van Marwijk roept hem gewoon op, zodra er een aantal geblesseerden zijn denk ik. Is de selectie fit, dan zal hij eerder voor een jongeling kiezen. 1 en ander is natuurlijk afhankelijk van zijn niveau bij PSV en of er geblesseerden zullen zijn., maar als zijn niveau gewoon goed zit, kan hij gewoon nog een kwalificatiewedstrijdje tegen Hongarije ofzo spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij houdt de deur op een kier maar je denkt toch niet dat er een bondscoach is die hem nog gaat oproepen
Dat heet niet oud maar ervaren, en te ervaren kan je bijna niet zijn, Mark van Bommel is gewoon goed genoeg. Zelfs voor Barcelona als je het mij vraagt.quote:
Als Bert blijft, waarom niet, ook met Advocaat aan het roer zou hij nog een kans maken maar die heeft eerst bij ons nog een klusje te klaren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij houdt de deur op een kier maar je denkt toch niet dat er een bondscoach is die hem nog gaat oproepen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef DeParo het volgende:
Mark van Bommel is gewoon goed genoeg. Zelfs voor Barcelona als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heet niet oud maar ervaren, en te ervaren kan je bijna niet zijn, Mark van Bommel is gewoon goed genoeg. Zelfs voor Barcelona als je het mij vraagt.
Lastig denk ik hoor:quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Marwijk roept hem gewoon op, zodra er een aantal geblesseerden zijn denk ik. Is de selectie fit, dan zal hij eerder voor een jongeling kiezen. 1 en ander is natuurlijk afhankelijk van zijn niveau bij PSV en of er geblesseerden zullen zijn., maar als zijn niveau gewoon goed zit, kan hij gewoon nog een kwalificatiewedstrijdje tegen Hongarije ofzo spelen.
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik denk trouwens dat van Marwijk gewoon aanblijft, zijn contract loopt nog 4 jaar, en hij heeft voor die tijd bijgetekent om aan een nieuw team te bouwen. Tuurlijk past van Bommel niet meer in dat nieuwe team, maar als de nood aan de man is, en er is iemand nodig die ff de boel op scherp kan zetten, door een lekkere overtreding (hoewel Willems dat dus ook kan, of de Jong)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lastig denk ik hoor:
Bert blijft --> Als hij Bommel durft te selecteren, dan is hij vogelvrij voor de NL-se pers en analisten
Bert blijft niet --> Geen enkele andere coach zal Bommel selecteren.
Wou ik net zeggen, in zijn beste dagen niet goed genoeg voor Barcelonaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
Iniesta en Xavi moeten nu nog lachen om Van Bommel tijdens de rondo.
Eens, voor Bayern wel, voor Barca kwam hij gewoon handelingssnelheid te kort.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen, in zijn beste dagen niet goed genoeg voor Barcelona
Op het veld?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Buitendam het volgende:
Als hij op de goeie manier wordt gebruikt is van Bommel ontzettend waardevol voor PSV. Mooi dat dit EK duidelijk heeft gemaakt hoe je hem beslist niet moet gebruiken.
Dat is echt common sense. Als je nu nog denkt dat iemand Van Bommel zal selecteren, dan heb je echt geen realiteitszin. De enige keer dat Van Bommel nog een oranje shirt zal aantrekken is op 1 januari tegen HFC.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik denk trouwens dat van Marwijk gewoon aanblijft, zijn contract loopt nog 4 jaar, en hij heeft voor die tijd bijgetekent om aan een nieuw team te bouwen. Tuurlijk past van Bommel niet meer in dat nieuwe team, maar als de nood aan de man is, en er is iemand nodig die ff de boel op scherp kan zetten, door een lekkere overtreding (hoewel Willems dat dus ook kan, of de Jong)
En als van Bommel precies die rol kan vervullen bij PSV, waarom zou hij dan niet een enkele keer geselecteert worden voor 1 van de kwalificatie duels? Nu rekent iedereen hem af op 1,5 slechte wedstrijd op het EK.
Is maar net hoe je het bekijkt, als puinruimer zoals hij goed deed op het WK zal nog wel lukken, afhankelijk van de speelstijl, maar de Van Bommel zoals hij was voor hij naar het buitenland ging en waar je zo'n speler eigenlijk voor terug haalt lijkt me moeilijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Bommel zal het hoge niveau in de Eredivisie vast niet aankunnen.
Op het veld. Buiten het loopvermogen om nog steeds dezelfde van Bommel. Die kunnen we mooi gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het veld?
Zal vast nog wel van waarde kunnen zijn, in de kleedkamer ofzo.
Onzin, als van Bommel het heilige vuur weer krijgt, en zijn stempel duidelijk op het elftal kan drukken, en er gewoon staat, waarom zou hij dan niet goed genoeg zijn voor de kwalificatiewedstrijden tegen Hongarije, of weet ik veel wat voor elftal dat zich niet eens wist te plaatsen voor dit EK?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is echt common sense. Als je nu nog denkt dat iemand Van Bommel zal selecteren, dan heb je echt geen realiteitszin. De enige keer dat Van Bommel nog een oranje shirt zal aantrekken is op 1 januari tegen HFC.
Hij had dit EK ook een zeer mooie pass op Van Persie, toch wel lekker om 2 spelers op het middenveld te hebben die een pass kunnen geven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het bekijkt, als puinruimer zoals hij goed deed op het WK zal nog wel lukken, afhankelijk van de speelstijl, maar de Van Bommel zoals hij was voor hij naar het buitenland ging en waar je zo'n speler eigenlijk voor terug haalt lijkt me moeilijk.
Laat dat nou net zijn grootste kwaliteit zijn, loopvermogen. Bal onderscheppen en dan voor de goal van de tegenstander opduiken, zo ongeveer zijn handelsmerk. Als dat wegvalt hou je nog maar weinig over.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het veld. Buiten het loopvermogen om nog steeds dezelfde van Bommel. Die kunnen we mooi gebruiken
Omdat Clasie, Strootman en Anita staan te trappelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onzin, als van Bommel het heilige vuur weer krijgt, en zijn stempel duidelijk op het elftal kan drukken, en er gewoon staat, waarom zou hij dan niet goed genoeg zijn voor de kwalificatiewedstrijden tegen Hongarije, of weet ik veel wat voor elftal dat zich niet eens wist te plaatsen voor dit EK?
Lijkt me ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je in de eredivisie opeens 5 kilometer minder per wedstrijd maakt dan in Italie, ofzo. Ik gok zelfs meer.
Van Bommel zal zich wel bedanken, tegen zo'n landen speel je ofwel met je vaste team of je kijkt naar nieuwe spelers. Van Marwijk zal toch ook geen Van der Sar gebruiken als hij tegen San Marino moet, ondanks dat hij dat nog prima kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onzin, als van Bommel het heilige vuur weer krijgt, en zijn stempel duidelijk op het elftal kan drukken, en er gewoon staat, waarom zou hij dan niet goed genoeg zijn voor de kwalificatiewedstrijden tegen Hongarije, of weet ik veel wat voor elftal dat zich niet eens wist te plaatsen voor dit EK?
En die kunnen niet geblesseerd raken of geschorst worden? Of finaal door het ijs zakken wanneer ze tegen Europese ploegen moeten aantreden?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat Clasie, Strootman en Anita staan te trappelen.
Dat laatste heeft Van Bommel op dit EK al gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
En die kunnen niet geblesseerd raken of geschorst worden? Of finaal door het ijs zakken wanneer ze tegen Europese ploegen moeten aantreden?
Hmm ik denk niet dat er een beroep op hem gedaan zal worden. Zijn opvolgers zijn talentvol, talrijk en uiteindelijk ook degenen die het in Brazilië moeten klaren, dus Van Bommel opstellen zou tevens betekenen dat je zijn opvolgers minder ervaring laat opdoen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |