Litex Lovech.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf, zoveel? Kwam toch gewoon van een onbeduidend oostblokclubje.
is toch al bijna helemaal afgeschreven dus waarschijnlijk gewoon een boekwinstjequote:
Vorig jaar nog kampioen van Bulgarije geworden, dus echt complete debielen zijn het niet.quote:
Dat er sowieso een andere speler op die positie komt te staan is al een vooruitgang, mocht de jongen vertrekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is toch al bijna helemaal afgeschreven dus waarschijnlijk gewoon een boekwinstje
Ah, ik zie het ja. PFK Ludogorets mocht dit jaar met de twijfelachtige eer ermee vandoor gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorig jaar nog kampioen van Bulgarije geworden, dus echt complete debielen zijn het niet.
Achja, als je CSKA Sofia achter je kunt houden ben je sowieso verdiend kampioen geworden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ik zie het ja. PFK Ludogorets mocht dit jaar met de twijfelachtige eer ermee vandoor gaan.
Dat lijkt me toch wel ja, toppertje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achja, als je CSKA Sofia achter je kunt houden ben je sowieso verdiend kampioen geworden.
Tsja hij was al uit de basis verdreven door een middenvelder. Zegt genoeg. Maar ook al heeft Hutch het aardig gedaan, toch zie ik liever een echte rechtsback. (Dus ook geen Manolev type die eigenlijk rechtsbuiten is maar uit nood maar ineens rechtsback wordt "die de hele flank kan bestrijken"). Tijd voor een verdediger die ballen afpakt in plaats van terugloopt tot hij in de eigen goal staat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat er sowieso een andere speler op die positie komt te staan is al een vooruitgang, mocht de jongen vertrekken.
Manolev mag je eigenlijk ook niet een rechtsbuiten noemenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja hij was al uit de basis verdreven door een middenvelder. Zegt genoeg. Maar ook al heeft Hutch het aardig gedaan, toch zie ik liever een echte rechtsback. (Dus ook geen Manolev type die eigenlijk rechtsbuiten is maar uit nood maar ineens rechtsback wordt "die de hele flank kan bestrijken"). Tijd voor een verdediger die ballen afpakt in plaats van terugloopt tot hij in de eigen goal staat.
Rechtsmidden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manolev mag je eigenlijk ook niet een rechtsbuiten noemenwant dan zouden zijn voorzetten aan moeten komen
mja......... dit zegt eigenlijk allemaal al genoegquote:
Ik vind hem niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mja......... dit zegt eigenlijk allemaal al genoeg
Die goede wedstrijden heeft hij inderdaad gespeeld, maar helaas bakte hij er wel vaker dan af en toe niets van. De hele tweede seizoenshelft heeft hij geen bal goed geraakt. Pas tegen Oranje liet hij weer eens normale dingen zien. En de eerste seizoenshelft was het ook vaker mèh..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens zo slecht![]()
Hij kán het wel, hij heeft erg goede wedstrijden gespeeld, maar het is zo jammer dat hij er af en toe ook zo ontzettend weinig van bakt.
In dat geval nemen we ook afscheid van Bouma en Marcelo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja hij was al uit de basis verdreven door een middenvelder. Zegt genoeg. Maar ook al heeft Hutch het aardig gedaan, toch zie ik liever een echte rechtsback. (Dus ook geen Manolev type die eigenlijk rechtsbuiten is maar uit nood maar ineens rechtsback wordt "die de hele flank kan bestrijken"). Tijd voor een verdediger die ballen afpakt in plaats van terugloopt tot hij in de eigen goal staat.
Prima idee!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval nemen we ook afscheid van Bouma en Marcelo.
Agree!quote:
Volgende week zondag weer lekker trainen op de Herdgangquote:
Robben dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manolev mag je eigenlijk ook niet een rechtsbuiten noemenwant dan zouden zijn voorzetten aan moeten komen
da's een linksbuiten of rechtsbinnenquote:
Rechtsbinnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's een linksbuiten of rechtsbinnen
idd want van Bommel is de enige speler van PSV.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het spijt me maar PSV gaat komend seizoen echt niks van bakkenVan Bommel de gemaakte captain...fail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |