen, etc.quote:
Het lijkt mij de tijd om met de punt naar achteren te gaan spelen en dan komt De Jong (Nigel) het meest in aanmerking voor de cvm plek, dan moeten die 3 die jij noemt strijden voor de plek op de bankquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zal toch op een gegeven moment van die kant moeten komen. De verjonging speelt namelijk ook in Nederland (de vrij, Clasie, Strootman, Anita)
de Jong heeft een zeeeeer goed EK gespeeld, maar wie zet je erlangs? Strootman? Anita?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt mij de tijd om met de punt naar achteren te gaan spelen en dan komt De Jong (Nigel) het meest in aanmerking voor de cvm plek, dan moeten die 3 die jij noemt strijden voor de plek op de bank
Alleen daarom al een ontzettend waardevolle aankoop, maar ik zag op het EK toch ook weer passjes en balletjes waardoor ie mij heeft overtuigd het inzicht alles behalve kwijt te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Coaching tijdens de wedstrijd, vroegtijdig signaleren dat er een aanpassing moet komen, etc.
Eigenlijk een echt verlengstuk van de coach zijn in het veld.
Clasie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
de Jong heeft een zeeeeer goed EK gespeeld, maar wie zet je erlangs? Strootman? Anita?
Het inzicht zal een voetballer ook niet snel verliezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen daarom al een ontzettend waardevolle aankoop, maar ik zag op het EK toch ook weer passjes en balletjes waardoor ie mij heeft overtuigd het inzicht alles behalve kwijt te zijn.
Ik twijfel ook echt niet aan zijn waarde voor PSV, ik zie hem alleen niet meer terugkeren in oranje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen daarom al een ontzettend waardevolle aankoop, maar ik zag op het EK toch ook weer passjes en balletjes waardoor ie mij heeft overtuigd het inzicht alles behalve kwijt te zijn.
Ik denk dat je dan toch aan een iets creatievere speler moet denken dan Clasie, Anita of Strootmanquote:
Dit. Ik zag Zidane tijdje terug bij zo'n wedstrijd weer voetballen, wat een eindbaas man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het inzicht zal een voetballer ook niet snel verliezen.
Maher?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch aan een iets creatievere speler moet denken dan Clasie, Anita of Strootman
Clasie ís creatief.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch aan een iets creatievere speler moet denken dan Clasie, Anita of Strootman
Maar het gaat wel veel meer op en neer in Nederland.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is redelijk overdreven. De Eredivisie is niet zo'n ontzettend snelle competitie. Als je van Bommel tactisch opstelt hoeft hij niet meer die taken uit te voeren, daar hebben we immers Strootman nu voor staan.
Ja, dat is waar. Maar die bruikbare pass erna is een 2e, en dat heb ik hem zien doen. Dat is meer wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het inzicht zal een voetballer ook niet snel verliezen.
Dat is ondenkbaar voor een club als PSVquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Of PSV moet echt afbraakvoetbal gaan spelen.
Ik vond het al een tikkeltje ironisch, ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is ondenkbaar voor een club als PSV
Fer krijgt denk ik nog wel de kans. Dat is ook echt een goede optie, als hij zich ontwikkeld, voor naast De Jong. Type Yaya Touré, box to box.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het overigens typerend dat Fer en Wijnaldum niet meer worden genoemd voor Oranje, terwijl ze er een poosje geleden toch behoorlijk dicht tegenaan zaten. Maar dat is waarschijnlijk geen discussie voor dit topic.
Het type voetbal zal me een worst zijn. Strootman is er nu voor de kwaliteiten die van Bommel vroeger had. Als je van Bommel ernaast of erachter kunt zetten met andere bedoelingen en taken dan kan dat zomaar een fantastische aankoop zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het gaat wel veel meer op en neer in Nederland.
In Italie kon hij zijn potjes constant met zijn kont tegen eigen 16 aan spelen, nauwelijks de middellijn over komend. Zo'n rol is in het Nederlandse voetbal ondenkbaar. Of PSV moet echt afbraakvoetbal gaan spelen.
Ik denk niet dat een middenveld met en Strootman en Van Bommel gaat werken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het type voetbal zal me een worst zijn. Strootman is er nu voor de kwaliteiten die van Bommel vroeger had. Als je van Bommel ernaast of erachter kunt zetten met andere bedoelingen en taken dan kan dat zomaar een fantastische aankoop zijn.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een middenveld met en Strootman en Van Bommel gaat werken.
Veel te veel hetzelfde type speler, erg voorspelbaar. Allebei de draaicirkel van een vrachtwagen. Als je dan ook nog een Wijnaldum op het veld hebt lopen dan maak je het de tegenstanders wel heel makkelijk.
Begin van het afgelopen seizoen speelde Strootman wel erg goed, is er gedurende het jaar iets gewijzigd in de opstelling/tactiek of heeft hij daarna gewoon te kampen gehad met een vormdip?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een middenveld met en Strootman en Van Bommel gaat werken.
Veel te veel hetzelfde type speler, erg voorspelbaar. Allebei de draaicirkel van een vrachtwagen. Als je dan ook nog een Wijnaldum op het veld hebt lopen dan maak je het de tegenstanders wel heel makkelijk.
Hij is vooral enorm overschat eigenlijk. Tegen een beetje tegenstander op het middenveld werd hij compleet weggeblazen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begin van het afgelopen seizoen speelde Strootman wel erg goed, is er gedurende het jaar iets gewijzigd in de opstelling/tactiek of heeft hij daarna gewoon te kampen gehad met een vormdip?
Alles liep eigenlijk wel prima tot aan Twente uit, gok ik. Toen kwam er een mentale kwestie bij eigenlijk alle spelers. Dat in combinatie met de verdediging zorgde voor teveel factoren waardoor het niet meer ging werken. Maar da's slechts mijn visie, geen idee of ie klopt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begin van het afgelopen seizoen speelde Strootman wel erg goed, is er gedurende het jaar iets gewijzigd in de opstelling/tactiek of heeft hij daarna gewoon te kampen gehad met een vormdip?
Als iemand het mentaal op orde kan krijgen is Advocaat het wel, dan zien we wel wie er wel of niet door de mand gaan vallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alles liep eigenlijk wel prima tot aan Twente uit, gok ik. Toen kwam er een mentale kwestie bij eigenlijk alle spelers. Dat in combinatie met de verdediging zorgde voor teveel factoren waardoor het niet meer ging werken. Maar da's slechts mijn visie, geen idee of ie klopt.
Ja, dat denk ik ook. Het was ook wel typerend om te zien hoe heel PSV reageerde op de terugkomst van Bommel en Advocaat. Er wordt door de coach van PSV voor de camera gesproken over goed voetbal en de eis om tot de laatste dag voor het kampioenschap mee te kunnen doen. Da's een omwenteling van 180 graden met wat we de afgelopen seizoenen gewend zijn te horen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als iemand het mentaal op orde kan krijgen is Advocaat het wel, dan zien we wel wie er wel of niet door de mand gaan vallen
Heeft Fred ooit een andere doelstelling gehad/uitgesproken dan het kampioenschap? Nee toch...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het was ook wel typerend om te zien hoe heel PSV reageerde op de terugkomst van Bommel en Advocaat. Er wordt door de coach van PSV voor de camera gesproken over goed voetbal en de eis om tot de laatste dag voor het kampioenschap mee te kunnen doen. Da's een omwenteling van 180 graden met wat we de afgelopen seizoenen gewend zijn te horen.
Groot verschil over hoe het werd gebracht. Fredje had het altijd over meedoen om de titel. Advocaat kwam binnen en concludeerde dat hij met deze groep de titel moet pakken, want het kon niet zo zijn dat PSV een aantal seizoenen geen kampioen wordt/prijs pakt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft Fred ooit een andere doelstelling gehad/uitgesproken dan het kampioenschap? Nee toch...
Van Bommel had er ook alle vertrouwen in dit EK te winnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Groot verschil over hoe het werd gebracht. Fredje had het altijd over meedoen om de titel. Advocaat kwam binnen en concludeerde dat hij met deze groep de titel moet pakken, want het kon niet zo zijn dat PSV een aantal seizoenen geen kampioen wordt/prijs pakt.
Dat zijn teksten die we niet gewend zijn. Met Fred is er een aantal seizoen meegedaan om de titel, nu is het onmogelijk dat dit PSV geen prijs pakt. Het vertrouwen wat Advocaat en van Bommel meenemen is toch wel fijn om te horen.
Als de rest dat nu ook eens had waren we niet 3 partijen afgedroogd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:51 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Van Bommel had er ook alle vertrouwen in dit EK te winnen
Want zijn grote uitspraken heeft hij waargemaakt met zijn goede spel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als de rest dat nu ook eens had waren we niet 3 partijen afgedroogd.
Bal is rond, gras is groen etc. --> zie Feyenoord dit seizoen, daar had je vooraf hetzelfde verhaal kunnen ophangen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie PSV dit jaar nog niet meedoen om de titel eerlijk gezegd. Ben het eens met Caland, ik denk ook niet dat een middenveld Bommel - Strootman - Wijnaldum gaat werken. Maar PSV schijnt wel een paar grote talenten in de jeugd te hebben rondlopen, als je die dit seizoen veel minuten geeft en nog wat verder sleutelt aan je verdediging, kan het zomaar gebeuren dat je volgend jaar een jong en gevaarlijk team hebt staan.
Hij werd gewoon door een journalist gevraagd of ie er zin en vertrouwen in had, waarop hij antwoordde dat je met dit team het EK kunt winnen. Je hebt een beetje geluk nodig, maar laten we niet doen alsof we met de D'tjes van FC Bal op 't Dak richting het EK gingen. Er zijn een paar landen beter, maar kom je met een gelukje de poulefase door, dan kun je gewoon in de halve of finale stranden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Want zijn grote uitspraken heeft hij waargemaakt met zijn goede spel?
Klopt ook wel. Maar wat is voetbal nou zonder erover te lullen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bal is rond, gras is groen etc. --> zie Feyenoord dit seizoen, daar had je vooraf hetzelfde verhaal kunnen ophangen.
totaal andere situatie, daar klopte het team, alleen wist niemand dat ze zo goed waren. bij psv klopt het team niet, vandaar dat afgelopen seizoen ook volgens voorspelling is verlopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bal is rond, gras is groen etc. --> zie Feyenoord dit seizoen, daar had je vooraf hetzelfde verhaal kunnen ophangen.
Nee hoor, nog tijdens het seizoen ging Fer weg. Op de allerlaatste dag zijn Bakkal en Guidetti gekomen. Verdediging bestond op Vlaar na uit veredelde jeugdspelers, vleugelaanvallers konden niet voetballen... Er klopte helemaal niks van het team, Koeman + assistenten hebben er een team van gemaakt, door de juiste mensen op de juiste positie te plaatsen. Advocaat zal dat met al zijn ervaring ook wel kunnen neem ik aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal andere situatie, daar klopte het team, alleen wist niemand dat ze zo goed waren. bij psv klopt het team niet, vandaar dat afgelopen seizoen ook volgens voorspelling is verlopen.
Het voordeel is dat Advocaat vanaf dag 1 met dit team aan de slag kan. Die kan in de voorbereiding de poppetjes al op de goeie plekken zetten en automatismen erin laten groeien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, nog tijdens het seizoen ging Fer weg. Op de allerlaatste dag zijn Bakkal en Guidetti gekomen. Verdediging bestond op Vlaar na uit veredelde jeugdspelers, vleugelaanvallers konden niet voetballen... Er klopte helemaal niks van het team, Koeman + assistenten hebben er een team van gemaakt, door de juiste mensen op de juiste positie te plaatsen. Advocaat zal dat met al zijn ervaring ook wel kunnen neem ik aan.
Dat kon Rutten toch ook vorig jaar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het voordeel is dat Advocaat vanaf dag 1 met dit team aan de slag kan. Die kan in de voorbereiding de poppetjes al op de goeie plekken zetten en automatismen erin laten groeien.
Nee, Rutten is daar niet toe instaat, omdat Rutten.quote:
Zeker. Maar we hadden het over het enorme verschil qua winnaarsmentaliteit wat er lijkt te zijn tussen Advocaat en Rutten. Voordeel is dat die mentaliteit nu vanaf dag 1 voor de groep staat.quote:
Gij vuigen socialischtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
en of het nu Rutte of Rutten is, ze bakken er allebei niks van.
Zeer serieus.quote:
Wel degelijk, en verwijt van Bommel niets, het probleem lag in het Sneijder-kamp duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]Gast, afgelopen EK niet gekeken zeker?
Inderdaad, ze lachen nadat Iniesta tegen Xavi zei dat hij ooit zo goed hoopte te worden, vrijwel niet te doen natuurlijk. Een held als van Bommel maak je maar zelden mee dus wees trots op hem.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
Iniesta en Xavi moeten nu nog lachen om Van Bommel tijdens de rondo.
v. Bommel kon de manier waarop Bertje hem opstelde niet meer belopen. Jongens als Robben kwamen niet mee terug waardoor het middenveld werd overlopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
Wel degelijk, en verwijt van Bommel niets, het probleem lag in het Sneijder-kamp duidelijk.
Al die Ajacieden die zich simpelweg weigeren aan te passen aan wat de coach wil omdat ze het allemaal zelf zo goed weten. Hoeft van Bommel niet voor te lijden lijkt mij.
Dit is dan wel weer op waarheid gebaseerd, natuurlijk.quote:Inderdaad, ze lachen nadat Iniesta tegen Xavi zei dat hij ooit zo goed hoopte te worden, vrijwel niet te doen natuurlijk. Een held als van Bommel maak je maar zelden mee dus wees trots op hem.
Robben en Van Persie Ajacied en Sneijder kamp, leg eens uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeer serieus.
[..]
Wel degelijk, en verwijt van Bommel niets, het probleem lag in het Sneijder-kamp duidelijk.
Al die Ajacieden die zich simpelweg weigeren aan te passen aan wat de coach wil omdat ze het allemaal zelf zo goed weten. Hoeft van Bommel niet voor te lijden lijkt mij.
[..]
Inderdaad, ze lachen nadat Iniesta tegen Xavi zei dat hij ooit zo goed hoopte te worden, vrijwel niet te doen natuurlijk. Een held als van Bommel maak je maar zelden mee dus wees trots op hem.
Die DeParo heeft nog nooit iets zinnigs gezegd. Lekker laten gaan joh.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Robben en Van Persie Ajacied en Sneijder kamp, leg eens uit
Net alsof hij dat vroeger wel ging belopen, kan hij wel maar is zijn taak niet, ligt dus ook niet aan hem als je het mij vraagt. Ik ben benieuwd hoe Advocaat hem gaat gebruiken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
v. Bommel kon de manier waarop Bertje hem opstelde niet meer belopen. Jongens als Robben kwamen niet mee terug waardoor het middenveld werd overlopen.
Zeker.quote:Dit is dan wel weer op waarheid gebaseerd, natuurlijk.
Je volgt het nieuws toch of niet dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Robben en Van Persie Ajacied en Sneijder kamp, leg eens uit
Kennen wij elkaar zo goed dat je meent deze onzin te mogen spuien op een algemeen geaccepteerd forum?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die DeParo heeft nog nooit iets zinnigs gezegd. Lekker laten gaan joh.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die DeParo heeft nog nooit iets zinnigs gezegd. Lekker laten gaan joh.
Tomato tomato.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij stopt niet bij oranje, beter lezen zeg, hij doet alleen een stapje terug.
Kleine vormdip, maar ik geloof ook dat hij wat lichamelijke ongemakken heeft aan zijn knie, en die willen maar niet over gaan. Ik denk overgens niet dat hij overschat wordt, een kleine terugval is heel normaal voor iemand die qua progressie zo'n sprongen maakt. Ik denk dat van Bommel hem zeker een betere voetballer kan maken. Zodat hij over 1-2 jaar wel die leider is, die hij nu nog niet is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb van Rutten altijd gedacht dat het een half zacht ei was. Niet alleen voor de camera, maar ook op het veld of op de bank. Advocaat kan zo lekker tekeer gaan, en heeft een gigantische hoeveelheid ervaring.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Maar we hadden het over het enorme verschil qua winnaarsmentaliteit wat er lijkt te zijn tussen Advocaat en Rutten. Voordeel is dat die mentaliteit nu vanaf dag 1 voor de groep staat.
Goeie speler, maar dat was toch al bekend?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebre Selassie heeft PSV nee verkocht, hij gaat naar Werder Bremen
hij wil graag interessant overkomenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler, maar dat was toch al bekend?
Als hoofdcoach heeft hij nog weinig mensen overtuigd, maar als veldtrainer schijnt hij echt top te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb van Rutten altijd gedacht dat het een half zacht ei was. Niet alleen voor de camera, maar ook op het veld of op de bank. Advocaat kan zo lekker tekeer gaan, en heeft een gigantische hoeveelheid ervaring.
Dat beliep hij vroeger wel degelijk, ja. Dan spreken we over een aantal jaartjes terug en toen was de rol van v. Bommel destijds dezelfde als die van Strootman nu.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Net alsof hij dat vroeger wel ging belopen, kan hij wel maar is zijn taak niet, ligt dus ook niet aan hem als je het mij vraagt. Ik ben benieuwd hoe Advocaat hem gaat gebruiken.
Dat is wat. Overigens geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Nou jullie halen toch een ware assistent bondscoach binnen...is dat wat???
Van Bommel. Werd nogal gehaat op het EK.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is wat. Overigens geen flauw idee waar je het over hebt.
Verlengstukje van de coach op het veld, niks meer aan doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Bommel. Werd nogal gehaat op het EK.
Aldus Johan Derksen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij was tenminste op het EK.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wij moeten echt weer is kampioen worden.. Voel me zo klein als ik met amsterdammers spreek.. Voel me echt zon dom lampje die niks wint
Ach troost je met de gedachte dat er talloze andere ploegen zijn die al VEEEEEL langer op een landstitel wachten. 2008 Lijkt alweer zo lang geleden, maar het is veelzeggend dat 4 jaar zonder landstitel al zo'n gemis oplevert.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wij moeten echt weer is kampioen worden.. Voel me zo klein als ik met amsterdammers spreek.. Voel me echt zon dom lampje die niks wint
Met dit soort mentaliteit zit je zo op de 10.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach troost je met de gedachte dat er talloze andere ploegen zijn die al VEEEEEL langer op een landstitel wachten. 2008 Lijkt alweer zo lang geleden, maar het is veelzeggend dat 4 jaar zonder landstitel al zo'n gemis oplevert.
Tis hier geen Rotterdam he....quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met dit soort mentaliteit zit je zo op de 10.
Klopt, wij gooien geen 40 miljoen subsidie in een beerput om vervolgens 3e te eindigen met potentieloze spelers.quote:
PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, wij gooien geen 40 miljoen subsidie in een beerput om vervolgens 3e te eindigen met potentieloze spelers.
Laten we het daar maar op houden, inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee klopt.
Het is erger jullie hebben niet eens een jeugdopleiding.
Volgens VI Thijs is dat echt de grootst mogelijk onzin, dus daar ga ik vanuit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef Clerxify het volgende:
Bod op Tyton van AC milaan t.h.v. 10 miljoen, PSV wil 20 aldus poolse media. Tja, door de transferperiode is het broodje aapverhaalseizoen weer begonnen.
Dat jullie in het Feyenoord topic constant om het hardst lopen te schreeuwen dat jullie middenveld zeker het beste is en dat soort crap. Maar voorlopig speelde El Ahmadi vorig jaar nog in de woestijn, Clasie was niet geselecteerd bij de voorselectie van 36 man (terwijl v Bommel, die jij nu belachelijk aan het maken bent er wel bij zat en in de oefencampagne gewoon goed gespeeld heeft + basisspeler van Milan was waar hij gewoon kon verlengen) en moet Immers eerst maar eens bewijzen leuk mee te kunnen ballen bij een andere ploeg dan ADO.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.. Wat probeer je daarmee te zeggen dan?.
Leon? Ben je terug?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:52 schreef DeParo het volgende:
Wat een kul over Tyton, iedereen weet dat hij minstens 40 miljoen euro waard is, dus ze gaan het echt niet over een bedrag hebben dat minstens de helft lager is, flauwekul dus, duidelijk kul.
Begint erop te lijken hè?quote:
Met zo'n naam ben je echt een PSV-fan maar niet heus, ga ergens anders lopen trollen aub, je valt duidelijk door de mand.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wie is Leon? Daarnaast bestaat mijn account langer dan vandaag, dus je kan gewoon controleren wie ik ben, of vraag het aan een admin!quote:
Als je hem niet bent, dan zijn er 2 van zijn niveauquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie is Leon? Daarnaast bestaat mijn account langer dan vandaag, dus je kan gewoon controleren wie ik ben, of vraag het aan een admin!
Dat moet dan een bijna wonderbaarlijk hoog niveau zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem niet bent, dan zijn er 2 van zijn niveau
Leon was van een buitenaards niveau. Type HMF.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat moet dan een bijna wonderbaarlijk hoog niveau zijn.
Ik ben hoger overigens.
Laat dat duidelijk zijn.
Genoeg gepraat, nu over PSV, Dickie maakt ons volgend jaar gewoon weer kampioen.
quote:
Nee, durf ik niet aan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:06 schreef DeParo het volgende:
Nieuwe 3e keeper binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruud Swinkels, ik vraag me alleen af waarom, hij wordt toch geen 1e keeper gezien de toekomst van Jeroen Zoet en hij heeft genoeg talent om elders bij een grote club wel 1e keeper te worden.
Maar misschien denken ze hem later voor een mooie prijs door te kunnen verkopen dat kan.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Nee, durf ik niet aan.
Ben namelijk ook redelijk zeker.
Ik heb hem wel een beetje gemist moet ik zeggen. Iedere dag weer bij titathijs op de Twitter kijken of loenleons zou hebben gereageerd.
Die club van hem wil 7-8 miljoen ontvangen, vooralsnog wil Galatasaray daar niet aan volgens VI, desalniettemin ook al zou het 5-6 miljoen worden of hoger toch een mooi bedrag voor PSV.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Amrabat kan nog een meevallertje worden. Hij gaat zeker voor paar miljoen weg en PSV schijnt daar 25% over te ontvangen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wel een heel lekker broodje deze keerquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef Clerxify het volgende:
Bod op Tyton van AC milaan t.h.v. 10 miljoen, PSV wil 20 aldus poolse media. Tja, door de transferperiode is het broodje aapverhaalseizoen weer begonnen.
Ja, schouderoperatiequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is toch geblesseerd atm? Maar erg mooi voor hem
Hoe het ook is, die Manolev heeft een goede zaakwaarnemer, blijkt maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef tja77 het volgende:
Is de interesse van VFB Stuttgart in Manolev concreet, of zijn het maar geruchten?
Er zou een contract voor hem klaarliggen, maar als dat zo is, dan was hij toch allang weggeweest?
En de interesse voor doelman Isaksson, van een club in Turkije.
Ook Matavz zou in de belangstelling staan van Napoli.
Zijn dit allemaal geruchten, of is het concreet.
Ik vond het super dat Nederland die oefenpot van Bulgarije verloor, mede door toedoen van Manolev.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe het ook is, die Manolev heeft een goede zaakwaarnemer, blijkt maar.
Rot nou eens op met je Leerdam manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoop dat Manolev vertrekt ja. Dan kan Leerdam naar jullie voor 6 a 7 miljoen ofzo.
Ik ben ook fan van Manolev maar dit seizoen toch wat steken laten vallen hier en daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond het super dat Nederland die oefenpot van Bulgarije verloor, mede door toedoen van Manolev.
Toivonen ben ik niet toch niet zeker van.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben benieuwd of de transfers nu een beetje gaan lopen, nu iedereen uit het EK ligt van PSV![]()
Toivonen, Manolev zullen sowieso wel weggaan. Benieuwd wie er voor terug komen
18 goals in de competitie, nog wat in de EL. Komt vast een mooi bod uit Engeland oid, dan moet je hem verkopen mijns inziensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Manolev maar dit seizoen toch wat steken laten vallen hier en daar.
[..]
Toivonen ben ik niet toch niet zeker van.
Brandsie is een Feijenoordert pik. Heb hem net even gemailed dat hij ook even nog 3 miljoentjes subsidie erbij mag doen voor Cabralletje. Combideal, 10 miljoen voor beide. Hij ging het even regelen met de gemeente.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rot nou eens op met je Leerdam manDie komt niet, en al helemaal niet voor "6 a 7 miljoen ofzo"
Wijnaldum was al gehaald als vervanger voor Toivonen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
18 goals in de competitie, nog wat in de EL. Komt vast een mooi bod uit Engeland oid, dan moet je hem verkopen mijns inziensMits je een goed alternatief achter de hand hebt natuurlijk (Las wat over die Hendriksen)
Zullen het wel zien. Ik weet wel 99,9% zeker dat Leerdam niet de nieuwe rechtsback van PSV gaat worden. Heb wel zin in het nieuwe seizoen zo met het EK wat nergens meer om gaat voor Nederland.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brandsie is een Feijenoordert pik. Heb hem net even gemailed dat hij ook even nog 3 miljoentjes subsidie erbij mag doen voor Cabralletje. Combideal, 10 miljoen voor beide. Hij ging het even regelen met de gemeente.
Tja, of je daar nou 18 goals van kan gaan verwachten of 18 assists oid weet ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wijnaldum was al gehaald als vervanger voor Toivonen.
Ik ben geen fan van Manolev, maar ik zag ineens een transfer weer tot de mogelijkheden behoren hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Manolev maar dit seizoen toch wat steken laten vallen hier en daar.
[..]
Toivonen ben ik niet toch niet zeker van.
Je reageert volwassen op mijn trolletje, respectquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zullen het wel zien. Ik weet wel 99,9% zeker dat Leerdam niet de nieuwe rechtsback van PSV gaat worden. Heb wel zin in het nieuwe seizoen zo met het EK wat nergens meer om gaat voor Nederland.
Wie verwachtte dat van Toivonen toen hij kwam? Zo'n jongen als Wijnaldum moet je bakken vertrouwen geven en 2 seizoenen laten staan. Als ie echt zo'n goeie 10 is als hij zelf zegt, dan mag ie het zelf laten zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, of je daar nou 18 goals van kan gaan verwachten of 18 assists oid weet ik ook niet
Oef, wat zal de teleurstelling groot voor je zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat het tussen PSV en Ajax gaat. Feyenoord gaat met Heerenveen strijden om plaats 5/6.
Ajax doet in ieder geval altijd meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oef, wat zal de teleurstelling groot voor je zijn.
Of voor jou natuurlijk. Dat denk ik eerder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar ik het meest op hoop is dat het niveau in NL weer beter wordt, het feit dat clubs als Twente en AZ hebben kunnen aanhaken heeft toch het meeste te maken met gebrek aan kwaliteit bij de traditionele topclubs in NL.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat Feyenoord Bakkal gaat missen. Luie flikker, maar wel degene die er vaak stond in de wedstrijden die er om deden. In zijn loopacties zonder bal is die in Nederland denk ik de beste. Daarnaast nam die ook een bult ervaring mee. Van Guidetti ben ik niet vol. Gewoon een noeste werker, maar zet daar Fernandez neer en die maakt er net zo veel. Exclusief penals dan. En exclusief schorsingen. Ik ben wel fan Clasie en De Vrij. Wat mij betreft 2 grote talenten. Op het moment dat die eerste wegvalt ontstaat er een acuut probleem. Je ziet vaak dat jonge spelers een terugvalletje krijgen wanneer het allemaal heel snel is gegaan. Ik zie dat bij hem ook nog wel gebeuren. Daarnaast gaat Feyenoord Europees spelen. Dat is ook gewoon een stevige extra belasting wanneer je dat niet gewend bent.
Ajax gaat Vertonghen en eventueel Anita heel erg missen. Met name die eerste kan niet zomaar opgevangen worden. Dus de eerste seizoenshelft zal weer ouderwets kut worden, maar na de winterstop staat dat team er weer.
Het stokte bij PSV afgelopen seizoen met name door het feit dat de verdediging en het middenveld te ver uit elkaar speelde en een enorme winterdip. Zet daar een onzekere keeper neer en zie daar je probleem. Bommel in de punt naar achter en Strootman en Wijnaldum op het middenveld zou een stuk zekerheid moeten geven. Zeker met Tyton en eventueel Zanka en zonder Isaksson Manolev en hopelijk Bouma. Creativiteit en snelheid moet dan van de vleugels komen. En een Lens die zich laat inzakken vanuit de spits. Veel wisselingen in die voorste linie, waardoor onvoorspelbaarheid gaat heersen. Zo speelt Advocaat normaal gezien altijd. Zal die nu ook gaan doen. Ik heb er stilaan wel wat vertrouwen in.
Wederom hoop ik vurig dat de hegemonie van Ajax, Feyenoord en PSV in ere hersteld wordt. Met natuurlijk PSV bovenaan. Ik heb een schijthekel aan Twente. Beter gezegd aan Munsterman. AZ kan nog wel op mijn sympathie rekenen, maar dat heeft met name te maken met de uitstekende bedrijfsvoering.
Denk dat de teleurstelling voor jou een heel stuk groter gaat zijn HMF. Als ik zo je posts eens zie in het Feyenoord topic. Lekker doorgaan met alle Feyenoord spelers op te hemelen en de rest van Nederland af te krakenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De traditionele top 3 heeft idd gefaald wat dat betreft...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar ik het meest op hoop is dat het niveau in NL weer beter wordt, het feit dat clubs als Twente en AZ hebben kunnen aanhaken heeft toch het meeste te maken met gebrek aan kwaliteit bij de traditionele topclubs in NL.
Klopt. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar ik het meest op hoop is dat het niveau in NL weer beter wordt, het feit dat clubs als Twente en AZ hebben kunnen aanhaken heeft toch het meeste te maken met gebrek aan kwaliteit bij de traditionele topclubs in NL.
Ze zullen toch wel weten wat ze doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lees net dat er nu weer iets niet te kloppen lijkt bij de optie op verlenging bij Manolev. Houd toch op met al die 'opties' godverdomme, je begeeft je daarmee constant in een juridisch moeras....
Ik denk ook dat gezien de vernieuwde opzet van die clubs, zij ook beter afgemeten zijn aan de huidige eredivisie. Twente is na dat bijna faillissement helemaal opnieuw opgezet, en AZ onder Scheringa ook. Dit terwijl de PAF-clubs, een structuur hadden waar het bijv. normaal was om spelers van boven de 10 miljoen te halen (en kunnen betalen) en grote selecties te onderhouden met dik betaalde spelers.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je je afvragen. Zo goed vind ik Pieters niet. En de meeste goals komen van zijn kant. Heeft deels natuurlijk ook te maken met de ondersteuning (of het gebrek eraan) dat hij geniet, maar dat was met Willems ook zo. Ik zou hem daarom maar centraal proberen, kijken hoe dat gaat. Sowieso moet je Willems zo snel mogelijk doorontwikkelen. Zonde om die op de bank te laten rotten in deze fase. Die fout hebben we al eerder gemaakt. Zeker met een Advocaat die niet echt doet aan talentontwikkeling zou de kans dat Willems doorgroeit tot vaste waarde, minder worden wanneer je kiest voor Pieters.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pieters is vooralsnog beter dan Willems.
was al maanden bekend, Manolev betwijfelt de geldigheid van de optie. Nouja voor 1,5 miljoen komen we er vanaf. Sowieso wilde het halve topic hem laten gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lees net dat er nu weer iets niet te kloppen lijkt bij de optie op verlenging bij Manolev. Houd toch op met al die 'opties' godverdomme, je begeeft je daarmee constant in een juridisch moeras....
Brands is in Portugal geweest en heeft alles uitgelegd en de documenten laten zien geloof ik. Verder heeft hij een flinke boete gehadquote:
quote:
mwah, moeilijk. Kans is groot dat Willems een terugval gaat krijgen ergens. Pieters is gewoon een prima linksback voor de eredivisie. Er zijn sowieso maar heel weinig redelijke backs en wij hebben er twee op Eredivisieniveauquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pieters is vooralsnog beter dan Willems.
Geen idee, minstens dat bedrag lijkt me...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Voor hoeveel is die Manolev gekocht dan? 1.5 miljoen is nog 1.5 teveel als je dat ervoor krijgt.
3 miljoen, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Voor hoeveel is die Manolev gekocht dan? 1.5 miljoen is nog 1.5 teveel als je dat ervoor krijgt.
Wtf, zoveel? Kwam toch gewoon van een onbeduidend oostblokclubje.quote:
Litex Lovech.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf, zoveel? Kwam toch gewoon van een onbeduidend oostblokclubje.
is toch al bijna helemaal afgeschreven dus waarschijnlijk gewoon een boekwinstjequote:
Vorig jaar nog kampioen van Bulgarije geworden, dus echt complete debielen zijn het niet.quote:
Dat er sowieso een andere speler op die positie komt te staan is al een vooruitgang, mocht de jongen vertrekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is toch al bijna helemaal afgeschreven dus waarschijnlijk gewoon een boekwinstje
Ah, ik zie het ja. PFK Ludogorets mocht dit jaar met de twijfelachtige eer ermee vandoor gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorig jaar nog kampioen van Bulgarije geworden, dus echt complete debielen zijn het niet.
Achja, als je CSKA Sofia achter je kunt houden ben je sowieso verdiend kampioen geworden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ik zie het ja. PFK Ludogorets mocht dit jaar met de twijfelachtige eer ermee vandoor gaan.
Dat lijkt me toch wel ja, toppertje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achja, als je CSKA Sofia achter je kunt houden ben je sowieso verdiend kampioen geworden.
Tsja hij was al uit de basis verdreven door een middenvelder. Zegt genoeg. Maar ook al heeft Hutch het aardig gedaan, toch zie ik liever een echte rechtsback. (Dus ook geen Manolev type die eigenlijk rechtsbuiten is maar uit nood maar ineens rechtsback wordt "die de hele flank kan bestrijken"). Tijd voor een verdediger die ballen afpakt in plaats van terugloopt tot hij in de eigen goal staat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat er sowieso een andere speler op die positie komt te staan is al een vooruitgang, mocht de jongen vertrekken.
Manolev mag je eigenlijk ook niet een rechtsbuiten noemenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja hij was al uit de basis verdreven door een middenvelder. Zegt genoeg. Maar ook al heeft Hutch het aardig gedaan, toch zie ik liever een echte rechtsback. (Dus ook geen Manolev type die eigenlijk rechtsbuiten is maar uit nood maar ineens rechtsback wordt "die de hele flank kan bestrijken"). Tijd voor een verdediger die ballen afpakt in plaats van terugloopt tot hij in de eigen goal staat.
Rechtsmidden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manolev mag je eigenlijk ook niet een rechtsbuiten noemenwant dan zouden zijn voorzetten aan moeten komen
mja......... dit zegt eigenlijk allemaal al genoegquote:
Ik vind hem niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mja......... dit zegt eigenlijk allemaal al genoeg
Die goede wedstrijden heeft hij inderdaad gespeeld, maar helaas bakte hij er wel vaker dan af en toe niets van. De hele tweede seizoenshelft heeft hij geen bal goed geraakt. Pas tegen Oranje liet hij weer eens normale dingen zien. En de eerste seizoenshelft was het ook vaker mèh..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens zo slecht![]()
Hij kán het wel, hij heeft erg goede wedstrijden gespeeld, maar het is zo jammer dat hij er af en toe ook zo ontzettend weinig van bakt.
In dat geval nemen we ook afscheid van Bouma en Marcelo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja hij was al uit de basis verdreven door een middenvelder. Zegt genoeg. Maar ook al heeft Hutch het aardig gedaan, toch zie ik liever een echte rechtsback. (Dus ook geen Manolev type die eigenlijk rechtsbuiten is maar uit nood maar ineens rechtsback wordt "die de hele flank kan bestrijken"). Tijd voor een verdediger die ballen afpakt in plaats van terugloopt tot hij in de eigen goal staat.
Prima idee!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval nemen we ook afscheid van Bouma en Marcelo.
Agree!quote:
Volgende week zondag weer lekker trainen op de Herdgangquote:
Robben dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manolev mag je eigenlijk ook niet een rechtsbuiten noemenwant dan zouden zijn voorzetten aan moeten komen
da's een linksbuiten of rechtsbinnenquote:
Rechtsbinnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's een linksbuiten of rechtsbinnen
idd want van Bommel is de enige speler van PSV.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het spijt me maar PSV gaat komend seizoen echt niks van bakkenVan Bommel de gemaakte captain...fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |