abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 20:53:59 #61
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113069246
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
Goed Engels ook. :')
Komkommertijd?
Dit, dus.
pi_113069320
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
Goed Engels ook. :')
Je zou bijna denken dat hij een Nederlander is :o
  maandag 18 juni 2012 @ 20:55:56 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113069382
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat hij een Nederlander is :o
Inderdaad, die rechtstreekse vertalingen werken nooit echt. _O-

Waarom twittert hij eigenlijk in het Engels?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113069470
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Inderdaad, die rechtstreekse vertalingen werken nooit echt. _O-

Waarom twittert hij eigenlijk in het Engels?
Hij heeft veel buitenlandse fans oa zijn grootste uit milaan
pi_113077449

O+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:10:35 #66
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_113086769
Lijkt alsof ze gaan vechten..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_113087584
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]

O+
O+
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:38:59 #68
300718 Kenju
Say It!!??
pi_113092894
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Lijkt alsof ze gaan vechten..
Iets van dansen kun je er ook van maken. Het meest lijkt het op het aftikken voor het heen en weer sprinten om- en om met een groep. Opzich niet vreemd. BIj voetbal moet je ook veen rennen enzo...
( :') )

quote:
OB: 'PSV'er Bouma sloeg teamarts na Nederland - Duitsland'

19 juni 2012 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet

Wilfred Bouma zou na de wedstrijd Nederland - Duitsland de teamarts van de KNVB hebben geslagen. Dat onthulde Jack van Gelder maandagavond in Studio Sportzomer. PSV'er Bouma zou boos zijn geworden toen hij werd gevraagd mee te werken aan een dopingcontrole.

De international, die is geboren in Helmond, zou er de pest in hebben dat hij niet speelde tijdens de belangrijke wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Duitsland.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28110_OB%3A%20'PSV'er%20Bouma%20sloeg%20teamarts%20na%20Nederland%20-%20Duitsland'.php
:D
OB doet gewoon niet moeilijk en neemt zijn Helmondse komaf gewoon mee als zijnde relevant. Hoezo stigmatisatie....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:52:25 #69
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_113093427
Niet verwonderlijk, de Helmonders die ik ken, zijn stuk voor stuk tuig, en onbeschoft volk. Er komt weinig goeds uit dat gat.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:03:01 #70
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113093816
Dus de grote beerput is uiteindelijk niet een ontevreden Sneijder, Persie of Huntelaar, maar een derderangs verdediger die de teamarts tegen z'n bol veegt.

:D Goh.
Dit, dus.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:03:56 #71
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_113093853
En Bouma heeft het natuurlijk ontkend :')

http://www.omroepbrabant.(...)+Niets+van+waar.aspx
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_113093859
Nog een geluk dat ze Bommel niet gecontroleerd hebben :X
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:14:29 #73
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113094278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel offtopic gaan maar Mertens geeft meer voorzetten/assits dan Robben :P maar wel een ego'tje ja. Maar zolang die type spelers ze er in blijven schieten wordt dat geaccepteerd.. stopt dan, dan krijg je het gezeik.
Ik vind de verhalen Mertens en Robben wel heel sterk op elkaar lijken. Robben stond 2 jaar terug bij Bayern op rechts en 99% van zijn acties was naar binnen trekken en die bal in de verre hoek jagen. Ondertussen stonden die spitsen op een eiland, maar niemand gaf een neuk want winnen = winnen.

Mertens begon het seizoen bij PSV ook zo; volgens de statistieken zat hij aan het record van Dillen te kloppen en iedereen was in een euforische stemming. Maar toen het minder begon te lopen zagen we ineens alle ballen over vliegen en Matavz op een eiland staan. Zelfde verhaal nu met Persie en Huntelaar. In bloedvorm, maar compleet verkloot door Mr. Nederlands Elftal Robben.
Dit, dus.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:19:23 #74
342627 tja77
pi_113094472
Tuurlijk ging Robben veel voor eigen succes, maar in de wedstrijd tegen Denemarken, gaf hij wel een aantal keer de bal af. Dan wel werd er niks meegedaan, en een andere keer zat een verdediger ertussen omdat van Persie in de dekking liep, en dus niet te bereiken was. Robben is echt niet bij elk balbezit voor eigen succes gegaan. Maar als de keren dat hij de bal afgaf, er iets fatsoenlijks mee gedaan zou worden, dan zou niemand het kwalijk nemen als hij een keer voor eigen succes ging.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:21:48 #75
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113094556
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ging Robben veel voor eigen succes, maar in de wedstrijd tegen Denemarken, gaf hij wel een aantal keer de bal af. Dan wel werd er niks meegedaan, en een andere keer zat een verdediger ertussen omdat van Persie in de dekking liep, en dus niet te bereiken was. Robben is echt niet bij elk balbezit voor eigen succes gegaan. Maar als de keren dat hij de bal afgaf, er iets fatsoenlijks mee gedaan zou worden, dan zou niemand het kwalijk nemen als hij een keer voor eigen succes ging.
Ik denk dat als er goed getraind zou worden op het afmaken door v. Persie en/of Huntelaar in een systeem waarbij Robben vanaf links, met zijn uitstekende linkerpoot en snelheid zijn directe tegenstander voorbij gaat en die bal panklaar legt, je 0,0 kans maakt op een verlies of gelijkspel.

We hebben het over de rechtsback van Denemarken, die moet door een figuur als Robben 20 keer per helft worden gedold.
Dit, dus.
pi_113097995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:
Niet verwonderlijk, de Helmonders die ik ken, zijn stuk voor stuk tuig, en onbeschoft volk. Er komt weinig goeds uit dat gat.
Doe jij even normaal ja.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:54:52 #77
342627 tja77
pi_113098423
Want? Is gewoon zoals ik het ervaar. Vooroordelen over Helmonders zijn in veel gevallen ook gewoon waar.
pi_113098511
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Doe jij even normaal ja.
de Helmonders eerst

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
Het probleem bij Robben is dat hij geen overzicht heeft. Hij is niet zozeer egoïstisch omdat hij de bal niet wil afgeven, maar ook vooral omdat hij het niet ziet. Dat zie je ook aan de acties na de kritiek, hij lijkt willekeurig ballen af te spelen zonder dat er logica in zit. De ene keer schiet hij terwijl afspelen beter was en de andere keer verneukt hij een kans doordat hij juist wel afspeelt.
Dat soort spelers moet je niet te veel pushen om af te spelen, dat lukt ze toch niet.
pi_113099773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
Want? Is gewoon zoals ik het ervaar. Vooroordelen over Helmonders zijn in veel gevallen ook gewoon waar.
Moete een paar stompe op oew bakkes hebbe? :P
pi_113100318
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef tja77 het volgende:
_O- Echt een van de simpelste users die ik ooit gezien heb hier in VBL en dat is een prestatie.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:46:39 #81
342627 tja77
pi_113100872
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- Echt een van de simpelste users die ik ooit gezien heb hier in VBL en dat is een prestatie.
Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.

1. Je kent mij niet
2. Je kent die Helmonders waarover ik het heb niet

Geloof me, de Helmonders die ik ken, maken hun reputatie gewoon waar.

Dan daarbij opgeteld, soms, zo heeeeeeel soms moet je de dingen die op FOK! gezegd worden, met een korreltje zout nemen.
pi_113100918
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoewel ik weinig tot geen waarde hecht aan jouw oordeel, ben ik toch benieuwd hoe je bij die misvatting komt.

1. Je kent mij niet

Dan daarbij opgeteld, soms, zo heeeeeeel soms moet je de dingen die op FOK! gezegd worden, met een korreltje zout nemen.
Het is lang niet alleen die reactie van je hoor, wees maar niet bang. Je hebt jezelf al veel vaker belachelijk gemaakt met je posts. Geeft verder niet, ga vooral door. Ik moet er wel om lachen meestal.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:00:16 #83
342627 tja77
pi_113101459
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is lang niet alleen die reactie van je hoor, wees maar niet bang. Je hebt jezelf al veel vaker belachelijk gemaakt met je posts. Geeft verder niet, ga vooral door. Ik moet er wel om lachen meestal.
Het feit dat je iets uitkraamt, en vervolgens er niet op terugkomt is veelzeggend. Je reageert puur op de man, en niet op hetgeen die post. Het ging over mijn ervaringen met Helmonders, en over het de vooroordelen die daarover bestaan. Je quote mijn reactie, met als toevoeging dat ik 1 van de simpelste users ben die je kent.

Ik maak wel eens tikfouten, en ik vergis me wel eens. Maar ik ben tenminste mans genoeg om erop terug te komen. Ik verschuil mezelf niet achter verschillende gebruikersnamen en/of profielen. (ik zeg overgens niet dat jij dat wel doet, maar er zijn er die dat wel doen)

Het feit dat je mij 1 van de simpelste users vindt, is gewoon jouw tekortkoming. Je kent me immers niet. Ieder stukje tekst dat ik aan je vuilmaak is er 1 teveel, want je reageert toch op de man. In plaats van inhoudelijk.

Ik ben een PSV-er in hart en nieren, en volg mijn club al sinds 1985. Wie ben jij, voor welke club sta jij, en wat kom je hier doen?
pi_113101578
Mertens had ook 10 assists ofzo.. Plus van rechts is hij ook gevaarlijk, driesje _O_
pi_113101598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

1. Je kent mij niet

Een stad met bijna 90.000 inwoners waar jij er een handvol van kent is inderdaad erg representatief voor de gemiddelde Helmonder :') Over generaliseren gesproken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:10:32 #86
342627 tja77
pi_113101920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Een stad met bijna 90.000 inwoners waar jij er een handvol van kent is inderdaad erg representatief voor de gemiddelde Helmonder :') Over generaliseren gesproken.
Ik generaliseer niet, ik zeg alleen dat de Helmonders die ik ken, de vooroordelen bevestigen. Ik heb het niet over die overige 89+ duizend andere Helmonders.
pi_113112250
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik generaliseer niet, ik zeg alleen dat de Helmonders die ik ken, de vooroordelen bevestigen. Ik heb het niet over die overige 89+ duizend andere Helmonders.
Je begon met te zeggen dat vooroordelen over Helmonders in veel gevallen waar zijn. Inmiddels gaat het alleen nog over de Helmonders die jij kent. In verhouding tot het aantal Helmonders in totaal, zijn dat zeker geen veel gevallen.

Waarschijnlijk zeggen jouw statements meer over jouw kennissenkring, dan over Helmonders. Alle Helmonders die ik ken zijn keurig volk, met een nette baan en een verzorgde woninginrichting. Dat zegt dan weer meer over mijn kennissenkring vermoed ik.

Wat ik wel weet is dat er geen gemeente is in Nederland die de afgelopen 20 jaar meer heeft geïnvesteerd in het opknappen van de stad en het, op een nette manier, verbeteren van het imago en de verhouding tussen arm en rijk dan Helmond. Dat jij vooroordelen uit de jaren 50/60 wil blijven aanhangen (die je waarschijnlijk van je ouders hebt meegekregen) is meer iets wat aangeeft dat jij treurig bent.

En nee, ik woon niet in Helmond, heb er nooit gewoond en heb niets met die stad. Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan mensen die ongefundeerde onzin blaaten.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_113112730
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Moete een paar stompe op oew bakkes hebbe? :P
Je maakt het vooroordeel in ieder geval waar ja
pi_113113862
Hopelijk knalt Toivonen een paar ballen erin, dan Frankrijk weg en Toivonen weg
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:13:12 #90
342627 tja77
pi_113139734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je begon met te zeggen dat vooroordelen over Helmonders in veel gevallen waar zijn. Inmiddels gaat het alleen nog over de Helmonders die jij kent. In verhouding tot het aantal Helmonders in totaal, zijn dat zeker geen veel gevallen.

Waarschijnlijk zeggen jouw statements meer over jouw kennissenkring, dan over Helmonders. Alle Helmonders die ik ken zijn keurig volk, met een nette baan en een verzorgde woninginrichting. Dat zegt dan weer meer over mijn kennissenkring vermoed ik.

Wat ik wel weet is dat er geen gemeente is in Nederland die de afgelopen 20 jaar meer heeft geïnvesteerd in het opknappen van de stad en het, op een nette manier, verbeteren van het imago en de verhouding tussen arm en rijk dan Helmond. Dat jij vooroordelen uit de jaren 50/60 wil blijven aanhangen (die je waarschijnlijk van je ouders hebt meegekregen) is meer iets wat aangeeft dat jij treurig bent.

En nee, ik woon niet in Helmond, heb er nooit gewoond en heb niets met die stad. Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan mensen die ongefundeerde onzin blaaten.
Klopt ik begon met te zeggen dat die vooroordelen in veel gevallen kloppen, dat is mijn ervaring met Helmonders, maar als mensen daar anders over denken, prima. Ik ben overgens niet de enige die zo denkt, maar dat is zo'n beetje de algehele indruk van mensen hier in de buurt. Oss, idem dito

Ongefundeerd? Want?
Ik ken die mensen via 2 wegen leren kennen, via mijn werk (ingenieursbureau), en via het sporten (tennis). In beide gevallen zie je een duidelijk verschil ten opzichte van andere collega's dan wel tennissers. Dat is helemaal niet erg, mensen verschillen nou eenmaal, maar het is wel frappant dat de mensen die verschillen van de menigte uit Helmond komen, en op zijn zachtst gezegd lomp en grof zijn.

Voorbeelden van de jaren 50-60? Ik weet niet waar je het over hebt, ik doelde meer op de gebeurtenissen die vrij recent hebben plaatsgevonden. Er is een tijdje geleden een special geweest op de publieke omroep over Helmond, was volgens mij in 't Haagje. Kwam die ene fiettent ook voorbij, en wat daar allemaal afspeelde,

Ongefundeerd? Ik wil best wat dingetjes plaatsen hoor, maar dan krijg ik te horen dat dat soort dingen overal gebeuren.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-hangjongeren.dhtml

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-ondergedoken.dhtml

http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1y8fFFcQb

Je geeft zelf al aan dat er geen gemeente is in Nederland die zoveel tijd en energie insteekt om de gemeente op te knappen, dus feitelijk erken je gewoon dat ik gelijk heb, en het toch nodig is. Het feit dat er iets getracht wordt aan te doen, wil niet zeggen dat dat succes heeft. Helmonders komen vaak negatief in het nieuws. Dus vaak worden de vooroordelen waar gemaakt.

Maar ik hou erover op, tis een voetbaltopic, en ik merk dat aan ietwat cynische opmerking over Helmonders veel te zwaar getild wordt. Maak je toch niet zo druk man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')