Leerdam voor 10 miljoen? Niet te hard roepen anders staan Madrid en Barcelona in de rij voor dit koopje!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
Leerdam kunnen ze wel kopen Caland, voor een miljoentje of 10.
De mini-moppentrommel is van start gegaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
Leerdam kunnen ze wel kopen Caland, voor een miljoentje of 10.
Ok, Dick is dus ook al aan het dementeren....quote:Advocaat wil Tina Turner's 'Simply the Best' weer bij PSV
18 juni 2012
Aardig detail in een uitgebreid interview van Dick Advocaat in de Voetbal International van afgelopen week. 'Wat ik altijd graag wil bij mijn clubs is dat Simply the Best wordt gedraaid. Voor de spelers en mezelf is dat altijd zo geweldig. Bij Rangers helemaal. Daar lieten ze op de grote schermen Tina Turner op dat paard zien. Dan kon je niet meer verliezen.'
Ik zie Dickie al masturberend, met kwijl uit de bek richting die schermen kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, Dick is dus ook al aan het dementeren....
Inderdaad, die rechtstreekse vertalingen werken nooit echt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij een Nederlander is
Hij heeft veel buitenlandse fans oa zijn grootste uit milaanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, die rechtstreekse vertalingen werken nooit echt.![]()
Waarom twittert hij eigenlijk in het Engels?
Iets van dansen kun je er ook van maken. Het meest lijkt het op het aftikken voor het heen en weer sprinten om- en om met een groep. Opzich niet vreemd. BIj voetbal moet je ook veen rennen enzo...quote:
quote:OB: 'PSV'er Bouma sloeg teamarts na Nederland - Duitsland'
19 juni 2012 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet
Wilfred Bouma zou na de wedstrijd Nederland - Duitsland de teamarts van de KNVB hebben geslagen. Dat onthulde Jack van Gelder maandagavond in Studio Sportzomer. PSV'er Bouma zou boos zijn geworden toen hij werd gevraagd mee te werken aan een dopingcontrole.
De international, die is geboren in Helmond, zou er de pest in hebben dat hij niet speelde tijdens de belangrijke wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Duitsland.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28110_OB%3A%20'PSV'er%20Bouma%20sloeg%20teamarts%20na%20Nederland%20-%20Duitsland'.php
Ik vind de verhalen Mertens en Robben wel heel sterk op elkaar lijken. Robben stond 2 jaar terug bij Bayern op rechts en 99% van zijn acties was naar binnen trekken en die bal in de verre hoek jagen. Ondertussen stonden die spitsen op een eiland, maar niemand gaf een neuk want winnen = winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel offtopic gaan maar Mertens geeft meer voorzetten/assits dan Robbenmaar wel een ego'tje ja. Maar zolang die type spelers ze er in blijven schieten wordt dat geaccepteerd.. stopt dan, dan krijg je het gezeik.
Ik denk dat als er goed getraind zou worden op het afmaken door v. Persie en/of Huntelaar in een systeem waarbij Robben vanaf links, met zijn uitstekende linkerpoot en snelheid zijn directe tegenstander voorbij gaat en die bal panklaar legt, je 0,0 kans maakt op een verlies of gelijkspel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ging Robben veel voor eigen succes, maar in de wedstrijd tegen Denemarken, gaf hij wel een aantal keer de bal af. Dan wel werd er niks meegedaan, en een andere keer zat een verdediger ertussen omdat van Persie in de dekking liep, en dus niet te bereiken was. Robben is echt niet bij elk balbezit voor eigen succes gegaan. Maar als de keren dat hij de bal afgaf, er iets fatsoenlijks mee gedaan zou worden, dan zou niemand het kwalijk nemen als hij een keer voor eigen succes ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |