Doe jij even normaal ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:
Niet verwonderlijk, de Helmonders die ik ken, zijn stuk voor stuk tuig, en onbeschoft volk. Er komt weinig goeds uit dat gat.
de Helmonders eerstquote:
Het probleem bij Robben is dat hij geen overzicht heeft. Hij is niet zozeer egoïstisch omdat hij de bal niet wil afgeven, maar ook vooral omdat hij het niet ziet. Dat zie je ook aan de acties na de kritiek, hij lijkt willekeurig ballen af te spelen zonder dat er logica in zit. De ene keer schiet hij terwijl afspelen beter was en de andere keer verneukt hij een kans doordat hij juist wel afspeelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ging Robben veel voor eigen succes, maar in de wedstrijd tegen Denemarken, gaf hij wel een aantal keer de bal af. Dan wel werd er niks meegedaan, en een andere keer zat een verdediger ertussen omdat van Persie in de dekking liep, en dus niet te bereiken was. Robben is echt niet bij elk balbezit voor eigen succes gegaan. Maar als de keren dat hij de bal afgaf, er iets fatsoenlijks mee gedaan zou worden, dan zou niemand het kwalijk nemen als hij een keer voor eigen succes ging.
Moete een paar stompe op oew bakkes hebbe?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
Want? Is gewoon zoals ik het ervaar. Vooroordelen over Helmonders zijn in veel gevallen ook gewoon waar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
Want? Is gewoon zoals ik het ervaar. Vooroordelen over Helmonders zijn in veel gevallen ook gewoon waar.
Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]Echt een van de simpelste users die ik ooit gezien heb hier in VBL en dat is een prestatie.
Het is lang niet alleen die reactie van je hoor, wees maar niet bang. Je hebt jezelf al veel vaker belachelijk gemaakt met je posts. Geeft verder niet, ga vooral door. Ik moet er wel om lachen meestal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.
1. Je kent mij niet
2. Je kent die Helmonders waarover ik het heb niet
Geloof me, de Helmonders die ik ken, maken hun reputatie gewoon waar.
Dan daarbij opgeteld, soms, zo heeeeeeel soms moet je de dingen die op FOK! gezegd worden, met een korreltje zout nemen.
Het feit dat je iets uitkraamt, en vervolgens er niet op terugkomt is veelzeggend. Je reageert puur op de man, en niet op hetgeen die post. Het ging over mijn ervaringen met Helmonders, en over het de vooroordelen die daarover bestaan. Je quote mijn reactie, met als toevoeging dat ik 1 van de simpelste users ben die je kent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is lang niet alleen die reactie van je hoor, wees maar niet bang. Je hebt jezelf al veel vaker belachelijk gemaakt met je posts. Geeft verder niet, ga vooral door. Ik moet er wel om lachen meestal.
Een stad met bijna 90.000 inwoners waar jij er een handvol van kent is inderdaad erg representatief voor de gemiddelde Helmonderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.
1. Je kent mij niet
2. Je kent die Helmonders waarover ik het heb niet
Geloof me, de Helmonders die ik ken, maken hun reputatie gewoon waar.
Dan daarbij opgeteld, soms, zo heeeeeeel soms moet je de dingen die op FOK! gezegd worden, met een korreltje zout nemen.
Ik generaliseer niet, ik zeg alleen dat de Helmonders die ik ken, de vooroordelen bevestigen. Ik heb het niet over die overige 89+ duizend andere Helmonders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een stad met bijna 90.000 inwoners waar jij er een handvol van kent is inderdaad erg representatief voor de gemiddelde HelmonderOver generaliseren gesproken.
Je begon met te zeggen dat vooroordelen over Helmonders in veel gevallen waar zijn. Inmiddels gaat het alleen nog over de Helmonders die jij kent. In verhouding tot het aantal Helmonders in totaal, zijn dat zeker geen veel gevallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik zeg alleen dat de Helmonders die ik ken, de vooroordelen bevestigen. Ik heb het niet over die overige 89+ duizend andere Helmonders.
Je maakt het vooroordeel in ieder geval waar jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Moete een paar stompe op oew bakkes hebbe?
Klopt ik begon met te zeggen dat die vooroordelen in veel gevallen kloppen, dat is mijn ervaring met Helmonders, maar als mensen daar anders over denken, prima. Ik ben overgens niet de enige die zo denkt, maar dat is zo'n beetje de algehele indruk van mensen hier in de buurt. Oss, idem ditoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je begon met te zeggen dat vooroordelen over Helmonders in veel gevallen waar zijn. Inmiddels gaat het alleen nog over de Helmonders die jij kent. In verhouding tot het aantal Helmonders in totaal, zijn dat zeker geen veel gevallen.
Waarschijnlijk zeggen jouw statements meer over jouw kennissenkring, dan over Helmonders. Alle Helmonders die ik ken zijn keurig volk, met een nette baan en een verzorgde woninginrichting. Dat zegt dan weer meer over mijn kennissenkring vermoed ik.
Wat ik wel weet is dat er geen gemeente is in Nederland die de afgelopen 20 jaar meer heeft geïnvesteerd in het opknappen van de stad en het, op een nette manier, verbeteren van het imago en de verhouding tussen arm en rijk dan Helmond. Dat jij vooroordelen uit de jaren 50/60 wil blijven aanhangen (die je waarschijnlijk van je ouders hebt meegekregen) is meer iets wat aangeeft dat jij treurig bent.
En nee, ik woon niet in Helmond, heb er nooit gewoond en heb niets met die stad. Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan mensen die ongefundeerde onzin blaaten.
Voor mij hoeft het niet...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Slobeend het volgende:
Bouma dicht bij contractverlenging.Daar kan je toch niet blij mee zijn als PSV-supporter?
Ik dacht dat Ritzmaier een terugval heeft gehad qua niveau, maar kan me vergissen. Een oostenrijker zie je trouwens niet vaak op de nederlandse velden. Maar een echt goede Oostenrijkse voetballer??? Ik kan er zo geen noemen. Toni Polster vroeger, en nu Arnautovic en nu Janko.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Weet niet of het hier iemand interesseert, maar ik ben me aan het vervelen op het werk, dus heb even naar de voorlopige jeugd selecties gekeken.
De voorlopige A en B jeugd zien er dit jaar erg goed uit! De B-jeugd is een erg goede lichting waar ook goed 'ingekocht' is. Met als absolute aanwinst Tristan Berghuis. Dani van de Moot heb ik nooit zien spelen, maar schijnt ook een toptalent te zijn. Kenneth Paal is op linksbuiten ook een erg groot talent en Augustine Loof is een sterke verdediger. Daarnaast lopen Berden en Renfurm hier nog rond. Officieel mogen Bakkali en Bazoer hier ook nog spelen.
Dat zijn de grote talenten uit de A. Bakkali mag aansluiten bij Jong PSV, maar ik schat dat hij nog regelmatig bij de A zal meespelen. Verder spelen Muzaqi, Vloet, Hendrix, Van Vlerken en Hermansson er. Die laatste heb ik alleen in een wedstrijd gezien van IJsland u17. Daar op afgaande is het een killer. Het centrum met Hendrix, Bazoer en Hermansson is wel erg druk. Rayhi is een erg goede speler, maar mist wat fysiek en mist voor mijn gevoel ook wel een stukje mentaliteit. Als je het mij vraagt, gaat die het niet halen.
In de C'tjes lopen ook een aantal aardige talentjes rond, maar die weg naar PSV 1 is nog zo lang dat ik jullie daar niet mee zal vervelen.
Goed dat PSV in de jeugd investeert. Nu hopen dat de bewaker van het jeugdplan en de reden waarom het steeds beter gaat niet naar Anzhi vertrekt.
Afgaande op bovenstaande namen moeten er aankomende jaren wat spelers doorstromen. Zeker met Locadia, Ritzmaier, Soomer, Brenet en Koch in de beloften. Helaas is in het verleden vaak genoeg gebleken dat de stap van de Herdgang naar het Stadion om verscheidene redenen een te grote is geweest.
Even Terloops voor jullie de Helmonder eruit geplukt. Bram van Vlerken A1 woont in Helmond. Verder zitten er wel een aantal bij uit Schijndel. Weet niet of iemand daar problemen mee heeft?
Ritzmaier heeft niet de stappen gemaakt waarvan gedacht werd dat hij deze afgelopen seizoen zou zetten. Hij heeft echter wel nog steeds meer talent in zijn linkerteen dan menigeen eredivisie speler.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ritzmaier een terugval heeft gehad qua niveau, maar kan me vergissen. Een oostenrijker zie je trouwens niet vaak op de nederlandse velden. Maar een echt goede Oostenrijkse voetballer??? Ik kan er zo geen noemen. Toni Polster vroeger, en nu Arnautovic en nu Janko.
Een aantal uit Schijndel? Muahaha, laat ik daar maar niks over zeggen, voordat me weer verweten wordt dat ik generaliseer.
Ik heb hem nog maar fragmentarisch in actie gezien. Maar tegen Rapid Boekarest speelde hij lang niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ritzmaier heeft niet de stappen gemaakt waarvan gedacht werd dat hij deze afgelopen seizoen zou zetten. Hij heeft echter wel nog steeds meer talent in zijn linkerteen dan menigeen eredivisie speler.
In Eindhoven zegt iemand wel eens, als de wereld vernietigt dreigt te worden, dan moeten we met z'n allen naar Helmond gaan want daar lopen ze toch 50 jaar achter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
Hij stopt niet bij oranje, beter lezen zeg, hij doet alleen een stapje terug.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef Lemming22 het volgende:
Wijs besluit van Van Bommel om te stoppen met Oranje. Kon het toch niet helemaal meer belopen en zo kan hij zich mooi richten op PSV en heeft hij hier en daar wat extra rust tijdens de interlandperiodes.
Hij houdt de deur op een kier maar je denkt toch niet dat er een bondscoach is die hem nog gaat oproepenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij stopt niet bij oranje, beter lezen zeg, hij doet alleen een stapje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |