inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef leeell het volgende:
ja daarom is dat loot/stat systeem ook complete poep
ook zoiets ja,quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef totalvamp het volgende:
[..]
inderdaad
ik had level 22 gloves die beter waren als level 50+ rares. Alleen omdat er att speed op zat.
Dat gaan ze fixen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef totalvamp het volgende:
[..]
inderdaad
ik had level 22 gloves die beter waren als level 50+ rares. Alleen omdat er att speed op zat.
Gewoon voor 5000 op de AH gooien, wie weet krijg je het, en dan heb je altijd nog meer dan bij de vendor.quote:
Omdat sommige mensen op de normale manier willen levelen zonder een exploit of level 60 "vriend" erbij...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:06 schreef leeell het volgende:
levelingwapens zijn geen ruk waard, zeker niet met die generic stats
waarom zou iemand relatief veel geld uitgeven voor een level 30 wapen als je binnen een dag tot naar 60 kan farmen/exploiten met een vriend.
Geen idee, ze klinken al wel kut.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich kapot irriteert aan die botters? heb je een fijne party komt er zo'n kut botter en iedereen leaved.
tuurlijk, doe ik ook niet hoor, maar dat heeft niks te maken met dat dat wapen dan niet veel waard isquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen op de normale manier willen levelen zonder een exploit of level 60 "vriend" erbij...
Of in hardcore de trend: met drie man een cave clearen, nummer 4 komt binnen en haalt allemaal mobs naar de ingang van de cave. Kom je eruit: oh dear. Hostile gaan is er niet meer, dus men zoekt andere manieren of te etterenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Geen idee, ze klinken al wel kut.
Maar ik doe alles alleen of met RL vrienden. Ik ben bang dat als ik zo'n public game join er weer zo'n LoL of WoW ergenis gevoel naar boven komt; Allemaal noobs om je heen die niks van het spel snappen en voordurend dood gaan.
Dat ben ik!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Geen idee, ze klinken al wel kut.
Maar ik doe alles alleen of met RL vrienden. Ik ben bang dat als ik zo'n public game join er weer zo'n LoL of WoW ergenis gevoel naar boven komt; Allemaal noobs om je heen die niks van het spel snappen en voordurend dood gaan.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:28 schreef totalvamp het volgende:
Ik ga soms ook wel dood door stomme dingenmeestal omdat de vijand mij ziet als het eerste hapje en ze allemaal achter me aan moeten rennen >.> ze pakken nooit eerst een ander.
Wat uitgespeeld? Het verhaal, inferno met 1 class of alle achievements...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Fearen, en ja een klasgenoot van me heeft het al uitgespeeld.
Maar een paar uur lang niks anders doen dan achter iemand aanlopen is geen zak aanDoe lever een beetje moeite om te levelen.
Speel HC.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Cornelis83 het volgende:
Allemaal noobs om je heen die niks van het spel snappen en voordurend dood gaan.
Ja ik ben geen hardcore Diablo speler, maar hij heeft 3 characters op level 60.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat uitgespeeld? Het verhaal, inferno met 1 class of alle achievements...
Ik heb geen fear als DHquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Fearen, en ja een klasgenoot van me heeft het al uitgespeeld.
Maar een paar uur lang niks anders doen dan achter iemand aanlopen is geen zak aanDoe lever een beetje moeite om te levelen.
Jawel hoor, je kunt die flaming skull castenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik heb geen fear als DHen vaak zijn er geen wizards in groepen.
dan doe ik alleen geen dmg meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt die flaming skull casten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |