Extra money for Blizzardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5153555
Je bent verplicht om een authenticator te gebruiken als je de RMAH wilt gaan gebruiken.
De app is gratis...quote:
The eckte authenticator nietquote:
Mensen zonder smartphone moeten wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
The eckte authenticator nietEn er zullen genoeg mensen zijn die dat ding kopen
Heb je het überhaupt wel gelezen wat ze willen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beter gebruiken ze gewoon een authenticator ervoor anders ben je niet alleen je gear kwijt maar ook echt je geld (RMAH) kwijt. Plus dat de OP dan gewoon een lijstje potentiële slachtoffers bevat met de implementatie die ze nu in het spel gebruiken.
Ja, dat SMS ding wilde ik ook nog instellen (2 weken terug geprobeerd), maar de SMS-jes kwamen pas na 10 minuten aan, en dan is de code al verlopen die je moest ingeven...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:15 schreef Afwazig het volgende:
Authenthicator op mijn smartphone geïnstalleerd en aan mijn account geadd, nog nooit gehackt maar you never know. Gelijk maar SMS alerts aangezet, wie dut mie wat
.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je het überhaupt wel gelezen wat ze willen?
Niet zoals je het daar hebt staan. Dan is je zin gewoon ontzettend krom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het juist wel veiliger vind dat Blizzard een authenticator vereist voor de RMAH? Anders krijg je allemaal van die huilende mensen die hun geld kwijt zijn zonder een account met authenticator.
Nou ja, ik speel hardcore en de AH loopt daar echt weken achter, alle goede gear wordt of bewaard in stashes voor een reroll of voor een belachelijke prijs verkocht. Dus om te gearen moet ik zelf farmen, wat in 1.03 makkelijker wordt en nu gewoon kut is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Beter gearen. Barb is so far de meest 'makkelijke' infernochar , maar erg geardependant
AH campen dus
Die van mij werkt nu op zich wel ok maar heb nog wat betere gear nodig voor act 2 inferno. Blijf wel leven en dat met weinig HP namelijk 30k. Die van mij is nu zoiets en dan verder gericht op ias en life on hit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Iemand lvl60 monk? wat is een beetje een gangbare infernobuild?
goblins act 1 // goblins act 2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, ik speel hardcore en de AH loopt daar echt weken achter, alle goede gear wordt of bewaard in stashes voor een reroll of voor een belachelijke prijs verkocht. Dus om te gearen moet ik zelf farmen, wat in 1.03 makkelijker wordt en nu gewoon kut is.
Dat klopt, ik loop ook vast. De marketplace op hardcore is echt gewoon dood of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, ik speel hardcore en de AH loopt daar echt weken achter, alle goede gear wordt of bewaard in stashes voor een reroll of voor een belachelijke prijs verkocht. Dus om te gearen moet ik zelf farmen, wat in 1.03 makkelijker wordt en nu gewoon kut is.
Goblins act 2 is nog even geen optie, maar hoe verhouden de drops van de goblin in act 1 zich tegenover bijvoorbeeld drops van azmodan in hell? Hartstikke leuk dat de loot tables van patch 1.0.3 wel bekend zijn en ik niet kan vinden wat ze nu zijn.. Mijn google-skills laten me in de steek.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
goblins act 1 // goblins act 2
meer zit er niet in
op de fora staan van die "ik zoek een party threads"
Op de Auction house naar vergelijkbare gear kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:01 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Wat is een goede manier om erachter te komen of je gear wat waard is en hoe bereken je dat?
Met mijn build kon ik act 2 redelijk makkelijk uitspelen, waarbij ik iets van 1 op de 5 elitepacks heb overgeslagen:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Iemand lvl60 monk? wat is een beetje een gangbare infernobuild?
Het gaat niet om de runes, het gaat om de gearquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kan je je build in de calc gooien met runes, ga ik die es proberen
Build is dus gefocused op dodge, dmv fist of thunder rune + mantra + hoge dex. Werkt trouwens erg goed want belial kon me vrijwel niet raken met die normale klappenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kan je je build in de calc gooien met runes, ga ik die es proberen
Waarom water ally en niet earth?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Build is dus gefocused op dodge, dmv fist of thunder rune + mantra + hoge dex. Werkt trouwens erg goed want belial kon me vrijwel niet raken met die normale klappen
Lashing tail om alles weg te trappen als je hp down gaat. Die laatste passive kan je veranderen, maar heb zelf geen zin om die mantra elke 2 minuten aan te zetten
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZXgjh!UXc!ZZbYaa
Heb ook de eckte, omdat ik geen smart phone heb helaasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
The eckte authenticator nietEn er zullen genoeg mensen zijn die dat ding kopen
Vind die wave attack geniaal, en doet veel damage. Earth ally is wel beter maar ik vind water gewoon epicquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Waarom water ally en niet earth?
Waarom geen blinding flash ipv een ally? Zorgt ervoor dat ze je niet meer aanvallen en ze ontvangen meer dmg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Vind die wave attack geniaal, en doet veel damage. Earth ally is wel beter maar ik vind water gewoon epic
quality > quantityquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat de monk een veel betere pet heeft dan de WD, die vooral draait om pets?
Omdat een ally chill is om "de restjes" op te ruimen, als je net een epische battle heb gehad en er staan nog 2 witte mobs, kan je die lekker aan je ally overlatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom geen blinding flash ipv een ally? Zorgt ervoor dat ze je niet meer aanvallen en ze ontvangen meer dmg.
Haha ja dat is inderdaad zonde van je tijd. Ik gebruik daar wave of light-explosive light voor. Zorg eerst dat ze een x aantal aan extra dmg ontvangen met blinding flash e.d. en dan blaas ik alles om mij heen weg. Goed gevoel als (zelfs af en toe op inferno) meer dan 10 monsters om je heen in een klap dood neervallen. Werkt ook om wat ruimte te creeren als je immunity uit is gewerkt en je wil weer uit een elite group weglopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat een ally chill is om "de restjes" op te ruimen, als je net een epische battle heb gehad en er staan nog 2 witte mobs, kan je die lekker aan je ally overlaten![]()
Maar wellicht zal ik blinding flash wel nodig hebben voor A3
Waarom niet de seven side strike met goede runes etc ben je zo weer gehealedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Vind die wave attack geniaal, en doet veel damage. Earth ally is wel beter maar ik vind water gewoon epic
Transcendance vind ik aardig waardeloos, als ik chant of resonance zou veranderen zou het voor resolve zijn. Het is trouwens 10 minuten mantra + automatische spirit regenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom niet de seven side strike met goede runes etc ben je zo weer gehealed
Die mantra's naar 7 min ? als je egwoon om de 3 min op 4 drukt? Neem voor die transcendance
Of ipv transcendance resolve. Betere en al genoeg healing dus je kunt beter zorgen dat je niet ge-oneshot wordt dmv dmg reductie. Met bijv string of ears en resolve zit je al op 45% dmg reductie los van resist en armor etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom niet de seven side strike met goede runes etc ben je zo weer gehealed
Die mantra's naar 7 min ? als je egwoon om de 3 min op 4 drukt? Neem voor die transcendance
Het is 10 minuten 15% extra dodge chance en 20% extra armor + die spirit regen, ik weet dat het niet de beste passive is maar ik vind het lekker makkelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Ik heb maar een monk alt op level 40 oid, dus als ik het verkeerd heb moet je het zeggen. Maar je gebruikt zo'n mantra toch regelmatig om die korte active bonus te pakken?
Waarom dan 10 mins mantra? Behalve voor de spirit regen die je vast ook wel ergens anders kan halen?
Mantra activaten is best een spiritsink. Maaaar als je een sink nodig hebt is mantra zeker goed vooral met passive healquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Ik heb maar een monk alt op level 40 oid, dus als ik het verkeerd heb moet je het zeggen. Maar je gebruikt zo'n mantra toch regelmatig om die korte active bonus te pakken?
Waarom dan 10 mins mantra? Behalve voor de spirit regen die je vast ook wel ergens anders kan halen?
Te lui om dat te doen dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:28 schreef ems. het volgende:
Dat weet ik, maar je activate die mantra toch regelmatig in battle om die korte bonus te krijgen? En dan refresh je hem dus automatisch een stuk meer dan 'om de 10 minuten'?
Ja maar in mijn geval betekent dat wel een 20% overall damage increase. Als je je andere skills dan gebruikt hebt/aan hebt staan doe ik ruim genoeg damage om die spirit weer terug te krijgen voordat de korte active over is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Mantra activaten is best een spiritsink. Maaaar als je een sink nodig hebt is mantra zeker goed vooral met passive heal
Dat kan, maar dan negeer je een hoop voordelen ten behoeve van iets wat helemaal niet 10 minuten hoeft te zijnquote:
Geen smartphone?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Zojuist is mijn Diablo 3 ook gearriveerd. Ik had hem 7 juni besteld bij Amazon.co.uk (en 8 juni was hij weer op voorraad) voor ~43 euro. Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
Mijn battle.net tag is trouwens Thormodo#2155 en ik begin met een Monk.
ja, mail jij blizzard evenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar zouden de pets van WD dan niet iets gebuffed moeten worden?
Een paar weken terug hingen ze ook bij de frs op Utrecht centraal, wellicht dat andere filialen ze ook verkopen, kan je ze even over bellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Zojuist is mijn Diablo 3 ook gearriveerd. Ik had hem 7 juni besteld bij Amazon.co.uk (en 8 juni was hij weer op voorraad) voor ~43 euro. Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
die grote stunner is wel aardig toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeg me alleen af of iedereen er ook zo over dacht.
De honden gaan instant dood, en die gargantuan is ook waardeloos op inferno.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
die grote stunner is wel aardig toch?
Bat companion is eigenlijk de enige handige. Puur om je Hatred voor je Elemental Arrow minder snel leeg te laten gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef ems. het volgende:
DH pets moeten eerst gefixed worden. Die wolf is tergend nutteloos
is goedquote:
Laatste tijd gebruik ik die ferrets veel omdat ik toch alleen maar act 1/butcher aan het farmen benquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bat companion is eigenlijk de enige handige. Puur om je Hatred voor je Elemental Arrow minder snel leeg te laten gaan.
Die spin bleef de helft van de tijd achter rocks en dergelijke staan. En dan is die al helemaal niet nuttig meer.
Voor te farmen is die inderdaad leuk, maar voor echt te levelen niet zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Laatste tijd gebruik ik die ferrets veel omdat ik toch alleen maar act 1/butcher aan het farmen ben
ik heb hem een week geleden besteld,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
Hmm ok, ik heb zojuist de Diablo versie via de battle.net store besteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik heb hem een week geleden besteld,
staat nog steeds op status queued ...
zeker disconnected met error 3003 ofzo ^_^
Die drie weken klopt inderdaad, maar het kon zijn dat het normaal gesproken korter dan dat duurde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef kovenant het volgende:
staat bij battle.net shop ook dat de levertijd 3 weken kan duren plus als je geld via overboeking doet dat het dan week extra kan duren.
Je had diablo op inferno toch al gesloopt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 1 baas te gaan op inferno en dan is alles geclearedact 2 op farm mode, act 3 en 4 is nog steeds pittig.
Klopt, Diablo is easy, moet alleen nog die spin baas in act 3, maar die elite groepjes ervoor kom ik niet voorbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Je had diablo op inferno toch al gesloopt?
Hoe zijn de drops in act 3 en 4 eigenlijk, goede dps op de wapens?
en geld overschrijven doe je met je direct debit card toch ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef Thormodo het volgende:
[..]
alleen dat als je met een direct debit kaart betaalt dat het dan langer duurt?
What happend?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
Urgh mijn level 57 wizard just died on HC. :|||
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
Je moet wachten tot 1.0.3 patch. Dan heb je meer kans op betere loot.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef kensei het volgende:
Butcherrun in 12 minuten met 5 stacks bij warden en butcher![]()
Wel alleen maar pauper drops
Het staat in de e-mail die je na je order krijgt inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef kovenant het volgende:
[..]
en geld overschrijven doe je met je direct debit card toch ?
Op Hell hebben ze maar 3 affixes, dus eentje van deze hadden ze niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Lange_Lex het volgende:
Invulnerable fire chain Fast Jail....
Ging dwars door mijn diamond skin heen in een halve seconde...
grmbl,
Ach helaas. Dat is het risico van het vak he.
Behalve in whimsyshirequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op Hell hebben ze maar 3 affixes, dus eentje van deze hadden ze niet.
Maar dat duurt zolangquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet wachten tot 1.0.3 patch. Dan heb je meer kans op betere loot.
gewoon even langer geduld hebben :pquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Het staat in de e-mail die je na je order krijgt inderdaad.
"Please allow for at least eight (8) days of processing before an item is shipped if you choose to pay using Direct Debit."
Cancelen kan nu blijkbaar ook niet meer (of wel?), zodat ik alsnog met een creditcard kan betalen...
Daarom een maand is wel heel lang (en die 8 onnodige extra dagen maken het er dus niet beter op). Kans dat ik dan nog amper interesse in het spel hebquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef kovenant het volgende:
[..]
gewoon even langer geduld hebben :p
wel belachelijk dat het zolang moet duren ....
veiligheid boven alles maar shippen duurt ruim een maand..
Sucky, hoeveel uur had je er in zitten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
64quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sucky, hoeveel uur had je er in zitten?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef d1ce het volgende:
Ik kom niet meer op Diablo.. Iemand met hetzelfde probleem?Afsluiten en process killen in task manager?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijk draait ie nog wel maar zie je verder niks...Hoe dik is dat dan wel niet?
Jahoor geef je ign maarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Idanue het volgende:
Of even je pc opnieuw starten.
Is er trouwens iemand die even the skeleton king op inferno voor me wil killen?
* Ja ik weet het, ben noob en heb kut gear.![]()
Ja kijk het probleem is dat als ik Diablo afsluit in task manager hetzelfde proces weer tevoorschijn komt. Er komt dan te staan dat er een nieuwe update is zodra ik mijn wachtwoord heb ingevoerd, dan moet ik noodgedwongen op OK clicken en dan komt dat scherm tevoorschijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Afsluiten en process killen in task manager?
Mogelijk draait ie nog wel maar zie je verder niks...
Dan heb je zeker de US client..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ja kijk het probleem is dat als ik Diablo afsluit in task manager hetzelfde proces weer tevoorschijn komt. Er komt dan te staan dat er een nieuwe update is zodra ik mijn wachtwoord heb ingevoerd, dan moet ik noodgedwongen op OK clicken en dan komt dat scherm tevoorschijn.
PC opnieuw opstarten werkt trouwens ook niet, net geprobeert.
Heb mijn account van US naar Europe veranderd een aantal dagen terug of bedoel je de game client?quote:
Yep de game client.. Als je een US game client hebt dan denkt ie dat ie moet patchen. Volgens mij werkt 't weer als je de EU-client installeert (wel ff wat downloaden weer, helaas).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef d1ce het volgende:
[..]
Heb mijn account van US naar Europe veranderd een aantal dagen terug of bedoel je de game client?
Hardcore spelen, dan kom je er met de AH niet én daar wordt geen RMAH ingevoerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:18 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel uitgekeken op D3, naar mijn idee is de hele speelervaring verpest door die AH..
Tsja, dat moeten ze natuurlijk zelf weten dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Lijkt mij een slechte zaak als ze dat doen. Geld in gear geïnvesteerd is volgens mij echt weg als je hardcore char die die gear draagt sterft, toch?
Vanaf dichtbij kiten, ze hebben een minimum range op die mortar. En je kan die mortars trouwens vrij goed ontwijken hoor, gewoon op het moment dat hij schiet de andere kant oplopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:31 schreef totalvamp het volgende:
Molten, minion immunity, arcane enchanted, mortar.
Konden niks doen... elke keer als je spawnt en probeert iets te doen, raken de mortieren je altijd.. zelfs met DH vaults heen en weer. Hij schiet al naar waar je neer gaat komen en dan ben je gelijk dood =/
Dat is een passive die langzaam je crit chance (en dus je "damage") verhoogt, maar dat verdwijnt op het moment dat ze de eerste keer critten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:57 schreef kensei het volgende:
Ik zie DHs altijd met vrij gare gear al 50k+ dps hebben, zal wel een skill zijn oid. Mijn mage heeft 40k dps buffed en mijn monk 30k unbuffed.
Balans tussen defence en offence vinden is best lastig, ben bang dat ik ook veel dps moet gaan inleveren op mn monk voor A3quote:
Jammer dat wapens 99,99% van de tijd waardeloos zijn, alleen armor heb je nog weleens kans dat het te sellen isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Houden jullie ook zo van alles opsparen
Cadeautjes uitpakken
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Houden jullie ook zo van alles opsparen
Cadeautjes uitpakken
Geen last van. Ik merk wel dat ik er meer last van heb als ik programma's die bandbreedte nodig hebben heb aanstaan. Daarom zet ik alles uit behalve de mail.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Nog meer mensen die verschrikkelijke lag hebben? Kan gewoon niet spelen. Inloggen duurde ook een uur. Word er nu onderhand wel een beetje moe van
Ik zat net zo'n goud baasje te slachten, maar het ging niet dood terwijl de levensbalk leeg was (dus geen rare item drop). Maar wel damage terug doen hè..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Nog meer mensen die verschrikkelijke lag hebben? Kan gewoon niet spelen. Inloggen duurde ook een uur. Word er nu onderhand wel een beetje moe van
Bij vlagen. Mijn ping schommelt tussen de 50 en 1200 ms. Andere spellen hebben een betere ping.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Seamonkey- het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Katsumi het volgende:
Ik heb net mijn US server character gemaxed voor 2453 dollar. De beste items uit de RMAH gekocht en vervolgens door Inferno difficulty geraast.
Dit jaar dus helaas niet meer op vakantie maar nochtans een goede investering
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Katsumi het volgende:
Ik heb net mijn US server character gemaxed voor 2453 dollar. De beste items uit de RMAH gekocht en vervolgens door Inferno difficulty geraast.
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Katsumi het volgende:
Ik moet alleen nog een amulet hebben, die kostte 370$, gelukkig.nog een weekje wachten en dan blaas ik mijn studiefinanciering er ook ff doorheen!
Dat vind ik opzich niet erg, maar iets betere balans als nu mag dan wel. Ik heb een barb die Act II inferno nog niet aankan en ik heb ongeveer 100 uur gespeeld en welgeteld 1 (!) bruikbaar item zelf gevonden. Als de AH er niet was, zat ik nu nog halverwege Hell Azmodan runs te doen in de hoop wat gear bij elkaar te sprokkelen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:51 schreef Pheno het volgende:
Mooi, dan moet men weer spelen ipv steeds maar in de AH spullen kopen
dat bestand wat word aangegeven even verwijderen. En dan weer starten. Als het goed is download ie dan dat bestand opnieuw en is het opgelostquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Disorder het volgende:
Ik kan Diablo III niet meer spelen. De update geeft telkens een melding over een bestand. Het bestand is corrupt en ik moet 'm opnieuw downloaden.
Hoezo betere balans dan? Er zijn mensen die die items wel vinden, dus die items zijn wel in het spel en droppen wel. Dat jij ze niet vindt is meer een stukje bad luck...quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich niet erg, maar iets betere balans als nu mag dan wel. Ik heb een barb die Act II inferno nog niet aankan en ik heb ongeveer 100 uur gespeeld en welgeteld 1 (!) bruikbaar item zelf gevonden. Als de AH er niet was, zat ik nu nog halverwege Hell Azmodan runs te doen in de hoop wat gear bij elkaar te sprokkelen.
@Disorder
Dat doet ie bij mij altijd de eerste keer bij een update, maar daarna pikt ie hem wel.
Gewoon spelen zoals jij dat fijn vind. Je niet laten opjutten door anderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff eindelijk Act 3 op normal bereikt. Ga ik nou zo langzaam of duurt het echt zo lang dat spel haha.
Ben nu denk uur of 30 bezig. Monk is level 25.
Merk dat ik nog best wat moeite heb met sommige stukken. Wellicht dat ik niet de juiste gear heb of skills heb aan staan?
RNHA? Als je rmha bedoelt: komt niet op hc.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:58 schreef sorcees het volgende:
Inferno en RNAH zijn nog heel ver weg, ik denk dat als ik mijn monk op 60 krijg dat ik dan niet verder ga, dus geen inferno voor mij (of toch op SC stiekum oefenen).
Real money House of Auctions?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
RNHA? Als je rmha bedoelt: komt niet op hc.
Ach, mobiel, dan heb je dat.quote:
Maar ze denken er wel over om het misschien te gaan doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
RNHA? Als je rmha bedoelt: komt niet op hc.
Niets over gehoord. Zal leuk worden qua klachten als je doodgaat aan lagspike.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:51 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Maar ze denken er wel over om het misschien te gaan doen.
quote:Auction House
Blizzard are considering adding the RMAH to Hardcore mode.
Patatgeneratie... En ik herken het ook wel bij mezelf hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef Pheno het volgende:
Spelers willen niet meer echt farmen voor items, het moet allemaal snel beschikbaar zijn. Het spel lijkt wel om de AH te draaien als ik het overal zo lees
Vergelijk de droprate van D3 eens met D2?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef Pheno het volgende:
Spelers willen niet meer echt farmen voor items, het moet allemaal snel beschikbaar zijn. Het spel lijkt wel om de AH te draaien als ik het overal zo lees
AH bestaat om gold te rouleren in tegenstelling tot D2 waarin gold echt niets waard wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vergelijk de droprate van D3 eens met D2?
Het lijkt er teveel op dat ze de AH verplicht hebben gemaakt, omdat je zelf gewoon amper genoeg items kan vinden.
quote:DEBATE: Auction House, reward system, drop rates
Gepost door Patrik "Raistlin" Hellstrand 5 days ago
A blog post by Alex Curelea that was picked up in the recent Diablo 3 game design Q&A session at Reddit once again stirred up the discussion on the Auction House and the "no real reward loop".
"The Power of Habit"
- "First, he saw a shape on the screen. Over time, Julio learned that the appearance of the shape meant it was time to execute a routine. So he touched the lever: As a result, Julio received a drop of blackberry juice.
That’s basic learning. The habit only emerges once Julio begins craving the juice when he sees the cue. Once that craving exists, Julio will act automatically. He’ll follow the habit: This is how new habits are created: by putting together a cue, a routine, and a reward, and then cultivating a craving that drives the loop."
The monkey's brain will, once the habit is formed, show reward activity even before the juice arrives, which, in Curelea's post, relates back to Diablo 2.
"Diablo 2’s brilliance was in how the rewards were designed and spaced out"
- "The parallel to Diablo 2 is obvious to anyone who’s ever played it: see monster on screen, kill monster, receive reward in the form of an item that makes your character stronger. Diablo 2’s brilliance was in how the rewards were designed and spaced out – just powerful and rare enough to be meaningful, just frequent enough to enforce the loop described above throughout the game,"
He establish the cycle in Diablo 3 as very different. He implied that the reward comes from playing the game itself.
- "Eventually the game becomes more difficult, and the only way to progress without being frustrated is to open the Auction House, buy new equipment, and proceed to enjoy the game again as your character is now significantly stronger - until the next time you get stuck and have to buy more equipment," writes Curelea.
"There is only a frustration loop, which can be temporarily alleviated by using the Auction House"
- "Diablo 3 has no real reward loop – there is only a frustration loop, which can be temporarily alleviated by using the Auction House. As the game progresses in the hardest difficulty (Inferno), the frustration part of the loop gets longer and longer, as upgrades become more and more difficult to buy."
The monkey, Julio, would ge angry and make unhappy noises when the juice didn't arrive or was late: he craved.
Curelea ends his first blog entry by saying the reward system in Diablo 3 has to account for the Auction House.
- "Equipment is never destroyed, in-game rewards can never be too frequent or powerful or they will flood the Auction House, eventually trivializing game difficulty."
Wyatt Cheng, senior technical game designer of Diablo 3, responded to this in the mentioned Q&A session on Reddit, ensuring that "the drop rates were carefully tuned for a single player playing through from 1 to 60 without ever using the AH."
See the full reply in the box to the right.
quote:Wyatt Cheng, senior technical game designer of Diablo 3:
"As mentioned in a different thread, the drop rates were carefully tuned for a single player playing through from 1 to 60 without ever using the AH.
All of our items are randomly generated, and so follow a distribution curve in power. Let's say for the sake of argument that you were to somehow distill an item down to it's "power level" and created a distribution graph of drop rate vs. power level. This graph would probably be normally distributed with outliers at high power levels dropping at a lower rate.
Looking at this graph, an average item drops every 5 minutes, a higher power item drops every 15 minutes, even higher power drops every hour. etc. As you move up the curve to ever more powerful items, the amount of time it takes to find such an item increases. This is what makes certain items more desirable, this is how things worked in D2.
What happens for a standard player who is playing solo when they first hit level 60 is they see an item upgrade every 30 minutes or so. Pretty quickly it becomes every hour, then every 2 hours. The higher the power level of your gear, the longer it takes to find your next upgrade, that's just the underlying math of this distribution. It's not really anything we set either. If we magically made all drops rates 10x higher, all it would do is shift the power curve left or right, it would not change the fundamental property that the higher up in power you go, the longer (statistically) it is going to take until you find your next drop.
So then let's say you visit the Auction House and get infusion of power that hurls you forward on that power curve. So whereas at one point your gear may be at a point that you are statistically speaking probably going to get an upgrade every 2 hours. After visiting the Auction House you hurl yourself forward on the power curve so far that now you are statistically going to get a drop every 8 hours.
To further illustrate the point, let's talk about the coming changes in 1.0.3. In 1.0.3 we're going to start dropping level 63 items in Act I of Inferno. We're also reducing incoming damage. What do I expect to happen? I expect that there will be a rapid increase in power across the entire community as all of these items become more widely accessible. It's like we took the distribution curve of items and made everything drop more. That item that used to take 10 hours to find is now a 2 hour item. An item that used to be a 2 day item is now an 8 hour item. After the initial frenzy of power increase, things are just going to settle again. People who think drop rates are too low now will probably still think drop rates are too low a week later when they move to the new point on the curve. I've spent a long time on this question so I'm going to move on but hopefully somebody who gets what I'm saying will be able to expand on it more, maybe draw some graphs to better illustrate the point.
tl;dr we could make drops 100x what they are now and it would just cause everybody to settle at a new equilibrium point. Anything you can farm in a few hours you'll already have, anything that takes longer you'll wish you could get faster."
Curelea started by nailing down why Diablo 3 is less addictive than Diablo 2. He brings up "The Power of Habit", an experiment where a monkey was placed in front of a computer screen showing shapes with a lever, and a reward in the form of a tube with juice.
http://www.gosugamers.net(...)rd-system-drop-ratesquote:"It provides a great explanation for why the reward pacing feels so different from Diablo 2"
After the response from Cheng, Alex Curelea sent his thanks and explained his further theories behind it.
Alex Curelea:
- Thank you, Wyatt, for a very thoughtful response. I hadn’t really considered this: the effect of buying powerful gear from the Auction House is really to skip a lot of the “reward spikes” from Diablo 2, which makes it feel like they’re not really there at all. I think it provides a great explanation for why the reward pacing feels so different from Diablo 2, even if the mechanism behind it may not have changed.
I will stick to my guns on one point, which I now realize I didn’t really make originally: I maintain that, Auction House aside, the items in Diablo 3 “feel” less rewarding than in Diablo 2, particularly throughout the levelling process. This partly comes down to uniqueness and variety, as opposed to just raw “power”. Magefist? Chanceguards? Goldwrap? Sigon’s? Tarnhelm? I’m sure those ring a bell - sure, they don’t matter at end-game, but I still remember being so excited to find one. That’s a pretty powerful reward long before end-game, and there is currently no equivalent in Diablo 3, where all items just blend together until level 60.
Alsof dat bij D2 zo rap ging. Hoeveel legit SoJs heb je gevondenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vergelijk de droprate van D3 eens met D2?
Het lijkt er teveel op dat ze de AH verplicht hebben gemaakt, omdat je zelf gewoon amper genoeg items kan vinden.
Ik verwacht rechtszaken als het eens niet aan de speler ligt maar aan de servers.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Hier staat het:
http://www.diablofans.com(...)rity-alert-linkedin/
[..]
Ja, dat 1e allerbeste item is altijd lastig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof dat bij D2 zo rap ging. Hoeveel legit SoJs heb je gevonden
ikke 2quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof dat bij D2 zo rap ging. Hoeveel legit SoJs heb je gevonden
In tien jaar tijd? En dan na twee weken mauwen over droprates in D3quote:
SoJ was verre van het beste qua ring.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat 1e allerbeste item is altijd lastig.
Verandert niets aan mijn punt.
sorry maar ik mauw niet over drop rates ^_^quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
In tien jaar tijd? En dan na twee weken mauwen over droprates in D3
Dat was hell in D2 ook. Het werd pas appeltje eitje toen de hoge items beter te verkrijgen waren. Inferno is bedoeld als lastig, superlastig. En dan gaan mensen klagen dat ze daar niet doorheen komen. Farm dan op hellquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:04 schreef kovenant het volgende:
[..]
sorry maar ik mauw niet over drop rates ^_^
van mij hoeft het niet aangepast te worden , je moet wel wat waarde steken in je item verzameling.
alleen ik heb wel zoiets van : het is iets te zwaar om inferno op een relatief normale manier te farmen.
Op hell farmen levert je geen enkel voordeel op als je wil spelen op inferno.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was hell in D2 ook. Het werd pas appeltje eitje toen de hoge items beter te verkrijgen waren. Inferno is bedoeld als lastig, superlastig. En dan gaan mensen klagen dat ze daar niet doorheen komen. Farm dan op hellNu wordt inferno weer generfd, jammer is dat.
Daar ben ik ook niet blij mee. Ik vrees ook een beetje voor de attack speed nerve de komende patch.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Pheno het volgende:
Nu wordt inferno weer generfd, jammer is dat.
Als je hoopt dat een goed item na vier runs gaat droppen: nee, dan niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op hell farmen levert je geen enkel voordeel op als je wil spelen op inferno.
Nouja, als je gold gaat grinden, om via de AH wat te kopen wel.
Valt wel mee, gezien ze gaan nerfen, dus de damage van vijanden een stuk minder wordt. is er eens iets insane moeilijk, gaan mensen piepen. Christ, speel dan normal tot hell en kap er dan meequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef Masyl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet blij mee. Ik vrees ook een beetje voor de attack speed nerve de komende patch.
Mijn monk leeft van attack speed en life on hit, act 2 inferno lukt nu nog redelijk maar ik ben bang dat het voor monks straks een stuk lastiger gaat worden.
Nee, ik houd wel van een uitdaging. De economie is net begonnen, maar mensen verwachten meteen einditems als in D2 lijkt het. Inferno-cakewalk en zulcks. Als ik dat wil speel ik wel weer D2.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Patatgeneratie... En ik herken het ook wel bij mezelf hoor
Ik heb act 2 redelijk makkelijk uit kunnen spelen met 0 LOH als monkquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef Masyl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet blij mee. Ik vrees ook een beetje voor de attack speed nerve de komende patch.
Mijn monk leeft van attack speed en life on hit, act 2 inferno lukt nu nog redelijk maar ik ben bang dat het voor monks straks een stuk lastiger gaat worden.
Dat snap ik. Maar voor die all res alleen al wordt flink betaald inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:23 schreef Baszh het volgende:
redelijke str en vit (weet niet meer precies hoeveel, kan niet meer linken nu verkocht), all resis (55), 201 armor, socket
ik heb wel veeeeeel meer gevonden ,quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef sorcees het volgende:
Ooit 1 Soj gevonden, 3x Shako, 5x Stormshield in inderdaad 10 jaar, waarvan ik er maar 6 effectief gespeeld heb, maar mij hoor je niet klagen, het blijft een spelletje, ofwel aangenaam tijdverdrijf.
Ligt er gewoon een beetje aan hoe jezelf erin zit.
Niet echt wat je onder "legit" verstaat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik heb wel veeeeeel meer gevonden ,
deed dan ook wel soms 100 mephisto runns op hell op een avond met mousepad maphack
hoe?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:13 schreef totalvamp het volgende:
Ik heb gister ff Act 1 chest farm gedaan, ben nu 2.4miljoen gold rijker xD
Met magic/gold find items?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
20 seconden runs vanaf old ruinsper run ongeveer 5/6k gold
why not , ik had sorc met wizardspike en ontiegelijk veel mana,quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:54 schreef sorcees het volgende:
[..]
Niet echt wat je onder "legit" verstaat.
dank cellar ja, het is ong 50% kans dat hij er is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Bij die treasure goblin in die dark cellar? Ik heb het 6 keer geprobeerd maar geen goblin...
Dus ff ctrl-c ctrl-v zit er niet meer inquote:"When logging into Diablo III, the "Cancel" button which appears in the login checkbox will now be grayed out for 30 seconds after a Battle.net account name and password are entered. This is to reduce server load during the login process."
Dan hebben ze die goblin met de patch vanochtend weggehaald, hij komt niet meer in die cellarquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:24 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dank cellar ja, het is ong 50% kans dat hij er is.
Ik heb inferno act 1 nu zo'n 50 keer doorlopen. En de bruikbare loot is ongeveer 15 stuks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je hoopt dat een goed item na vier runs gaat droppen: nee, dan niet.
Pff ze hebben nu ook ene limiet op het aantal games waar je uit en in kan gaan...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tis 50% chance op cellar. Als cellar er is is er nog maar 15% kans op een goblin. Dus 1 op 13 kans op die goblin.
Je kan beter die in Act2 farmen, hogere chance + ilvl
Die limiet hebben ze er weer afgehaald in verband met problemen of zoiets...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Pff ze hebben nu ook ene limiet op het aantal games waar je uit en in kan gaan...
Ze hebben een limiet op farmen in een game waar farmen het doel is
Het doel is dat Blizzard geld gaat verdienen aan de RMAH, en daar moet net niet voor gefarmed worden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Pff ze hebben nu ook ene limiet op het aantal games waar je uit en in kan gaan...
Ze hebben een limiet op farmen in een game waar farmen het doel is
Haha het is best wel triest gesteld met Blizz momenteel. Gaan ze heel de game onfarmbaar maken omdat er een paar mensen een goede plek hebben om snel gold te farmenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die limiet hebben ze er weer afgehaald in verband met problemen of zoiets...
Dat werkt ook niet helemaal lekker helaas. Ze stoppen met spawnen na 4x ofzo. Totdat je weer beweegt. Je kunt wel tussen 2 van die palen staan die mobs summonen en dan "Damage attacker" gear aan en afk staan voor een uurquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik denk dat ik de arcane construction gold farm eens ga proberen.
Ah. Toch maar een script maken dan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet helemaal lekker helaas. Ze stoppen met spawnen na 4x ofzo. Totdat je weer beweegt. Je kunt wel tussen 2 van die palen staan die mobs summonen en dan "Damage attacker" gear aan en afk staan voor een uur
Aan de andere kant moeten ze wel zorgen dat je geen plekjes/methoden hebt die vele malen zo goed werken als andere plekken, anders zit straks iedereen weer precies hetzelfde stukje content te doen om een beetje rijk te kunnen worden of bij te kunnen blijven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Haha het is best wel triest gesteld met Blizz momenteel. Gaan ze heel de game onfarmbaar maken omdat er een paar mensen een goede plek hebben om snel gold te farmen
Dat is toch wel het probleem op het moment. Dan hadden ze maar een optie moeten maken om standaard alle video's en questdialogen te skippen, Het is nu een Hell om elke keer een questline te volgen, En ook om gelijk dood te gaan door een rare mob die onverslaanbaar is. Waardoor je de game weer moet reloaden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan de andere kant moeten ze wel zorgen dat je geen plekjes/methoden hebt die vele malen zo goed werken als andere plekken, anders zit straks iedereen weer precies hetzelfde stukje content te doen om een beetje rijk te kunnen worden of bij te kunnen blijven.
Alles met reflect damage of invulnerable minions, bij die laatste lopen de minions bijna altijd tussen jou en de baas in. Niet leuk als je met DH speelt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef totalvamp het volgende:
Edit: De ergste combo is nog wel: Extra Health, Reflect Damage... Ik schiet 5 aanvallen op hem en ik ben zelf dood.
ja reflect dmg ben ik binnen 10 schoten zelf dood... hoe kan je daar nou iets tegen doen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Alles met reflect damage of invulnerable minions, bij die laatste lopen de minions bijna altijd tussen jou en de baas in. Niet leuk als je met DH speelt.
Goede resists en wat life on hit? Ik heb er eerlijk gezegd weinig last vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja reflect dmg ben ik binnen 10 schoten zelf dood... hoe kan je daar nou iets tegen doen?
ik heb best veel resistsquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goede resists en wat life on hit? Ik heb er eerlijk gezegd weinig last van
+ life on hit beetje kijken hoeveel je nodig hebtquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik heb best veel resists
ik heb ook 30k dps dus life on hit gaat niet werkenmiss convert dmg to life % wel
Het is ook wel belachelijk dat je niet in general chat kan zitten, dat was nog leuk aan het beginquote:
Ja echt te sad, dit telefoontje is 100% terecht vond ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Het is ook wel belachelijk dat je niet in general chat kan zitten, dat was nog leuk aan het begin
Legendaries ben ik ook nog niet tegengekomen en heb al heel wat gespeeld op 60.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:23 schreef Killaht het volgende:
Rare game. Zit met mijn barb lvl 59 op Hell Act4 en ik heb nog geen legendary gevonden..en vind nooit wat passends
Begin ik met een wizard alle drops zijn perfect en net de skeleton king neergehaald met twee goede rares..
Ik heb na mijn eerste playthrough op normal 1 keer een item gevonden die ik zelf kon gebruiken. Ben nu met 2 characters bij act 3 van infernoquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:23 schreef Killaht het volgende:
Rare game. Zit met mijn barb lvl 59 op Hell Act4 en ik heb nog geen legendary gevonden..en vind nooit wat passends
Begin ik met een wizard alle drops zijn perfect en net de skeleton king neergehaald met twee goede rares..
Dus je liep met 1 item en voor de rest naakt rond ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb na mijn eerste playthrough op normal 1 keer een item gevonden die ik zelf kon gebruiken.
Na normal vaker auction gaan checken, waar ik voor heel weinig gold steeds bizar goede dingen kon kopen, tov van de dingen die ik zelf vond danquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:33 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dus je liep met 1 item en voor de rest naakt rond ?
Volgens mij niet.. Door het kiten hebben ze me niet kunnen raken namelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Erm nee, zo werkt dat niet helemaalvampiric is alleen op hun eigen hits
Ik farm al een tijdje Inferno Act 1 en 2. Nog nooit een Legendary gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:23 schreef Killaht het volgende:
Net een butcherrun gedaan in een public, krijgt iemand een gare monkdrop legendary met matige stats. Overgenomen voor 30k voor m'n altmonk. Misschien wat duur(Ding staat te koop voor 12k ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik farm al een tijdje Inferno Act 1 en 2. Nog nooit een Legendary gezien.
Ja, ik ben enigzins teleurgesteld in de manier waarop een essentieel punt van het spel is ingevuld door een veilingshuis.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb na mijn eerste playthrough op normal 1 keer een item gevonden die ik zelf kon gebruiken. Ben nu met 2 characters bij act 3 van inferno
In totaal ook maar 2 legendary gevonden die beiden maar iets van 200k waard waren
Die pop-up kan sowieso uit, dat geknipper weet ik niet, maar dat is of vanzelf opgehouden of ik zie het inmiddels niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef Thormodo het volgende:
Mijn monk is inmiddels level 9(Battle.net tag is Thormodo#2155)
Maar kan je ook ergens aanzetten, dat als je op New Lore klikt, je alleen maar het gesproken deel krijgt en niet gelijk die pop-up van het journalbook?
En kan je ook dat geknipper van je inventory uitzetten elke keer als je "paarse" loot vind?
zoiets had ik ook met frozen mobsquote:
Huisgenoten kwamen wel even kijken waarom ik de muis op tafel kapot sloeg.quote:
Hoe?quote:
inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef leeell het volgende:
ja daarom is dat loot/stat systeem ook complete poep
ook zoiets ja,quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef totalvamp het volgende:
[..]
inderdaad
ik had level 22 gloves die beter waren als level 50+ rares. Alleen omdat er att speed op zat.
Dat gaan ze fixen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef totalvamp het volgende:
[..]
inderdaad
ik had level 22 gloves die beter waren als level 50+ rares. Alleen omdat er att speed op zat.
Gewoon voor 5000 op de AH gooien, wie weet krijg je het, en dan heb je altijd nog meer dan bij de vendor.quote:
Omdat sommige mensen op de normale manier willen levelen zonder een exploit of level 60 "vriend" erbij...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:06 schreef leeell het volgende:
levelingwapens zijn geen ruk waard, zeker niet met die generic stats
waarom zou iemand relatief veel geld uitgeven voor een level 30 wapen als je binnen een dag tot naar 60 kan farmen/exploiten met een vriend.
Geen idee, ze klinken al wel kut.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich kapot irriteert aan die botters? heb je een fijne party komt er zo'n kut botter en iedereen leaved.
tuurlijk, doe ik ook niet hoor, maar dat heeft niks te maken met dat dat wapen dan niet veel waard isquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen op de normale manier willen levelen zonder een exploit of level 60 "vriend" erbij...
Of in hardcore de trend: met drie man een cave clearen, nummer 4 komt binnen en haalt allemaal mobs naar de ingang van de cave. Kom je eruit: oh dear. Hostile gaan is er niet meer, dus men zoekt andere manieren of te etterenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Geen idee, ze klinken al wel kut.
Maar ik doe alles alleen of met RL vrienden. Ik ben bang dat als ik zo'n public game join er weer zo'n LoL of WoW ergenis gevoel naar boven komt; Allemaal noobs om je heen die niks van het spel snappen en voordurend dood gaan.
Dat ben ik!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Geen idee, ze klinken al wel kut.
Maar ik doe alles alleen of met RL vrienden. Ik ben bang dat als ik zo'n public game join er weer zo'n LoL of WoW ergenis gevoel naar boven komt; Allemaal noobs om je heen die niks van het spel snappen en voordurend dood gaan.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:28 schreef totalvamp het volgende:
Ik ga soms ook wel dood door stomme dingenmeestal omdat de vijand mij ziet als het eerste hapje en ze allemaal achter me aan moeten rennen >.> ze pakken nooit eerst een ander.
Wat uitgespeeld? Het verhaal, inferno met 1 class of alle achievements...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Fearen, en ja een klasgenoot van me heeft het al uitgespeeld.
Maar een paar uur lang niks anders doen dan achter iemand aanlopen is geen zak aanDoe lever een beetje moeite om te levelen.
Speel HC.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Cornelis83 het volgende:
Allemaal noobs om je heen die niks van het spel snappen en voordurend dood gaan.
Ja ik ben geen hardcore Diablo speler, maar hij heeft 3 characters op level 60.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat uitgespeeld? Het verhaal, inferno met 1 class of alle achievements...
Ik heb geen fear als DHquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Fearen, en ja een klasgenoot van me heeft het al uitgespeeld.
Maar een paar uur lang niks anders doen dan achter iemand aanlopen is geen zak aanDoe lever een beetje moeite om te levelen.
Jawel hoor, je kunt die flaming skull castenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik heb geen fear als DHen vaak zijn er geen wizards in groepen.
dan doe ik alleen geen dmg meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt die flaming skull casten
155% van je damage doe je ermee toch? niet dat ik hem zo vaak gebruik...quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dan doe ik alleen geen dmg meer
daarnaast is het lastig iets te raken wat springt,teleport,vliegt. Dan staan ze gelijk voor je neus >.>
1 klap = doodquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef bigbass het volgende:
Zo, Diablo neergeknuppeld op Hell, zometeen maar eens kijken of Inferno echt zo moeilijk is
Wil wel even meelopen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef bigbass het volgende:
Zo, Diablo neergeknuppeld op Hell, zometeen maar eens kijken of Inferno echt zo moeilijk is
Hieperdepiepquote:
Na 2 gele mobs kom ik daar een beetje op terug, de uitdaging is wel groterquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
gaat wel prima so far, 12k dps 36.5k health, buffed 9.2k armor en alle resists boven de 100
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef Afwazig het volgende:
Act 2 inferno, net Magda gekilled. Fucking hell, sommige packs zijn echt niet te doen. Net immune, vampiric, electric en mortar. Na 20x doodgaan maar geskipped.
Heb het niet eens geprobeerd om daar elitepacks aan te gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef Afwazig het volgende:
Act 2 inferno, net Magda gekilled. Fucking hell, sommige packs zijn echt niet te doen. Net immune, vampiric, electric en mortar. Na 20x doodgaan maar geskipped.
Ik zou even in ah kijken wat de prijzen ervoor zijn. Gewoon die stats invullenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef Questioning het volgende:
Net de volgende drop gehad:
Rare shoulders (Intrepid Plates)
260 Armor
+ 66 Intelligence
+ 86 Vitality
+ 44 Res. to All Elements
Health Globes Grant +1897 Life.
Req. Level 59
Zelf speel ik geen mage, dus mijn vraag is, is dit een beetje een bruikbaar item voor mages? Voor mij als Monk zou het optimaal zijn (main stat + vit + res. to all). En wat zouden jullie er voor vragen?
Asheara's Vigilance zijn wel aardig en betaalbaar, rond de 200-400kquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:30 schreef Cornelis83 het volgende:
Dat item kun je volgens mij voor best veel goud kwijt op AH. Ik was net nog op zoek naar goede shoulders maar die zijn erg moelijk te vinden voor een redelijke prijs. Goedkoopste atm. op AH buy out is 200.000
EDIT: en blijkbaar moet ik mijn level range ff opschroeven als ik dingen zoek
Voor je in game gold nieuw schild kopen en deze gewoon voor die 80 weg doen. Makkelijk zat tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mooi man die prijzen op de RMAH, die gaan echt nog wel zakken wat dit kan niet
Mijn shield kan ik wel voor 80 euro verkopen, want die staat meerdere malen sold op die prijs met mijn specs, de rest van mijn equipment zou me nu zo'n 500+ euro opleveren, alleen denk ik niet dat mensen zoveel geld voor de rest van mijn items zullen neertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |