quote:
Nee, durf ik niet aan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:06 schreef DeParo het volgende:
Nieuwe 3e keeper binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruud Swinkels, ik vraag me alleen af waarom, hij wordt toch geen 1e keeper gezien de toekomst van Jeroen Zoet en hij heeft genoeg talent om elders bij een grote club wel 1e keeper te worden.
Maar misschien denken ze hem later voor een mooie prijs door te kunnen verkopen dat kan.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Nee, durf ik niet aan.
Ben namelijk ook redelijk zeker.
Ik heb hem wel een beetje gemist moet ik zeggen. Iedere dag weer bij titathijs op de Twitter kijken of loenleons zou hebben gereageerd.
Die club van hem wil 7-8 miljoen ontvangen, vooralsnog wil Galatasaray daar niet aan volgens VI, desalniettemin ook al zou het 5-6 miljoen worden of hoger toch een mooi bedrag voor PSV.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Amrabat kan nog een meevallertje worden. Hij gaat zeker voor paar miljoen weg en PSV schijnt daar 25% over te ontvangen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wij moeten echt weer is kampioen worden.. Voel me zo klein als ik met amsterdammers spreek.. Voel me echt zon dom lampje die niks wint
Wel een heel lekker broodje deze keerquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef Clerxify het volgende:
Bod op Tyton van AC milaan t.h.v. 10 miljoen, PSV wil 20 aldus poolse media. Tja, door de transferperiode is het broodje aapverhaalseizoen weer begonnen.
Ja, schouderoperatiequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is toch geblesseerd atm? Maar erg mooi voor hem
Hoe het ook is, die Manolev heeft een goede zaakwaarnemer, blijkt maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef tja77 het volgende:
Is de interesse van VFB Stuttgart in Manolev concreet, of zijn het maar geruchten?
Er zou een contract voor hem klaarliggen, maar als dat zo is, dan was hij toch allang weggeweest?
En de interesse voor doelman Isaksson, van een club in Turkije.
Ook Matavz zou in de belangstelling staan van Napoli.
Zijn dit allemaal geruchten, of is het concreet.
Ik vond het super dat Nederland die oefenpot van Bulgarije verloor, mede door toedoen van Manolev.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe het ook is, die Manolev heeft een goede zaakwaarnemer, blijkt maar.
Rot nou eens op met je Leerdam manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoop dat Manolev vertrekt ja. Dan kan Leerdam naar jullie voor 6 a 7 miljoen ofzo.
Ik ben ook fan van Manolev maar dit seizoen toch wat steken laten vallen hier en daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond het super dat Nederland die oefenpot van Bulgarije verloor, mede door toedoen van Manolev.
Toivonen ben ik niet toch niet zeker van.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben benieuwd of de transfers nu een beetje gaan lopen, nu iedereen uit het EK ligt van PSV![]()
Toivonen, Manolev zullen sowieso wel weggaan. Benieuwd wie er voor terug komen
18 goals in de competitie, nog wat in de EL. Komt vast een mooi bod uit Engeland oid, dan moet je hem verkopen mijns inziensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Manolev maar dit seizoen toch wat steken laten vallen hier en daar.
[..]
Toivonen ben ik niet toch niet zeker van.
Brandsie is een Feijenoordert pik. Heb hem net even gemailed dat hij ook even nog 3 miljoentjes subsidie erbij mag doen voor Cabralletje. Combideal, 10 miljoen voor beide. Hij ging het even regelen met de gemeente.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rot nou eens op met je Leerdam manDie komt niet, en al helemaal niet voor "6 a 7 miljoen ofzo"
Wijnaldum was al gehaald als vervanger voor Toivonen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
18 goals in de competitie, nog wat in de EL. Komt vast een mooi bod uit Engeland oid, dan moet je hem verkopen mijns inziensMits je een goed alternatief achter de hand hebt natuurlijk (Las wat over die Hendriksen)
Zullen het wel zien. Ik weet wel 99,9% zeker dat Leerdam niet de nieuwe rechtsback van PSV gaat worden. Heb wel zin in het nieuwe seizoen zo met het EK wat nergens meer om gaat voor Nederland.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brandsie is een Feijenoordert pik. Heb hem net even gemailed dat hij ook even nog 3 miljoentjes subsidie erbij mag doen voor Cabralletje. Combideal, 10 miljoen voor beide. Hij ging het even regelen met de gemeente.
Tja, of je daar nou 18 goals van kan gaan verwachten of 18 assists oid weet ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wijnaldum was al gehaald als vervanger voor Toivonen.
Ik ben geen fan van Manolev, maar ik zag ineens een transfer weer tot de mogelijkheden behoren hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Manolev maar dit seizoen toch wat steken laten vallen hier en daar.
[..]
Toivonen ben ik niet toch niet zeker van.
Je reageert volwassen op mijn trolletje, respectquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zullen het wel zien. Ik weet wel 99,9% zeker dat Leerdam niet de nieuwe rechtsback van PSV gaat worden. Heb wel zin in het nieuwe seizoen zo met het EK wat nergens meer om gaat voor Nederland.
Wie verwachtte dat van Toivonen toen hij kwam? Zo'n jongen als Wijnaldum moet je bakken vertrouwen geven en 2 seizoenen laten staan. Als ie echt zo'n goeie 10 is als hij zelf zegt, dan mag ie het zelf laten zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, of je daar nou 18 goals van kan gaan verwachten of 18 assists oid weet ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |