Volgens mij niet.. Door het kiten hebben ze me niet kunnen raken namelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Erm nee, zo werkt dat niet helemaalvampiric is alleen op hun eigen hits
Ik farm al een tijdje Inferno Act 1 en 2. Nog nooit een Legendary gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:23 schreef Killaht het volgende:
Rare game. Zit met mijn barb lvl 59 op Hell Act4 en ik heb nog geen legendary gevonden..en vind nooit wat passends
Begin ik met een wizard alle drops zijn perfect en net de skeleton king neergehaald met twee goede rares..
Net een butcherrun gedaan in een public, krijgt iemand een gare monkdrop legendary met matige stats. Overgenomen voor 30k voor m'n altmonk. Misschien wat duur(Ding staat te koop voor 12k ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik farm al een tijdje Inferno Act 1 en 2. Nog nooit een Legendary gezien.
Ja, ik ben enigzins teleurgesteld in de manier waarop een essentieel punt van het spel is ingevuld door een veilingshuis.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb na mijn eerste playthrough op normal 1 keer een item gevonden die ik zelf kon gebruiken. Ben nu met 2 characters bij act 3 van inferno
In totaal ook maar 2 legendary gevonden die beiden maar iets van 200k waard waren
Die pop-up kan sowieso uit, dat geknipper weet ik niet, maar dat is of vanzelf opgehouden of ik zie het inmiddels niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef Thormodo het volgende:
Mijn monk is inmiddels level 9(Battle.net tag is Thormodo#2155)
Maar kan je ook ergens aanzetten, dat als je op New Lore klikt, je alleen maar het gesproken deel krijgt en niet gelijk die pop-up van het journalbook?
En kan je ook dat geknipper van je inventory uitzetten elke keer als je "paarse" loot vind?
zoiets had ik ook met frozen mobsquote:
Huisgenoten kwamen wel even kijken waarom ik de muis op tafel kapot sloeg.quote:
Hoe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |