Geen smartphone?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Zojuist is mijn Diablo 3 ook gearriveerd. Ik had hem 7 juni besteld bij Amazon.co.uk (en 8 juni was hij weer op voorraad) voor ~43 euro. Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
Mijn battle.net tag is trouwens Thormodo#2155 en ik begin met een Monk.
ja, mail jij blizzard evenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar zouden de pets van WD dan niet iets gebuffed moeten worden?
Een paar weken terug hingen ze ook bij de frs op Utrecht centraal, wellicht dat andere filialen ze ook verkopen, kan je ze even over bellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Zojuist is mijn Diablo 3 ook gearriveerd. Ik had hem 7 juni besteld bij Amazon.co.uk (en 8 juni was hij weer op voorraad) voor ~43 euro. Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
die grote stunner is wel aardig toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeg me alleen af of iedereen er ook zo over dacht.
De honden gaan instant dood, en die gargantuan is ook waardeloos op inferno.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
die grote stunner is wel aardig toch?
Bat companion is eigenlijk de enige handige. Puur om je Hatred voor je Elemental Arrow minder snel leeg te laten gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef ems. het volgende:
DH pets moeten eerst gefixed worden. Die wolf is tergend nutteloos
is goedquote:
Laatste tijd gebruik ik die ferrets veel omdat ik toch alleen maar act 1/butcher aan het farmen benquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bat companion is eigenlijk de enige handige. Puur om je Hatred voor je Elemental Arrow minder snel leeg te laten gaan.
Die spin bleef de helft van de tijd achter rocks en dergelijke staan. En dan is die al helemaal niet nuttig meer.
Voor te farmen is die inderdaad leuk, maar voor echt te levelen niet zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Laatste tijd gebruik ik die ferrets veel omdat ik toch alleen maar act 1/butcher aan het farmen ben
ik heb hem een week geleden besteld,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
Hmm ok, ik heb zojuist de Diablo versie via de battle.net store besteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik heb hem een week geleden besteld,
staat nog steeds op status queued ...
zeker disconnected met error 3003 ofzo ^_^
Die drie weken klopt inderdaad, maar het kon zijn dat het normaal gesproken korter dan dat duurde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef kovenant het volgende:
staat bij battle.net shop ook dat de levertijd 3 weken kan duren plus als je geld via overboeking doet dat het dan week extra kan duren.
Je had diablo op inferno toch al gesloopt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 1 baas te gaan op inferno en dan is alles geclearedact 2 op farm mode, act 3 en 4 is nog steeds pittig.
Klopt, Diablo is easy, moet alleen nog die spin baas in act 3, maar die elite groepjes ervoor kom ik niet voorbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Je had diablo op inferno toch al gesloopt?
Hoe zijn de drops in act 3 en 4 eigenlijk, goede dps op de wapens?
en geld overschrijven doe je met je direct debit card toch ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef Thormodo het volgende:
[..]
alleen dat als je met een direct debit kaart betaalt dat het dan langer duurt?
What happend?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
Urgh mijn level 57 wizard just died on HC. :|||
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
Je moet wachten tot 1.0.3 patch. Dan heb je meer kans op betere loot.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef kensei het volgende:
Butcherrun in 12 minuten met 5 stacks bij warden en butcher![]()
Wel alleen maar pauper drops
Het staat in de e-mail die je na je order krijgt inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef kovenant het volgende:
[..]
en geld overschrijven doe je met je direct debit card toch ?
Op Hell hebben ze maar 3 affixes, dus eentje van deze hadden ze niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Lange_Lex het volgende:
Invulnerable fire chain Fast Jail....
Ging dwars door mijn diamond skin heen in een halve seconde...
grmbl,
Ach helaas. Dat is het risico van het vak he.
Behalve in whimsyshirequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op Hell hebben ze maar 3 affixes, dus eentje van deze hadden ze niet.
Maar dat duurt zolangquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet wachten tot 1.0.3 patch. Dan heb je meer kans op betere loot.
gewoon even langer geduld hebben :pquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Het staat in de e-mail die je na je order krijgt inderdaad.
"Please allow for at least eight (8) days of processing before an item is shipped if you choose to pay using Direct Debit."
Cancelen kan nu blijkbaar ook niet meer (of wel?), zodat ik alsnog met een creditcard kan betalen...
Daarom een maand is wel heel lang (en die 8 onnodige extra dagen maken het er dus niet beter op). Kans dat ik dan nog amper interesse in het spel hebquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef kovenant het volgende:
[..]
gewoon even langer geduld hebben :p
wel belachelijk dat het zolang moet duren ....
veiligheid boven alles maar shippen duurt ruim een maand..
Sucky, hoeveel uur had je er in zitten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
64quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sucky, hoeveel uur had je er in zitten?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef d1ce het volgende:
Ik kom niet meer op Diablo.. Iemand met hetzelfde probleem?Afsluiten en process killen in task manager?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijk draait ie nog wel maar zie je verder niks...Hoe dik is dat dan wel niet?
Jahoor geef je ign maarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Idanue het volgende:
Of even je pc opnieuw starten.
Is er trouwens iemand die even the skeleton king op inferno voor me wil killen?
* Ja ik weet het, ben noob en heb kut gear.![]()
Ja kijk het probleem is dat als ik Diablo afsluit in task manager hetzelfde proces weer tevoorschijn komt. Er komt dan te staan dat er een nieuwe update is zodra ik mijn wachtwoord heb ingevoerd, dan moet ik noodgedwongen op OK clicken en dan komt dat scherm tevoorschijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Afsluiten en process killen in task manager?
Mogelijk draait ie nog wel maar zie je verder niks...
Dan heb je zeker de US client..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ja kijk het probleem is dat als ik Diablo afsluit in task manager hetzelfde proces weer tevoorschijn komt. Er komt dan te staan dat er een nieuwe update is zodra ik mijn wachtwoord heb ingevoerd, dan moet ik noodgedwongen op OK clicken en dan komt dat scherm tevoorschijn.
PC opnieuw opstarten werkt trouwens ook niet, net geprobeert.
Heb mijn account van US naar Europe veranderd een aantal dagen terug of bedoel je de game client?quote:
Yep de game client.. Als je een US game client hebt dan denkt ie dat ie moet patchen. Volgens mij werkt 't weer als je de EU-client installeert (wel ff wat downloaden weer, helaas).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef d1ce het volgende:
[..]
Heb mijn account van US naar Europe veranderd een aantal dagen terug of bedoel je de game client?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |