zo zo, krijg je al afkicksverschijnselen?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhNightmare, wizard is lvl 47 ofzo (heb sinds gisteravond niet gespeeld, en vergeet zulke dingen vaak
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo zo, krijg je al afkicksverschijnselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
k zou als ik jouw was snel al je igg ruilen voor fg, igg is heel erg aan de inflatiequote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat is er mis met een service verkopen voor igg?
welk level zijn je chars nu mattie?quote:
Euhm...quote:
Ik heb alleen nog maar een 41 Barbarianquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euhm...
47 wizard
39 witch doctor
33 barbarian
17 barbarian
15 witch doctor
10 wizard
09 monk
03 demon hunter
Wil je wel helpen, maar dan wordt het of met mijn lvl 60 wizard die net diablo op hell heeft verslagen, of een lvl 38 monkquote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhNightmare, wizard is lvl 47 ofzo (heb sinds gisteravond niet gespeeld, en vergeet zulke dingen vaak
)
beetje moeite om iets af te maken?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euhm...
47 wizard
39 witch doctor
33 barbarian
17 barbarian
15 witch doctor
10 wizard
09 monk
03 demon hunter
Gewist, vond het geen flikker aanquote:
Neehoor, ik varieer graag (óf koppen inslaan met een hamer, óf koppen in de fik steken, allebei goedquote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
beetje moeite om iets af te maken?
En dat is hij dus vergeten.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef lifeblind het volgende:
Je hebt bij je mobile authenticator app ook een restorecode, waarmee je dit dus zelf kan oplossen. Het is wel de bedoeling dat je die code dus ergens opschrijft ^^
Ja had ik dus niet gedaan >.> tenminste ik kan me het niet herinneren.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef lifeblind het volgende:
Je hebt bij je mobile authenticator app ook een restorecode, waarmee je dit dus zelf kan oplossen. Het is wel de bedoeling dat je die code dus ergens opschrijft ^^
Je hebt haar nummer toch.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef totalvamp het volgende:
Ik heb contact met blizz! Kijken of ze hem kunnen verwijderen
EDIT: Yes ik kan weer spelen!!!
aardig klinkende dame aan de andere kant die erg verlegen is xD
"If I said you had a beautiful body, would you hold it against me?"quote:Op maandag 11 juni 2012 17:31 schreef totalvamp het volgende:
Haha nee geen zin om dit keer te flirtenik heb wel vaker over de telefoon gezegd dat ze dan een mooie stem had en dan waren ze altijd heel stil daarna xD wel grappig.
Alleen het feit dat je haar niet kan zien zit een beetje in de weg danquote:Op maandag 11 juni 2012 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
"If I said you had a beautiful body, would you hold it against me?"
Works like a charm...
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef Afwazig het volgende:
Fucking kutinferno, echt. Van die fucking snelle scavengers in een kleine dungeon met Electrified, Firechains, Arcane enchanted en knockback. STERFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Klopt, mee eens. Heb nu ook maar 1m aan igg. Mijn totale equipment is nu bijna 50 miljoen waard als ik het zou verkopenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
k zou als ik jouw was snel al je igg ruilen voor fg, igg is heel erg aan de inflatie
* snel even kijken of mijn d2jsp het nog doet
weaw... er staan wel nice items op zeg
[ afbeelding ]
850 life is dan ook sick weinigquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef d1ce het volgende:
Lv32 DH, 850 Life. Lekker geoneshot op nightmare
Nightmarequote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
850 life is dan ook sick weinig
Ik niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef totalvamp het volgende:
Blizz moet nodig hun server upgraden... constant last van lagg...
Ik ging nm in met 4 á 5k health ofzoquote:
meerdere mensen hebben er last vanquote:
Ik vroeg me al af of dit nog nut had, want tot zover zit ik nog met 0 legendaries..quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef kensei het volgende:
Fuuuuuu net heel act 1 inferno uitgespeeld met 5 stacks nephilim valor, maat erbij van me had full magic find gear aan, dus ik al het werk gedaan...
Eindstand: 0 AH worthy drops
ja mf gear heeft nut,quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dit nog nut had, want tot zover zit ik nog met 0 legendaries..
ik ga nu richting eind act 1 nightmare (wel hardcore) en zit nu op 9.6kquote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging nm in met 4 á 5k health ofzo
Maakt dat ook nog uit of ik Normal of in Nightmare ga spelen dan qua drops? Anders ga ik even op Normal mode farmen ofzo. Ik word nu gewoon in Act IV ge-oneshot de hele tijd, maar ik zit ook nog met Lvl30 gear opgescheeptquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ja mf gear heeft nut,
beter magic items, het gemiddelde mf van de party krijgt iedereen bij zijn drops
Ook als DH? Weet je zo nog hoe veel damage je had?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging nm in met 4 á 5k health ofzo
Momenteel zit ik met mijn DH in Act II van Nightmare. Level 38 met 6k HP en 1,5k DPS.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ook als DH? Weet je zo nog hoe veel damage je had?
Ik had er vandaag eens geen last van, maar soms is het dramatisch inderdaad...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef totalvamp het volgende:
Blizz moet nodig hun server upgraden... constant last van lagg...
Verwijderen kan niet. Is gewoon iemand met wie je een game gespeeld hebt de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:16 schreef Hukkie het volgende:
Ik heb om de een of andere reden een 'banqey' in mijn social list staan die ik totaal niet ken, en ook nooit toegevoegd heb. Kan die ook verder niet verwijderen, is dat normaal?
Hmm, zit nu in Hell Act II, maar heb nog nooit met iemand samen gespeeld, alles solo gedaan. Maar dan nog lijkt het me vreemd dat je geen 'vrienden' kan verwijderen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verwijderen kan niet. Is gewoon iemand met wie je een game gespeeld hebt de afgelopen tijd.
Nee, als barb en wizard. Dmg zal rond de 500-600 hebben gelegenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ook als DH? Weet je zo nog hoe veel damage je had?
normal is t/m lvl 30 gear? (iig niet hoger dan 30)quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maakt dat ook nog uit of ik Normal of in Nightmare ga spelen dan qua drops? Anders ga ik even op Normal mode farmen ofzo. Ik word nu gewoon in Act IV ge-oneshot de hele tijd, maar ik zit ook nog met Lvl30 gear opgescheept
Wat is een goede manier om erachter te komen of je gear wat waard is en hoe bereken je dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef kensei het volgende:
Fuuuuuu net heel act 1 inferno uitgespeeld met 5 stacks nephilim valor, maat erbij van me had full magic find gear aan, dus ik al het werk gedaan...
Eindstand: 0 AH worthy drops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |