Extra money for Blizzardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5153555
Je bent verplicht om een authenticator te gebruiken als je de RMAH wilt gaan gebruiken.
De app is gratis...quote:
The eckte authenticator nietquote:
Mensen zonder smartphone moeten wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
The eckte authenticator nietEn er zullen genoeg mensen zijn die dat ding kopen
Heb je het überhaupt wel gelezen wat ze willen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beter gebruiken ze gewoon een authenticator ervoor anders ben je niet alleen je gear kwijt maar ook echt je geld (RMAH) kwijt. Plus dat de OP dan gewoon een lijstje potentiële slachtoffers bevat met de implementatie die ze nu in het spel gebruiken.
Ja, dat SMS ding wilde ik ook nog instellen (2 weken terug geprobeerd), maar de SMS-jes kwamen pas na 10 minuten aan, en dan is de code al verlopen die je moest ingeven...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:15 schreef Afwazig het volgende:
Authenthicator op mijn smartphone geïnstalleerd en aan mijn account geadd, nog nooit gehackt maar you never know. Gelijk maar SMS alerts aangezet, wie dut mie wat
.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je het überhaupt wel gelezen wat ze willen?
Niet zoals je het daar hebt staan. Dan is je zin gewoon ontzettend krom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het juist wel veiliger vind dat Blizzard een authenticator vereist voor de RMAH? Anders krijg je allemaal van die huilende mensen die hun geld kwijt zijn zonder een account met authenticator.
Nou ja, ik speel hardcore en de AH loopt daar echt weken achter, alle goede gear wordt of bewaard in stashes voor een reroll of voor een belachelijke prijs verkocht. Dus om te gearen moet ik zelf farmen, wat in 1.03 makkelijker wordt en nu gewoon kut is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Beter gearen. Barb is so far de meest 'makkelijke' infernochar , maar erg geardependant
AH campen dus
Die van mij werkt nu op zich wel ok maar heb nog wat betere gear nodig voor act 2 inferno. Blijf wel leven en dat met weinig HP namelijk 30k. Die van mij is nu zoiets en dan verder gericht op ias en life on hit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Iemand lvl60 monk? wat is een beetje een gangbare infernobuild?
goblins act 1 // goblins act 2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, ik speel hardcore en de AH loopt daar echt weken achter, alle goede gear wordt of bewaard in stashes voor een reroll of voor een belachelijke prijs verkocht. Dus om te gearen moet ik zelf farmen, wat in 1.03 makkelijker wordt en nu gewoon kut is.
Dat klopt, ik loop ook vast. De marketplace op hardcore is echt gewoon dood of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, ik speel hardcore en de AH loopt daar echt weken achter, alle goede gear wordt of bewaard in stashes voor een reroll of voor een belachelijke prijs verkocht. Dus om te gearen moet ik zelf farmen, wat in 1.03 makkelijker wordt en nu gewoon kut is.
Goblins act 2 is nog even geen optie, maar hoe verhouden de drops van de goblin in act 1 zich tegenover bijvoorbeeld drops van azmodan in hell? Hartstikke leuk dat de loot tables van patch 1.0.3 wel bekend zijn en ik niet kan vinden wat ze nu zijn.. Mijn google-skills laten me in de steek.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
goblins act 1 // goblins act 2
meer zit er niet in
op de fora staan van die "ik zoek een party threads"
Op de Auction house naar vergelijkbare gear kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:01 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Wat is een goede manier om erachter te komen of je gear wat waard is en hoe bereken je dat?
Met mijn build kon ik act 2 redelijk makkelijk uitspelen, waarbij ik iets van 1 op de 5 elitepacks heb overgeslagen:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Iemand lvl60 monk? wat is een beetje een gangbare infernobuild?
Het gaat niet om de runes, het gaat om de gearquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kan je je build in de calc gooien met runes, ga ik die es proberen
Build is dus gefocused op dodge, dmv fist of thunder rune + mantra + hoge dex. Werkt trouwens erg goed want belial kon me vrijwel niet raken met die normale klappenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kan je je build in de calc gooien met runes, ga ik die es proberen
Waarom water ally en niet earth?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Build is dus gefocused op dodge, dmv fist of thunder rune + mantra + hoge dex. Werkt trouwens erg goed want belial kon me vrijwel niet raken met die normale klappen
Lashing tail om alles weg te trappen als je hp down gaat. Die laatste passive kan je veranderen, maar heb zelf geen zin om die mantra elke 2 minuten aan te zetten
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZXgjh!UXc!ZZbYaa
Heb ook de eckte, omdat ik geen smart phone heb helaasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
The eckte authenticator nietEn er zullen genoeg mensen zijn die dat ding kopen
Vind die wave attack geniaal, en doet veel damage. Earth ally is wel beter maar ik vind water gewoon epicquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Waarom water ally en niet earth?
Waarom geen blinding flash ipv een ally? Zorgt ervoor dat ze je niet meer aanvallen en ze ontvangen meer dmg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Vind die wave attack geniaal, en doet veel damage. Earth ally is wel beter maar ik vind water gewoon epic
quality > quantityquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat de monk een veel betere pet heeft dan de WD, die vooral draait om pets?
Omdat een ally chill is om "de restjes" op te ruimen, als je net een epische battle heb gehad en er staan nog 2 witte mobs, kan je die lekker aan je ally overlatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom geen blinding flash ipv een ally? Zorgt ervoor dat ze je niet meer aanvallen en ze ontvangen meer dmg.
Haha ja dat is inderdaad zonde van je tijd. Ik gebruik daar wave of light-explosive light voor. Zorg eerst dat ze een x aantal aan extra dmg ontvangen met blinding flash e.d. en dan blaas ik alles om mij heen weg. Goed gevoel als (zelfs af en toe op inferno) meer dan 10 monsters om je heen in een klap dood neervallen. Werkt ook om wat ruimte te creeren als je immunity uit is gewerkt en je wil weer uit een elite group weglopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat een ally chill is om "de restjes" op te ruimen, als je net een epische battle heb gehad en er staan nog 2 witte mobs, kan je die lekker aan je ally overlaten![]()
Maar wellicht zal ik blinding flash wel nodig hebben voor A3
Waarom niet de seven side strike met goede runes etc ben je zo weer gehealedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Vind die wave attack geniaal, en doet veel damage. Earth ally is wel beter maar ik vind water gewoon epic
Transcendance vind ik aardig waardeloos, als ik chant of resonance zou veranderen zou het voor resolve zijn. Het is trouwens 10 minuten mantra + automatische spirit regenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom niet de seven side strike met goede runes etc ben je zo weer gehealed
Die mantra's naar 7 min ? als je egwoon om de 3 min op 4 drukt? Neem voor die transcendance
Of ipv transcendance resolve. Betere en al genoeg healing dus je kunt beter zorgen dat je niet ge-oneshot wordt dmv dmg reductie. Met bijv string of ears en resolve zit je al op 45% dmg reductie los van resist en armor etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom niet de seven side strike met goede runes etc ben je zo weer gehealed
Die mantra's naar 7 min ? als je egwoon om de 3 min op 4 drukt? Neem voor die transcendance
Het is 10 minuten 15% extra dodge chance en 20% extra armor + die spirit regen, ik weet dat het niet de beste passive is maar ik vind het lekker makkelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Ik heb maar een monk alt op level 40 oid, dus als ik het verkeerd heb moet je het zeggen. Maar je gebruikt zo'n mantra toch regelmatig om die korte active bonus te pakken?
Waarom dan 10 mins mantra? Behalve voor de spirit regen die je vast ook wel ergens anders kan halen?
Mantra activaten is best een spiritsink. Maaaar als je een sink nodig hebt is mantra zeker goed vooral met passive healquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Ik heb maar een monk alt op level 40 oid, dus als ik het verkeerd heb moet je het zeggen. Maar je gebruikt zo'n mantra toch regelmatig om die korte active bonus te pakken?
Waarom dan 10 mins mantra? Behalve voor de spirit regen die je vast ook wel ergens anders kan halen?
Te lui om dat te doen dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:28 schreef ems. het volgende:
Dat weet ik, maar je activate die mantra toch regelmatig in battle om die korte bonus te krijgen? En dan refresh je hem dus automatisch een stuk meer dan 'om de 10 minuten'?
Ja maar in mijn geval betekent dat wel een 20% overall damage increase. Als je je andere skills dan gebruikt hebt/aan hebt staan doe ik ruim genoeg damage om die spirit weer terug te krijgen voordat de korte active over is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Mantra activaten is best een spiritsink. Maaaar als je een sink nodig hebt is mantra zeker goed vooral met passive heal
Dat kan, maar dan negeer je een hoop voordelen ten behoeve van iets wat helemaal niet 10 minuten hoeft te zijnquote:
Geen smartphone?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Zojuist is mijn Diablo 3 ook gearriveerd. Ik had hem 7 juni besteld bij Amazon.co.uk (en 8 juni was hij weer op voorraad) voor ~43 euro. Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
Mijn battle.net tag is trouwens Thormodo#2155 en ik begin met een Monk.
ja, mail jij blizzard evenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar zouden de pets van WD dan niet iets gebuffed moeten worden?
Een paar weken terug hingen ze ook bij de frs op Utrecht centraal, wellicht dat andere filialen ze ook verkopen, kan je ze even over bellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Zojuist is mijn Diablo 3 ook gearriveerd. Ik had hem 7 juni besteld bij Amazon.co.uk (en 8 juni was hij weer op voorraad) voor ~43 euro. Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
die grote stunner is wel aardig toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeg me alleen af of iedereen er ook zo over dacht.
De honden gaan instant dood, en die gargantuan is ook waardeloos op inferno.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
die grote stunner is wel aardig toch?
Bat companion is eigenlijk de enige handige. Puur om je Hatred voor je Elemental Arrow minder snel leeg te laten gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef ems. het volgende:
DH pets moeten eerst gefixed worden. Die wolf is tergend nutteloos
is goedquote:
Laatste tijd gebruik ik die ferrets veel omdat ik toch alleen maar act 1/butcher aan het farmen benquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bat companion is eigenlijk de enige handige. Puur om je Hatred voor je Elemental Arrow minder snel leeg te laten gaan.
Die spin bleef de helft van de tijd achter rocks en dergelijke staan. En dan is die al helemaal niet nuttig meer.
Voor te farmen is die inderdaad leuk, maar voor echt te levelen niet zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Laatste tijd gebruik ik die ferrets veel omdat ik toch alleen maar act 1/butcher aan het farmen ben
ik heb hem een week geleden besteld,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Thormodo het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een authenticator kopen. Doet die er echt 3 weken over om aan te komen?
Hmm ok, ik heb zojuist de Diablo versie via de battle.net store besteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik heb hem een week geleden besteld,
staat nog steeds op status queued ...
zeker disconnected met error 3003 ofzo ^_^
Die drie weken klopt inderdaad, maar het kon zijn dat het normaal gesproken korter dan dat duurde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef kovenant het volgende:
staat bij battle.net shop ook dat de levertijd 3 weken kan duren plus als je geld via overboeking doet dat het dan week extra kan duren.
Je had diablo op inferno toch al gesloopt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 1 baas te gaan op inferno en dan is alles geclearedact 2 op farm mode, act 3 en 4 is nog steeds pittig.
Klopt, Diablo is easy, moet alleen nog die spin baas in act 3, maar die elite groepjes ervoor kom ik niet voorbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Je had diablo op inferno toch al gesloopt?
Hoe zijn de drops in act 3 en 4 eigenlijk, goede dps op de wapens?
en geld overschrijven doe je met je direct debit card toch ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef Thormodo het volgende:
[..]
alleen dat als je met een direct debit kaart betaalt dat het dan langer duurt?
What happend?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
Urgh mijn level 57 wizard just died on HC. :|||
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lange_Lex het volgende:
Urgh mijn level 57 wizard just died on HC. :|||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |