Ik verwacht juist een Van Bommel dat wil bewijzen aan iedereen dat hij nog mee kan. Dit kan ook een averechts werking hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verwacht een totaal andere Mark bij PSV dan op het EK.
Lekker de gaten dicht lopen voor Wijnaldum als hij weer eens niet passt maar de bal met een aka panna door de benen probeert te spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een Van Bommel dat wil bewijzen aan iedereen dat hij nog mee kan. Dit kan ook een averechts werking hebben.
Mits de opstelling juist is. Als Dickie hem net zo op gaat stellen als BvM hebben we een probleem. Nu is de tegenstand in de Eredivisie net wat lager als tegen Duitsland en Portugal, maar hij kan niet alles meer belopen. Dus zal er moeten worden gekeken hoe Bommel tactisch gezien van waarde is van PSV, want hij heeft wel kwaliteiten wat je een basisspeler toewenst.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een Van Bommel dat wil bewijzen aan iedereen dat hij nog mee kan. Dit kan ook een averechts werking hebben.
Oefen wedstrijden komen steeds dichterbij, dus kunnen al snel zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mits de opstelling juist is. Als Dickie hem net zo op gaat stellen als BvM hebben we een probleem. Nu is de tegenstand in de Eredivisie net wat lager als tegen Duitsland en Portugal, maar hij kan niet alles meer belopen. Dus zal er moeten worden gekeken hoe Bommel tactisch gezien van waarde is van PSV, want hij heeft wel kwaliteiten wat je een basisspeler toewenst.
Tegen Denemarken was hij ook de slechtste (op het middenveld), een veredeld (oud) Eredivisie team.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mits de opstelling juist is. Als Dickie hem net zo op gaat stellen als BvM hebben we een probleem. Nu is de tegenstand in de Eredivisie net wat lager als tegen Duitsland en Portugal, maar hij kan niet alles meer belopen. Dus zal er moeten worden gekeken hoe Bommel tactisch gezien van waarde is van PSV, want hij heeft wel kwaliteiten wat je een basisspeler toewenst.
Het hele EK was een faal, zal alleen maar duidelijker worden dat niet alleen fitheid ervoor zorgde dat NL zo zuigde.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Denemarken was hij ook de slechtste (op het middenveld), een veredeld (oud) Eredivisie team.
MvB was echt slecht, maar andere spelers ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Denemarken was hij ook de slechtste (op het middenveld), een veredeld (oud) Eredivisie team.
Die twijfelachtige eer zou ik aan vd Wiel willen schenken, maar da's persoonlijk natuurlijk. Van Bommel kon het tegen Denemarken moeilijk belopen, inderdaad. Daarom hoop ik dat Dickie goed kijkt naar de kwaliteiten die van Bommel nog wel goed beheerst, zodat ie het loopvermogen wat ontziet, maar de rest optimaal gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bommel is prof en ervaren genoeg om die knop om te kunnen zetten.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoop dat die nog wel genoeg motivatie heeft ja na zo'n kut EKStrootman buiten de basis gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Blackcard Greg! Toch voor een prikkie op te halen in A'dam schijnt 14.gif Wie weet haalt die z'n oude niveau ooit nog eensquote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef Doublepain het volgende:
Het is ook nog aardig stil over wie RB gaat spelen. Na Stam periode, niet echt meer wat gehoord.
Waarom niet toch.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blackcard Greg! Toch voor een prikkie op te halen in A'dam schijnt 14.gif Wie weet haalt die z'n oude niveau ooit nog eens
Zal niet gebeuren als hij ziet dat van Bommel daar speeltquote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blackcard Greg! Toch voor een prikkie op te halen in A'dam schijnt 14.gif Wie weet haalt die z'n oude niveau ooit nog eens
Laten we het maar gewoon niet doen, kan je net zo goed Manolevje laten staan. Lood om oud ijzer.quote:
die is al verkocht.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
Die van Tjechië was leuk maar Thijs zegt dat die kans niet groot is.
Klopt, leuke speler. Hij was al 25 oid en zou daarom niet gehaald kunnen worden. (Buiten dat hij al rond is met een Bundesliga club geloof ik)quote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
Die van Tjechië was leuk maar Thijs zegt dat die kans niet groot is.
Janmaat is een Nederlander, dat is iets wat Brands wilquote:Op maandag 18 juni 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
Heeft PSV nooit interesse getoond in Janmaat eigenlijk? Was gratis op te halen. Aanvallend de beste back in Nederland.
Of moet er bij Brands altijd een flinke prijskaart aan hangen?
Nee hoor. Zanka is transfervrij.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
Of moet er bij Brands altijd een flinke prijskaart aan hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |