Hardcore spelen, dan kom je er met de AH niet én daar wordt geen RMAH ingevoerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:18 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel uitgekeken op D3, naar mijn idee is de hele speelervaring verpest door die AH..
Tsja, dat moeten ze natuurlijk zelf weten dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Lijkt mij een slechte zaak als ze dat doen. Geld in gear geïnvesteerd is volgens mij echt weg als je hardcore char die die gear draagt sterft, toch?
Vanaf dichtbij kiten, ze hebben een minimum range op die mortar. En je kan die mortars trouwens vrij goed ontwijken hoor, gewoon op het moment dat hij schiet de andere kant oplopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:31 schreef totalvamp het volgende:
Molten, minion immunity, arcane enchanted, mortar.
Konden niks doen... elke keer als je spawnt en probeert iets te doen, raken de mortieren je altijd.. zelfs met DH vaults heen en weer. Hij schiet al naar waar je neer gaat komen en dan ben je gelijk dood =/
Dat is een passive die langzaam je crit chance (en dus je "damage") verhoogt, maar dat verdwijnt op het moment dat ze de eerste keer critten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:57 schreef kensei het volgende:
Ik zie DHs altijd met vrij gare gear al 50k+ dps hebben, zal wel een skill zijn oid. Mijn mage heeft 40k dps buffed en mijn monk 30k unbuffed.
Balans tussen defence en offence vinden is best lastig, ben bang dat ik ook veel dps moet gaan inleveren op mn monk voor A3quote:
Jammer dat wapens 99,99% van de tijd waardeloos zijn, alleen armor heb je nog weleens kans dat het te sellen isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Houden jullie ook zo van alles opsparen
Cadeautjes uitpakken
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Houden jullie ook zo van alles opsparen
Cadeautjes uitpakken
Geen last van. Ik merk wel dat ik er meer last van heb als ik programma's die bandbreedte nodig hebben heb aanstaan. Daarom zet ik alles uit behalve de mail.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Nog meer mensen die verschrikkelijke lag hebben? Kan gewoon niet spelen. Inloggen duurde ook een uur. Word er nu onderhand wel een beetje moe van
Ik zat net zo'n goud baasje te slachten, maar het ging niet dood terwijl de levensbalk leeg was (dus geen rare item drop). Maar wel damage terug doen hè..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Nog meer mensen die verschrikkelijke lag hebben? Kan gewoon niet spelen. Inloggen duurde ook een uur. Word er nu onderhand wel een beetje moe van
Bij vlagen. Mijn ping schommelt tussen de 50 en 1200 ms. Andere spellen hebben een betere ping.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Seamonkey- het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Katsumi het volgende:
Ik heb net mijn US server character gemaxed voor 2453 dollar. De beste items uit de RMAH gekocht en vervolgens door Inferno difficulty geraast.
Dit jaar dus helaas niet meer op vakantie maar nochtans een goede investering
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Katsumi het volgende:
Ik heb net mijn US server character gemaxed voor 2453 dollar. De beste items uit de RMAH gekocht en vervolgens door Inferno difficulty geraast.
Dit jaar dus helaas niet meer op vakantie maar nochtans een goede investering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |