quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wij moeten echt weer is kampioen worden.. Voel me zo klein als ik met amsterdammers spreek.. Voel me echt zon dom lampje die niks wint
Ach troost je met de gedachte dat er talloze andere ploegen zijn die al VEEEEEL langer op een landstitel wachten. 2008 Lijkt alweer zo lang geleden, maar het is veelzeggend dat 4 jaar zonder landstitel al zo'n gemis oplevert.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wij moeten echt weer is kampioen worden.. Voel me zo klein als ik met amsterdammers spreek.. Voel me echt zon dom lampje die niks wint
Met dit soort mentaliteit zit je zo op de 10.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach troost je met de gedachte dat er talloze andere ploegen zijn die al VEEEEEL langer op een landstitel wachten. 2008 Lijkt alweer zo lang geleden, maar het is veelzeggend dat 4 jaar zonder landstitel al zo'n gemis oplevert.
Tis hier geen Rotterdam he....quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met dit soort mentaliteit zit je zo op de 10.
Klopt, wij gooien geen 40 miljoen subsidie in een beerput om vervolgens 3e te eindigen met potentieloze spelers.quote:
PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, wij gooien geen 40 miljoen subsidie in een beerput om vervolgens 3e te eindigen met potentieloze spelers.
Laten we het daar maar op houden, inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee klopt.
Het is erger jullie hebben niet eens een jeugdopleiding.
Volgens VI Thijs is dat echt de grootst mogelijk onzin, dus daar ga ik vanuit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef Clerxify het volgende:
Bod op Tyton van AC milaan t.h.v. 10 miljoen, PSV wil 20 aldus poolse media. Tja, door de transferperiode is het broodje aapverhaalseizoen weer begonnen.
Dat jullie in het Feyenoord topic constant om het hardst lopen te schreeuwen dat jullie middenveld zeker het beste is en dat soort crap. Maar voorlopig speelde El Ahmadi vorig jaar nog in de woestijn, Clasie was niet geselecteerd bij de voorselectie van 36 man (terwijl v Bommel, die jij nu belachelijk aan het maken bent er wel bij zat en in de oefencampagne gewoon goed gespeeld heeft + basisspeler van Milan was waar hij gewoon kon verlengen) en moet Immers eerst maar eens bewijzen leuk mee te kunnen ballen bij een andere ploeg dan ADO.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.. Wat probeer je daarmee te zeggen dan?.
Leon? Ben je terug?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:52 schreef DeParo het volgende:
Wat een kul over Tyton, iedereen weet dat hij minstens 40 miljoen euro waard is, dus ze gaan het echt niet over een bedrag hebben dat minstens de helft lager is, flauwekul dus, duidelijk kul.
Begint erop te lijken hè?quote:
Met zo'n naam ben je echt een PSV-fan maar niet heus, ga ergens anders lopen trollen aub, je valt duidelijk door de mand.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wie is Leon? Daarnaast bestaat mijn account langer dan vandaag, dus je kan gewoon controleren wie ik ben, of vraag het aan een admin!quote:
Als je hem niet bent, dan zijn er 2 van zijn niveauquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie is Leon? Daarnaast bestaat mijn account langer dan vandaag, dus je kan gewoon controleren wie ik ben, of vraag het aan een admin!
Dat moet dan een bijna wonderbaarlijk hoog niveau zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem niet bent, dan zijn er 2 van zijn niveau
Leon was van een buitenaards niveau. Type HMF.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat moet dan een bijna wonderbaarlijk hoog niveau zijn.
Ik ben hoger overigens.
Laat dat duidelijk zijn.
Genoeg gepraat, nu over PSV, Dickie maakt ons volgend jaar gewoon weer kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |