zo zo, krijg je al afkicksverschijnselen?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhNightmare, wizard is lvl 47 ofzo (heb sinds gisteravond niet gespeeld, en vergeet zulke dingen vaak
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo zo, krijg je al afkicksverschijnselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
k zou als ik jouw was snel al je igg ruilen voor fg, igg is heel erg aan de inflatiequote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat is er mis met een service verkopen voor igg?
welk level zijn je chars nu mattie?quote:
Euhm...quote:
Ik heb alleen nog maar een 41 Barbarianquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euhm...
47 wizard
39 witch doctor
33 barbarian
17 barbarian
15 witch doctor
10 wizard
09 monk
03 demon hunter
Wil je wel helpen, maar dan wordt het of met mijn lvl 60 wizard die net diablo op hell heeft verslagen, of een lvl 38 monkquote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhNightmare, wizard is lvl 47 ofzo (heb sinds gisteravond niet gespeeld, en vergeet zulke dingen vaak
)
beetje moeite om iets af te maken?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euhm...
47 wizard
39 witch doctor
33 barbarian
17 barbarian
15 witch doctor
10 wizard
09 monk
03 demon hunter
Gewist, vond het geen flikker aanquote:
Neehoor, ik varieer graag (óf koppen inslaan met een hamer, óf koppen in de fik steken, allebei goedquote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
beetje moeite om iets af te maken?
En dat is hij dus vergeten.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef lifeblind het volgende:
Je hebt bij je mobile authenticator app ook een restorecode, waarmee je dit dus zelf kan oplossen. Het is wel de bedoeling dat je die code dus ergens opschrijft ^^
Ja had ik dus niet gedaan >.> tenminste ik kan me het niet herinneren.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef lifeblind het volgende:
Je hebt bij je mobile authenticator app ook een restorecode, waarmee je dit dus zelf kan oplossen. Het is wel de bedoeling dat je die code dus ergens opschrijft ^^
Je hebt haar nummer toch.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef totalvamp het volgende:
Ik heb contact met blizz! Kijken of ze hem kunnen verwijderen
EDIT: Yes ik kan weer spelen!!!
aardig klinkende dame aan de andere kant die erg verlegen is xD
"If I said you had a beautiful body, would you hold it against me?"quote:Op maandag 11 juni 2012 17:31 schreef totalvamp het volgende:
Haha nee geen zin om dit keer te flirtenik heb wel vaker over de telefoon gezegd dat ze dan een mooie stem had en dan waren ze altijd heel stil daarna xD wel grappig.
Alleen het feit dat je haar niet kan zien zit een beetje in de weg danquote:Op maandag 11 juni 2012 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
"If I said you had a beautiful body, would you hold it against me?"
Works like a charm...
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef Afwazig het volgende:
Fucking kutinferno, echt. Van die fucking snelle scavengers in een kleine dungeon met Electrified, Firechains, Arcane enchanted en knockback. STERFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Klopt, mee eens. Heb nu ook maar 1m aan igg. Mijn totale equipment is nu bijna 50 miljoen waard als ik het zou verkopenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
k zou als ik jouw was snel al je igg ruilen voor fg, igg is heel erg aan de inflatie
* snel even kijken of mijn d2jsp het nog doet
weaw... er staan wel nice items op zeg
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |