abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113150996
Ik vind het overigens typerend dat Fer en Wijnaldum niet meer worden genoemd voor Oranje, terwijl ze er een poosje geleden toch behoorlijk dicht tegenaan zaten. Maar dat is waarschijnlijk geen discussie voor dit topic.
BFF met GGMM
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:31:00 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113151026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat is ondenkbaar voor een club als PSV
Ik vond het al een tikkeltje ironisch, ja. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113151031
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het overigens typerend dat Fer en Wijnaldum niet meer worden genoemd voor Oranje, terwijl ze er een poosje geleden toch behoorlijk dicht tegenaan zaten. Maar dat is waarschijnlijk geen discussie voor dit topic.
Fer krijgt denk ik nog wel de kans. Dat is ook echt een goede optie, als hij zich ontwikkeld, voor naast De Jong. Type Yaya Touré, box to box.
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:31:10 #154
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113151039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar het gaat wel veel meer op en neer in Nederland.

In Italie kon hij zijn potjes constant met zijn kont tegen eigen 16 aan spelen, nauwelijks de middellijn over komend. Zo'n rol is in het Nederlandse voetbal ondenkbaar. Of PSV moet echt afbraakvoetbal gaan spelen.
Het type voetbal zal me een worst zijn. Strootman is er nu voor de kwaliteiten die van Bommel vroeger had. Als je van Bommel ernaast of erachter kunt zetten met andere bedoelingen en taken dan kan dat zomaar een fantastische aankoop zijn.
Dit, dus.
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:32:46 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113151114
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het type voetbal zal me een worst zijn. Strootman is er nu voor de kwaliteiten die van Bommel vroeger had. Als je van Bommel ernaast of erachter kunt zetten met andere bedoelingen en taken dan kan dat zomaar een fantastische aankoop zijn.
Ik denk niet dat een middenveld met en Strootman en Van Bommel gaat werken.

Veel te veel hetzelfde type speler, erg voorspelbaar. Allebei de draaicirkel van een vrachtwagen. Als je dan ook nog een Wijnaldum op het veld hebt lopen dan maak je het de tegenstanders wel heel makkelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:34:17 #156
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113151177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Veel te veel hetzelfde type speler, erg voorspelbaar. Allebei de draaicirkel van een vrachtwagen. Als je dan ook nog een Wijnaldum op het veld hebt lopen dan maak je het de tegenstanders wel heel makkelijk.
:D Ik gok een klein beetje van niet.
Dit, dus.
pi_113151192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Begin van het afgelopen seizoen speelde Strootman wel erg goed, is er gedurende het jaar iets gewijzigd in de opstelling/tactiek of heeft hij daarna gewoon te kampen gehad met een vormdip?
BFF met GGMM
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:35:21 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113151220
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Begin van het afgelopen seizoen speelde Strootman wel erg goed, is er gedurende het jaar iets gewijzigd in de opstelling/tactiek of heeft hij daarna gewoon te kampen gehad met een vormdip?
Hij is vooral enorm overschat eigenlijk. Tegen een beetje tegenstander op het middenveld werd hij compleet weggeblazen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:35:55 #159
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113151248
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alles liep eigenlijk wel prima tot aan Twente uit, gok ik. Toen kwam er een mentale kwestie bij eigenlijk alle spelers. Dat in combinatie met de verdediging zorgde voor teveel factoren waardoor het niet meer ging werken. Maar da's slechts mijn visie, geen idee of ie klopt.
Dit, dus.
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:39:15 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113151360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Alles liep eigenlijk wel prima tot aan Twente uit, gok ik. Toen kwam er een mentale kwestie bij eigenlijk alle spelers. Dat in combinatie met de verdediging zorgde voor teveel factoren waardoor het niet meer ging werken. Maar da's slechts mijn visie, geen idee of ie klopt.
Als iemand het mentaal op orde kan krijgen is Advocaat het wel, dan zien we wel wie er wel of niet door de mand gaan vallen
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:41:44 #161
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113151462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als iemand het mentaal op orde kan krijgen is Advocaat het wel, dan zien we wel wie er wel of niet door de mand gaan vallen
Ja, dat denk ik ook. Het was ook wel typerend om te zien hoe heel PSV reageerde op de terugkomst van Bommel en Advocaat. Er wordt door de coach van PSV voor de camera gesproken over goed voetbal en de eis om tot de laatste dag voor het kampioenschap mee te kunnen doen. Da's een omwenteling van 180 graden met wat we de afgelopen seizoenen gewend zijn te horen.
Dit, dus.
pi_113151522
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Het was ook wel typerend om te zien hoe heel PSV reageerde op de terugkomst van Bommel en Advocaat. Er wordt door de coach van PSV voor de camera gesproken over goed voetbal en de eis om tot de laatste dag voor het kampioenschap mee te kunnen doen. Da's een omwenteling van 180 graden met wat we de afgelopen seizoenen gewend zijn te horen.
Heeft Fred ooit een andere doelstelling gehad/uitgesproken dan het kampioenschap? Nee toch...
BFF met GGMM
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:49:50 #163
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113151782
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heeft Fred ooit een andere doelstelling gehad/uitgesproken dan het kampioenschap? Nee toch...
Groot verschil over hoe het werd gebracht. Fredje had het altijd over meedoen om de titel. Advocaat kwam binnen en concludeerde dat hij met deze groep de titel moet pakken, want het kon niet zo zijn dat PSV een aantal seizoenen geen kampioen wordt/prijs pakt.

Dat zijn teksten die we niet gewend zijn. Met Fred is er een aantal seizoen meegedaan om de titel, nu is het onmogelijk dat dit PSV geen prijs pakt. Het vertrouwen wat Advocaat en van Bommel meenemen is toch wel fijn om te horen.
Dit, dus.
pi_113151871
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Groot verschil over hoe het werd gebracht. Fredje had het altijd over meedoen om de titel. Advocaat kwam binnen en concludeerde dat hij met deze groep de titel moet pakken, want het kon niet zo zijn dat PSV een aantal seizoenen geen kampioen wordt/prijs pakt.

Dat zijn teksten die we niet gewend zijn. Met Fred is er een aantal seizoen meegedaan om de titel, nu is het onmogelijk dat dit PSV geen prijs pakt. Het vertrouwen wat Advocaat en van Bommel meenemen is toch wel fijn om te horen.
Van Bommel had er ook alle vertrouwen in dit EK te winnen :')
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:52:50 #165
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113151920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:51 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Van Bommel had er ook alle vertrouwen in dit EK te winnen :')
Als de rest dat nu ook eens had waren we niet 3 partijen afgedroogd.
Dit, dus.
pi_113152052
Ik zie PSV dit jaar nog niet meedoen om de titel eerlijk gezegd. Ben het eens met Caland, ik denk ook niet dat een middenveld Bommel - Strootman - Wijnaldum gaat werken. Maar PSV schijnt wel een paar grote talenten in de jeugd te hebben rondlopen, als je die dit seizoen veel minuten geeft en nog wat verder sleutelt aan je verdediging, kan het zomaar gebeuren dat je volgend jaar een jong en gevaarlijk team hebt staan.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_113152061
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als de rest dat nu ook eens had waren we niet 3 partijen afgedroogd.
Want zijn grote uitspraken heeft hij waargemaakt met zijn goede spel?
pi_113152140
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie PSV dit jaar nog niet meedoen om de titel eerlijk gezegd. Ben het eens met Caland, ik denk ook niet dat een middenveld Bommel - Strootman - Wijnaldum gaat werken. Maar PSV schijnt wel een paar grote talenten in de jeugd te hebben rondlopen, als je die dit seizoen veel minuten geeft en nog wat verder sleutelt aan je verdediging, kan het zomaar gebeuren dat je volgend jaar een jong en gevaarlijk team hebt staan.
Bal is rond, gras is groen etc. --> zie Feyenoord dit seizoen, daar had je vooraf hetzelfde verhaal kunnen ophangen.
BFF met GGMM
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:58:36 #169
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113152162
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Want zijn grote uitspraken heeft hij waargemaakt met zijn goede spel?
Hij werd gewoon door een journalist gevraagd of ie er zin en vertrouwen in had, waarop hij antwoordde dat je met dit team het EK kunt winnen. Je hebt een beetje geluk nodig, maar laten we niet doen alsof we met de D'tjes van FC Bal op 't Dak richting het EK gingen. Er zijn een paar landen beter, maar kom je met een gelukje de poulefase door, dan kun je gewoon in de halve of finale stranden.
Dit, dus.
pi_113152188
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bal is rond, gras is groen etc. --> zie Feyenoord dit seizoen, daar had je vooraf hetzelfde verhaal kunnen ophangen.
Klopt ook wel. Maar wat is voetbal nou zonder erover te lullen? :P Voordeel van Feyenoord wel was dat de selectie een stukje evenwichtiger was dan de selectie van PSV nu.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_113152302
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

totaal andere situatie, daar klopte het team, alleen wist niemand dat ze zo goed waren. bij psv klopt het team niet, vandaar dat afgelopen seizoen ook volgens voorspelling is verlopen.
pi_113152454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef Adames het volgende:

[..]

totaal andere situatie, daar klopte het team, alleen wist niemand dat ze zo goed waren. bij psv klopt het team niet, vandaar dat afgelopen seizoen ook volgens voorspelling is verlopen.
Nee hoor, nog tijdens het seizoen ging Fer weg. Op de allerlaatste dag zijn Bakkal en Guidetti gekomen. Verdediging bestond op Vlaar na uit veredelde jeugdspelers, vleugelaanvallers konden niet voetballen... Er klopte helemaal niks van het team, Koeman + assistenten hebben er een team van gemaakt, door de juiste mensen op de juiste positie te plaatsen. Advocaat zal dat met al zijn ervaring ook wel kunnen neem ik aan.
BFF met GGMM
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:08:37 #173
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113152606
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee hoor, nog tijdens het seizoen ging Fer weg. Op de allerlaatste dag zijn Bakkal en Guidetti gekomen. Verdediging bestond op Vlaar na uit veredelde jeugdspelers, vleugelaanvallers konden niet voetballen... Er klopte helemaal niks van het team, Koeman + assistenten hebben er een team van gemaakt, door de juiste mensen op de juiste positie te plaatsen. Advocaat zal dat met al zijn ervaring ook wel kunnen neem ik aan.
Het voordeel is dat Advocaat vanaf dag 1 met dit team aan de slag kan. Die kan in de voorbereiding de poppetjes al op de goeie plekken zetten en automatismen erin laten groeien.
Dit, dus.
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:12:42 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113152781
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het voordeel is dat Advocaat vanaf dag 1 met dit team aan de slag kan. Die kan in de voorbereiding de poppetjes al op de goeie plekken zetten en automatismen erin laten groeien.
Dat kon Rutten toch ook vorig jaar?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113152965
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat kon Rutten toch ook vorig jaar?
Nee, Rutten is daar niet toe instaat, omdat Rutten.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')