Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Katsumi het volgende:
Ik heb net mijn US server character gemaxed voor 2453 dollar. De beste items uit de RMAH gekocht en vervolgens door Inferno difficulty geraast.
Dit jaar dus helaas niet meer op vakantie maar nochtans een goede investering
Ik moet alleen nog een amulet hebben, die kostte 370$, gelukkig.nog een weekje wachten en dan blaas ik mijn studiefinanciering er ook ff doorheen!
Dat vind ik opzich niet erg, maar iets betere balans als nu mag dan wel. Ik heb een barb die Act II inferno nog niet aankan en ik heb ongeveer 100 uur gespeeld en welgeteld 1 (!) bruikbaar item zelf gevonden. Als de AH er niet was, zat ik nu nog halverwege Hell Azmodan runs te doen in de hoop wat gear bij elkaar te sprokkelen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:51 schreef Pheno het volgende:
Mooi, dan moet men weer spelen ipv steeds maar in de AH spullen kopen
dat bestand wat word aangegeven even verwijderen. En dan weer starten. Als het goed is download ie dan dat bestand opnieuw en is het opgelostquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Disorder het volgende:
Ik kan Diablo III niet meer spelen. De update geeft telkens een melding over een bestand. Het bestand is corrupt en ik moet 'm opnieuw downloaden.
Hoezo betere balans dan? Er zijn mensen die die items wel vinden, dus die items zijn wel in het spel en droppen wel. Dat jij ze niet vindt is meer een stukje bad luck...quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich niet erg, maar iets betere balans als nu mag dan wel. Ik heb een barb die Act II inferno nog niet aankan en ik heb ongeveer 100 uur gespeeld en welgeteld 1 (!) bruikbaar item zelf gevonden. Als de AH er niet was, zat ik nu nog halverwege Hell Azmodan runs te doen in de hoop wat gear bij elkaar te sprokkelen.
@Disorder
Dat doet ie bij mij altijd de eerste keer bij een update, maar daarna pikt ie hem wel.
Gewoon spelen zoals jij dat fijn vind. Je niet laten opjutten door anderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff eindelijk Act 3 op normal bereikt. Ga ik nou zo langzaam of duurt het echt zo lang dat spel haha.
Ben nu denk uur of 30 bezig. Monk is level 25.
Merk dat ik nog best wat moeite heb met sommige stukken. Wellicht dat ik niet de juiste gear heb of skills heb aan staan?
RNHA? Als je rmha bedoelt: komt niet op hc.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:58 schreef sorcees het volgende:
Inferno en RNAH zijn nog heel ver weg, ik denk dat als ik mijn monk op 60 krijg dat ik dan niet verder ga, dus geen inferno voor mij (of toch op SC stiekum oefenen).
Real money House of Auctions?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
RNHA? Als je rmha bedoelt: komt niet op hc.
Ach, mobiel, dan heb je dat.quote:
Maar ze denken er wel over om het misschien te gaan doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
RNHA? Als je rmha bedoelt: komt niet op hc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |