155% van je damage doe je ermee toch? niet dat ik hem zo vaak gebruik...quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dan doe ik alleen geen dmg meer
daarnaast is het lastig iets te raken wat springt,teleport,vliegt. Dan staan ze gelijk voor je neus >.>
1 klap = doodquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef bigbass het volgende:
Zo, Diablo neergeknuppeld op Hell, zometeen maar eens kijken of Inferno echt zo moeilijk is
Wil wel even meelopen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef bigbass het volgende:
Zo, Diablo neergeknuppeld op Hell, zometeen maar eens kijken of Inferno echt zo moeilijk is
Hieperdepiepquote:
Na 2 gele mobs kom ik daar een beetje op terug, de uitdaging is wel groterquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
gaat wel prima so far, 12k dps 36.5k health, buffed 9.2k armor en alle resists boven de 100
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef Afwazig het volgende:
Act 2 inferno, net Magda gekilled. Fucking hell, sommige packs zijn echt niet te doen. Net immune, vampiric, electric en mortar. Na 20x doodgaan maar geskipped.
Heb het niet eens geprobeerd om daar elitepacks aan te gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef Afwazig het volgende:
Act 2 inferno, net Magda gekilled. Fucking hell, sommige packs zijn echt niet te doen. Net immune, vampiric, electric en mortar. Na 20x doodgaan maar geskipped.
Ik zou even in ah kijken wat de prijzen ervoor zijn. Gewoon die stats invullenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef Questioning het volgende:
Net de volgende drop gehad:
Rare shoulders (Intrepid Plates)
260 Armor
+ 66 Intelligence
+ 86 Vitality
+ 44 Res. to All Elements
Health Globes Grant +1897 Life.
Req. Level 59
Zelf speel ik geen mage, dus mijn vraag is, is dit een beetje een bruikbaar item voor mages? Voor mij als Monk zou het optimaal zijn (main stat + vit + res. to all). En wat zouden jullie er voor vragen?
Asheara's Vigilance zijn wel aardig en betaalbaar, rond de 200-400kquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:30 schreef Cornelis83 het volgende:
Dat item kun je volgens mij voor best veel goud kwijt op AH. Ik was net nog op zoek naar goede shoulders maar die zijn erg moelijk te vinden voor een redelijke prijs. Goedkoopste atm. op AH buy out is 200.000
EDIT: en blijkbaar moet ik mijn level range ff opschroeven als ik dingen zoek
Voor je in game gold nieuw schild kopen en deze gewoon voor die 80 weg doen. Makkelijk zat tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mooi man die prijzen op de RMAH, die gaan echt nog wel zakken wat dit kan niet
Mijn shield kan ik wel voor 80 euro verkopen, want die staat meerdere malen sold op die prijs met mijn specs, de rest van mijn equipment zou me nu zo'n 500+ euro opleveren, alleen denk ik niet dat mensen zoveel geld voor de rest van mijn items zullen neertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |