abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113230055
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat het tussen PSV en Ajax gaat. Feyenoord gaat met Heerenveen strijden om plaats 5/6.
Oef, wat zal de teleurstelling groot voor je zijn.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:10:32 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113230137
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ajax doet in ieder geval altijd mee
pi_113230369
Willems--Pieters--Zanka--???

_O_
pi_113230558
Ik denk dat Feyenoord Bakkal gaat missen. Luie flikker, maar wel degene die er vaak stond in de wedstrijden die er om deden. In zijn loopacties zonder bal is die in Nederland denk ik de beste. Daarnaast nam die ook een bult ervaring mee. Van Guidetti ben ik niet vol. Gewoon een noeste werker, maar zet daar Fernandez neer en die maakt er net zo veel. Exclusief penals dan. En exclusief schorsingen. Ik ben wel fan Clasie en De Vrij. Wat mij betreft 2 grote talenten. Op het moment dat die eerste wegvalt ontstaat er een acuut probleem. Je ziet vaak dat jonge spelers een terugvalletje krijgen wanneer het allemaal heel snel is gegaan. Ik zie dat bij hem ook nog wel gebeuren. Daarnaast gaat Feyenoord Europees spelen. Dat is ook gewoon een stevige extra belasting wanneer je dat niet gewend bent.

Ajax gaat Vertonghen en eventueel Anita heel erg missen. Met name die eerste kan niet zomaar opgevangen worden. Dus de eerste seizoenshelft zal weer ouderwets kut worden, maar na de winterstop staat dat team er weer.

Het stokte bij PSV afgelopen seizoen met name door het feit dat de verdediging en het middenveld te ver uit elkaar speelde en een enorme winterdip. Zet daar een onzekere keeper neer en zie daar je probleem. Bommel in de punt naar achter en Strootman en Wijnaldum op het middenveld zou een stuk zekerheid moeten geven. Zeker met Tyton en eventueel Zanka en zonder Isaksson Manolev en hopelijk Bouma. Creativiteit en snelheid moet dan van de vleugels komen. En een Lens die zich laat inzakken vanuit de spits. Veel wisselingen in die voorste linie, waardoor onvoorspelbaarheid gaat heersen. Zo speelt Advocaat normaal gezien altijd. Zal die nu ook gaan doen. Ik heb er stilaan wel wat vertrouwen in.

Wederom hoop ik vurig dat de hegemonie van Ajax, Feyenoord en PSV in ere hersteld wordt. Met natuurlijk PSV bovenaan. Ik heb een schijthekel aan Twente. Beter gezegd aan Munsterman. AZ kan nog wel op mijn sympathie rekenen, maar dat heeft met name te maken met de uitstekende bedrijfsvoering.
pi_113230589
quote:

[..]

Of voor jou natuurlijk. Dat denk ik eerder.
pi_113230611
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Doublepain het volgende:

_O_
Marcelo kan ook wel rechtsback denk ik.
pi_113231630
Als rechtsback kan hij onmogelijk nog slechter dekken dan hij nu doet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 juni 2012 @ 13:16:12 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113232698
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat Feyenoord Bakkal gaat missen. Luie flikker, maar wel degene die er vaak stond in de wedstrijden die er om deden. In zijn loopacties zonder bal is die in Nederland denk ik de beste. Daarnaast nam die ook een bult ervaring mee. Van Guidetti ben ik niet vol. Gewoon een noeste werker, maar zet daar Fernandez neer en die maakt er net zo veel. Exclusief penals dan. En exclusief schorsingen. Ik ben wel fan Clasie en De Vrij. Wat mij betreft 2 grote talenten. Op het moment dat die eerste wegvalt ontstaat er een acuut probleem. Je ziet vaak dat jonge spelers een terugvalletje krijgen wanneer het allemaal heel snel is gegaan. Ik zie dat bij hem ook nog wel gebeuren. Daarnaast gaat Feyenoord Europees spelen. Dat is ook gewoon een stevige extra belasting wanneer je dat niet gewend bent.

Ajax gaat Vertonghen en eventueel Anita heel erg missen. Met name die eerste kan niet zomaar opgevangen worden. Dus de eerste seizoenshelft zal weer ouderwets kut worden, maar na de winterstop staat dat team er weer.

Het stokte bij PSV afgelopen seizoen met name door het feit dat de verdediging en het middenveld te ver uit elkaar speelde en een enorme winterdip. Zet daar een onzekere keeper neer en zie daar je probleem. Bommel in de punt naar achter en Strootman en Wijnaldum op het middenveld zou een stuk zekerheid moeten geven. Zeker met Tyton en eventueel Zanka en zonder Isaksson Manolev en hopelijk Bouma. Creativiteit en snelheid moet dan van de vleugels komen. En een Lens die zich laat inzakken vanuit de spits. Veel wisselingen in die voorste linie, waardoor onvoorspelbaarheid gaat heersen. Zo speelt Advocaat normaal gezien altijd. Zal die nu ook gaan doen. Ik heb er stilaan wel wat vertrouwen in.

Wederom hoop ik vurig dat de hegemonie van Ajax, Feyenoord en PSV in ere hersteld wordt. Met natuurlijk PSV bovenaan. Ik heb een schijthekel aan Twente. Beter gezegd aan Munsterman. AZ kan nog wel op mijn sympathie rekenen, maar dat heeft met name te maken met de uitstekende bedrijfsvoering.
Waar ik het meest op hoop is dat het niveau in NL weer beter wordt, het feit dat clubs als Twente en AZ hebben kunnen aanhaken heeft toch het meeste te maken met gebrek aan kwaliteit bij de traditionele topclubs in NL.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 13:21:04 #259
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113232889
quote:

[..]

Denk dat de teleurstelling voor jou een heel stuk groter gaat zijn HMF. Als ik zo je posts eens zie in het Feyenoord topic. Lekker doorgaan met alle Feyenoord spelers op te hemelen en de rest van Nederland af te kraken ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_113234026
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waar ik het meest op hoop is dat het niveau in NL weer beter wordt, het feit dat clubs als Twente en AZ hebben kunnen aanhaken heeft toch het meeste te maken met gebrek aan kwaliteit bij de traditionele topclubs in NL.
De traditionele top 3 heeft idd gefaald wat dat betreft...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_113234368
quote:

[..]

Klopt. Helemaal mee eens.
pi_113234631
Ik lees net dat er nu weer iets niet te kloppen lijkt bij de optie op verlenging bij Manolev :') . Houd toch op met al die 'opties' godverdomme, je begeeft je daarmee constant in een juridisch moeras.... :X
pi_113235213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lees net dat er nu weer iets niet te kloppen lijkt bij de optie op verlenging bij Manolev :') . Houd toch op met al die 'opties' godverdomme, je begeeft je daarmee constant in een juridisch moeras.... :X
Ze zullen toch wel weten wat ze doen?

:')
pi_113235443
Hoe zit het met Labyad? :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:56:58 #265
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_113239284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Doublepain het volgende:

_O_
Pieters transfer of bank aub
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:38:21 #266
300718 Kenju
Say It!!??
pi_113243289
quote:

[..]

Ik denk ook dat gezien de vernieuwde opzet van die clubs, zij ook beter afgemeten zijn aan de huidige eredivisie. Twente is na dat bijna faillissement helemaal opnieuw opgezet, en AZ onder Scheringa ook. Dit terwijl de PAF-clubs, een structuur hadden waar het bijv. normaal was om spelers van boven de 10 miljoen te halen (en kunnen betalen) en grote selecties te onderhouden met dik betaalde spelers.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:45:10 #267
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113243530
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Pieters is vooralsnog beter dan Willems.
Dit, dus.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:59:48 #268
300718 Kenju
Say It!!??
pi_113244030
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat kan je je afvragen. Zo goed vind ik Pieters niet. En de meeste goals komen van zijn kant. Heeft deels natuurlijk ook te maken met de ondersteuning (of het gebrek eraan) dat hij geniet, maar dat was met Willems ook zo. Ik zou hem daarom maar centraal proberen, kijken hoe dat gaat. Sowieso moet je Willems zo snel mogelijk doorontwikkelen. Zonde om die op de bank te laten rotten in deze fase. Die fout hebben we al eerder gemaakt. Zeker met een Advocaat die niet echt doet aan talentontwikkeling zou de kans dat Willems doorgroeit tot vaste waarde, minder worden wanneer je kiest voor Pieters.
Pieters raakte m.i. ook gewoon terecht zijn basisplek kwijt aan Willems.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2012 @ 18:41:38 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113245583
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
was al maanden bekend, Manolev betwijfelt de geldigheid van de optie. Nouja voor 1,5 miljoen komen we er vanaf. Sowieso wilde het halve topic hem laten gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2012 @ 18:42:21 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113245607
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Hoe zit het met Labyad? :')
Brands is in Portugal geweest en heeft alles uitgelegd en de documenten laten zien geloof ik. Verder heeft hij een flinke boete gehad _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2012 @ 18:43:16 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113245650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

mwah, moeilijk. Kans is groot dat Willems een terugval gaat krijgen ergens. Pieters is gewoon een prima linksback voor de eredivisie. Er zijn sowieso maar heel weinig redelijke backs en wij hebben er twee op Eredivisieniveau :D
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:43:30 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113245658
Voor hoeveel is die Manolev gekocht dan? 1.5 miljoen is nog 1.5 teveel als je dat ervoor krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113245747
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Voor hoeveel is die Manolev gekocht dan? 1.5 miljoen is nog 1.5 teveel als je dat ervoor krijgt.
Geen idee, minstens dat bedrag lijkt me...
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:49:27 #274
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113245870
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
3 miljoen, geloof ik.
Dit, dus.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:50:49 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113245918
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

3 miljoen, geloof ik.
Wtf, zoveel? Kwam toch gewoon van een onbeduidend oostblokclubje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')