Op een tegeltje deze graag... Valt er nog wat te lachen onder het poepenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor de geïnteresseerde verkoop ik Diablo Inferno achievement runs, voeg me toe als je interesse hebt: MVP#2476
Zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt, heb op d2jsp fora al ruim 5 miljoen verdient met deze runs. Dat je er geen interesse in hebt prima, dat je het onzin vind ook prima, maar ga geen complete onzin verkondigen door gebrek aan kennis.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef Cornelis83 het volgende:
En achievements "verkopen" werkt ook alleen maar in WoW mits er een mount reward bij zit
Vanaf lvl 30 loop ik met 2 crossbows rond (ben nu 59), moet zeggen dat het voor mij prima werkt. Ik heb hier en daar wel wat geexperimeerd met een quiver/2 hand bow enzo, maar ik merk eigenlijk weinig verschil daarmee.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Kwestie van 5 minuutjes
[..]
Ik heb nog geen goede reden kunnen ontdekken om dat te doen eigenlijk. Voor zover ik begrijp en heb meegemaakt is een 2h + quiver vele malen sterker.
Ja, ik heb rond dat level ook gedualwield. Pas tegen level 60 aan begonnen 2handed bows echt de overhand te krijgen. Voor zover ik weet.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Vanaf lvl 30 loop ik met 2 crossbows rond (ben nu 59), moet zeggen dat het voor mij prima werkt. Ik heb hier en daar wel wat geexperimeerd met een quiver/2 hand bow enzo, maar ik merk eigenlijk weinig verschil daarmee.
Je realiseert je wel dat je met een 2H bow ook gewoon een quiver erbij kunt equippen hè en je dps (mits een goede boog) daar enorm van kan stijgen (lees bijna verdubbelen).quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga gewoon wat experimenteren. Ik heb nu tot level 31 met een 1hand crossbow + quiver gewandeld. Dat werkt ook prima. Ik zit nu namelijk op 940 DPS. Dus wat dat betreft heb ik nu nog niet te klagen. Dat ik op level 60 waarschijnlijk naar een 2h zal moeten gaan, dat weer ik ook uit ervaring met de Wizard. Die doet het namelijk ook een stuk beter met een 2h dan een 1h en een orb (of zo).
Ja, sinds vanochtend pas...quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je met een 2H bow ook gewoon een quiver erbij kunt equippen hè?
nou sorry hoor....quote:Op maandag 11 juni 2012 12:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt, heb op d2jsp fora al ruim 5 miljoen verdient met deze runs. Dat je er geen interesse in hebt prima, dat je het onzin vind ook prima, maar ga geen complete onzin verkondigen door gebrek aan kennis.
Zit je hier op het verkeerde forum, denk dat iedereen hier gewoon waypoints zou delen for free.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt, heb op d2jsp fora al ruim 5 miljoen verdient met deze runs. Dat je er geen interesse in hebt prima, dat je het onzin vind ook prima, maar ga geen complete onzin verkondigen door gebrek aan kennis.
Ik deel ook heus wel waypoints voor free hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Zit je hier op het verkeerde forum, denk dat iedereen hier gewoon waypoints zou delen for free.
Een 2H weapon gaat tot 1700DPS oid, een 1H tot 1200, dus daar zit heus nog wel verschil in. Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:23 schreef BurnaBoy het volgende:
Barb met frenzy in combinatie met een dagger die ook nog eens attackspeed boost. Leuk om te doen, alleen je attackt zo snel dat je al heel snel last krijgt van de lag die er in zit. (helemaal als je wrath of the berserker activeert)
Ook het feit dat die dagger even sterk is als mijn 2h sword maakt het spelen met een 2h wapen eigenlijk totaal zinloos. Sinds ik met die dagger ben gaan klooien ga ik gewoon niet meer dood, terwijl ik met 2h nog regelmatig stierf.
Ja zal best maar dat is pas op 60 en daar ben ik nog niet. Onder lvl 60 is er vrij weinig verschil merk ik. zit nu op 42 dus. Vrij weinig geauctionhoused, kheb het nog niet zo nodig.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Een 2H weapon gaat tot 1700DPS oid, een 1H tot 1200, dus daar zit heus nog wel verschil in. Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk?
Ik heb het nu uitgespeeld in Coöp op Nightmare Level 50, maar eigenlijk ben ik het nu ook wel zat na 2/3 weken..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Geen idee of ik nog lang blijf spelen though. Ben diablo alweer een beetje zat
Welk niveau?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu net in Arreat (act III) en zie gewoon op tegen die weg naar Azmodan toe
Toch zie ik dat liever dan dat mensen iets verkopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
T is alleen spijtig dat mensen hier alles verkondigen als zijnde waarheid terwijl ze er geen reet verstand van hebben.
Ben net door de Arreat Gate gegaan (vanaf Bastion Keep dus)quote:
Hij bedoelt denk ik welk niveau qua moeilijkheidsgraad je zit, dus normal, nightmare, hell of inferno.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben net door de Arreat Gate gegaan (vanaf Bastion Keep dus)
Wat is er mis met een service verkopen voor igg?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch zie ik dat liever dan dat mensen iets verkopen.
Daarnaast ga ik er vanuit dat iedereen de beste bedoelingen heeft met advies.
Ohquote:Op maandag 11 juni 2012 15:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik welk niveau qua moeilijkheidsgraad je zit, dus normal, nightmare, hell of inferno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |