SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tt is wel typisch jaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dan ben je gewoon erg afhankelijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zoek alleen de heil in vrienden die wegvallen omdat ze doodgaan, vast komen te zitten of andere dingen
Ik zou eens voor mijzelf moeten kiezenSja waarom niet, je moet het alsnog zelf doen, psychologen zijn er voor ondersteuning en kunnen je een opdracht geven. Je moet nooit denken dat zij iets voor je kunnen oplossen, zo dacht ik vroeger en daar schiet je geen fuck mee opquote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik geloof niet in die psychiaters etc, best kut, want ik ben best verknipt:')![]()
Ja en nee, ik doe vaak dingen zelf, maar ook weer nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon erg afhankelijk?
[..]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja door dit soort tt's moet ik ook weer denken aan jelle en shit manquote:Op maandag 11 juni 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
Door dit ga ik er straks als ik ga slapen weer over nadenken.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar ik heb ook een hekel aan dokters enzo.
Ongeveer 10 jaar rondgelopen met 2 gezwellen, maar niet naar de dokter durven te gaan
Waren uiteindelijk goedaardig, maar toch, ik durf niet naar de dokter te gaan. Straks is het erg...
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Er zijn zoveel dingen die je zelf moet doen, boodschappen, reizen etc.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik doe vaak dingen zelf, maar ook weer niet:')![]()
Iedereen heeft zijn eigen "problemen". Maar soms heb je daar een extra beetje hulp bij nodig, niets mis mee. Iedereen doet het ook op z'n eigen manier.![]()
Nee thuis zitten met een kwaadaardige tumor is lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 01:25 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik heb ook een hekel aan dokters enzo.
Ongeveer 10 jaar rondgelopen met 2 gezwellen, maar niet naar de dokter durven te gaan
Waren uiteindelijk goedaardig, maar toch, ik durf niet naar de dokter te gaan. Straks is het erg...
:')![]()
Ik ben normaliter extreem rationeel, maar dokters zijn ENG!quote:Op maandag 11 juni 2012 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee thuis zitten met een kwaadaardige tumor is lekkerYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Tuurlijk, dat snap ik ook welquote:Op maandag 11 juni 2012 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die je zelf moet doen, boodschappen, reizen etc.
Maar het zijn juist de dingen die er buiten vallenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En dit dusquote:Op maandag 11 juni 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen "problemen". Maar soms heb je daar een extra beetje hulp bij nodig, niets mis mee. Iedereen doet het ook op z'n eigen manier.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja maar vaak aan wijven heb je ook niksquote:Op maandag 11 juni 2012 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker mannenpraatclubje hierOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb momenteel veel problemen met het verwerken van het feit dat mono en sint geen stelletje zijn.
Beide zo tof ende lief, daar past wel wat anale seks bij.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Eens! Vrouwen zijn irrationeel vaakquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar vaak aan wijven heb je ook niks
Mannen gooien gewoon op tafel hoe het werkelijk is![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens! Vrouwen zijn irrationeel vaak
Mannen gooien gewoon op tafel hoe het werkelijk is![]()
![]()
Hahahaha, vind het een beste gozer, maar niet voor sexuele uitingenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb momenteel veel problemen met het verwerken van het feit dat mono en sint geen stelletje zijn.
Beide zo tof ende lief, daar past wel wat anale seks bij.![]()
![]()
Die gebruiken van die nietszeggende uitsprakenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar vaak aan wijven heb je ook niks
- Ik moet alles nog op een rijtje zetten
- Ik moet zeg maar dit en dat nog verwerken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.:')![]()
Ja maar dit is dus echt zo hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens! Vrouwen zijn irrationeel vaak
Mannen gooien gewoon op tafel hoe het werkelijk is
Had het met mijn oudjes van de week over een niet bepaalde persoon
Mijn moeder zegt ah joh zoek je verder
Die ouwe van mij ging er helemaal op in
Als het over jou gaat kan je dit verwachtenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, vind het een beste gozer, maar niet voor sexuele uitingen
Mono is helaas hetero. Hij heeft wel een hele hoop foksters geneuktquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef Rafeiro het volgende:
Beide zo tof ende lief, daar past wel wat anale seks bij.:')![]()
Het ligt niet aan jou maar aan mij kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gebruiken van die nietszeggende uitspraken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.
Dat is zo, je moet wel genieten van het leven zover dat kan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mono is helaas hetero. Hij heeft wel een hele hoop foksters geneukt![]()
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''quote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gebruiken van die nietszeggende uitspraken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.
Nouja ik hoop dat ik bij de komende meets nog een lekkere fokster of fokker kan ballenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zo, je moet wel genieten van het leven zover dat kan.:')![]()
Dat is echt het ergste wat je kan doen, over je ex pratenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.
Exen bestaan niet:')![]()
Wut, ga je doorhalenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
Mijn wekker gaat over 2,5 uur, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan slapen
Als je in-to spitsex bent, raad ik je Steven aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik hoop dat ik bij de komende meets nog een lekkere fokster of fokker kan ballen![]()
Ja, werd om half 1 wakker vandaag, in de bus nog verder geslapen naar mijn ouders, ben klaarwakker nu. Moet om 06.00 op de Maasvlakte zijn, trein naar Duisburg rijden, en dan half 3 weer thuis. Komt wel goed.quote:![]()
Misschien wil die wel een trio met z'n ex, woont toch in m'n buurtquote:Op maandag 11 juni 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je in-to spitsex bent, raad ik je Steven aan.:')![]()
Ja maar daar heb ik nog gevoelens voor, en die toon ik niet zo vaak dus sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien wil die wel een trio met z'n ex, woont toch in m'n buurtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso akwasi, typhoon en winnequote:
Don't sweat itquote:Op maandag 11 juni 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nog gevoelens voor, en die toon ik niet zo vaak dus sorry
Maar jij bent dus wel bi?:')![]()
Nee manquote:Op maandag 11 juni 2012 01:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Don't sweat it
Maar jij bent dus wel bi?
Hoe kom je daarbij?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Voor mijn gevoel is echt 50% van FOK! biseksueel.Behalve in VBL, daar bestaan geen hommos.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 01:36:38 ]![]()
Ik heb nu echt een "weirdo" achtergrond op mijn desktop.
Kennis is dus verongelukt en ik zocht informatie, want niet close, maar het was ECHT een toffe peer.
Kom ik ergens (hyves/facebook/linkedin/tumblr/twitter of wat dan ook) een foto van een meid tegen waarbij ik echt "verliefd" word op een foto(die heb ik nu dus als achtergrond)
Bah, dit kan niet ofzo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb niks tegen gays, serieus nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:36 schreef Typisch het volgende:
Voor mijn gevoel is echt 50% van FOK! biseksueel.Behalve in VBL, daar bestaan geen hommos.
Goede vriend van mij is het, neef van mij maar ik heb er zelf niks mee
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat die afwijzing voor trio enkel te maken heeft met dat je nog gevoelens voor d'r hebt
Moet zeggen dat ik het niet een fris gezicht vind als 2 homo's openbaar staan te tongzoenen, maar goed, als zij daar gelukkig van zijn kijk ik wel de andere kant op.![]()
Of had je een ander soort trio in gedachte, dat we haar samen zouden doen ofzo.quote:
Nouja laat maar ik wil je ook niet beledigen
Dat doen de meeste hommo's ook nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Moet zeggen dat ik het niet een fris gezicht vind als 2 homo's openbaar staan te tongzoenen, maar goed, als zij daar gelukkig van zijn kijk ik wel de andere kant op.:')![]()
Gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hommo's ook niet![]()
![]()
Ik vind het sowieso geen fris gezicht als iemand in het openbaar staat te tongen. Doe dat lekker thuis denk ik dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Moet zeggen dat ik het niet een fris gezicht vind als 2 homo's openbaar staan te tongzoenen, maar goed, als zij daar gelukkig van zijn kijk ik wel de andere kant op.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik heb één keer 2 kale mannen dat zien doen toen ik net werkte in de discotheek waar ik nu nog werk. Was toen 15, toen wist ik het zeker, ik ben duidelijk niet aangetrokken door mannen. Man, wat vond ik het een eng en smerig gezicht.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hommo's ook nietVerder vind ik het allemaal prima, maar op de een of andere manier kan ik er niet goed tegen om het te zien. Best maf eigenlijk, maar is nou eenmaal zo.
![]()
Mono is goed in gay barsquote:Op maandag 11 juni 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister weer in de hommobar waar ik faalde een meisje te versieren![]()
Tenzij bij het uitgaan, dan hoort het gewoon bij dat mensen elkaar staan af te lebberen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Jij ook al in een hommobar?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister weer in de hommobar waar ik faalde een meisje te versierenIk faalde ook!
Nou ja, ze was moe
![]()
![]()
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegenquote::')![]()
Ditquote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegen![]()
![]()
Ik denk dat ik deze hint morgen ga zien
17 letters en 5 uitroeptekens op 1 a4.
Ik ga wel met 1 van mijn beste vrienden naar de gay pride in Amsterdam, maar toch heb ik moeite met gek doen en dansenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegen
Ben je versierd?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Hahahaha die gaybar in Amsterdam toen, ik was echt onwetend mang.![]()
Maar dit was ook echt geniaalquote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Hahahaha die gaybar in Amsterdam toen, ik was echt onwetend mang.
Jij gewoon bier bestellen en wij raar om ons heen kijken
Je hebt toch schijt aan allesquote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga wel met 1 van mijn beste vrienden naar de gay pride in Amsterdam, maar toch heb ik moeite met gek doen en dansen
Anders nieuws, vorige keer kwam mijn pa even thuis en jatte mijn krat bier. Nu was hij even 1 dag thuis geweest en heeft hij heel de huiskamer Oranje versierd. Fucking grote oranje leeuw, vlaggetjes, toeters, hoeden alles.Kan ik dat er na woensdag weer af gaan halen.
![]()
![]()
ja dat wel eigenlijk, maar het is niet mijn ding, ik veroordeel ze er ook verder niet opquote:Op maandag 11 juni 2012 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt toch schijt aan allesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Fred Tevens ga ik pitten
Morgen vroeg op om dingen te regelen
Mono we gaan ff regelen dat je hier zondag komt gap
Mooizoquote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat wel eigenlijk, maar het is niet mijn ding, ik veroordeel ze er ook verder niet op
Wat wel irritant is is van die homo's die de hele tijd doen alsof ze niet geaccepteerd worden, op op facebook gaan huilen dat ze uitgescholden worden op straat terwijl ze er als een enorme nicht bij lopen!!:')![]()
''Gap''.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens ga ik pitten
Ook al zo'n kut woord.![]()
Is goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens ga ik pitten
Je weet dat ik niet voor jou kom, want ik haat jeIk kom voor bier en gezelligheid
Komt goed![]()
![]()
quote:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt toffe homo's (Erik bijvoorbeeld), maar ook verschrikkelijke (collega van me), maar juist door de diversiteit kan je eigenlijk niet oordelen. Ik hoop enkel dat het gros een beetje op Erik lijkt en niet op die collega van me. En als hetero is er niks mis mee om een homo eens een knuffel te geven, het blijven mensen hoor.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik wou bier hebben dus liep de eerste beste kroeg in die ik tegen kwam![]()
Mijn eerste keer in een gaybar was ook nachtmerrie, grapje van mijn neef die wel een leuke tent wistWat een hitsige sfeer, iedereen zat aan elkaar te porren. Bij de WC's kwamen ze samen naar buiten. En wij? Mijn neef hosselde 2 travestieten die hij dan naar huis bracht. De bestuurder van de auto, een vriend van hem, was straalbezopen
![]()
![]()
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk jequote:Op maandag 11 juni 2012 01:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooizo
Wat wel irritant is is van die homo's die de hele tijd doen alsof ze niet geaccepteerd worden, op op facebook gaan huilen dat ze uitgescholden worden op straat terwijl ze er als een enorme nicht bij lopen!!
De mocro?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk je:')![]()
quote:
120uur taakstraaf kreeg ikOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja als je "minderheden" en "jongens met een slechte jeugd" gaat meppen weet je dat je in NL de lul bent jaquote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk je![]()
![]()
Poging tot doodslag blijkbaarquote:
Homo of niet, het is een gappie van mij en ik ga door het vuur voor die jongen, dan maar geweld, maar je blijft met je vette vingertjes van hem afquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Echte vriendenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Homo of niet, het is een gappie van mij en ik ga door het vuur voor die jongen, dan maar geweld, maar je blijft met je vette vingertjes van hem af:')![]()
Whaha, ik ken een goedzak pur sang, alleen is hij >2 meter en LOMP STERK (tilde een dikke maat van me met 1 hand naar het plafond (en dat is dus ruim 100 kilo)).quote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk je
Sloeg iemand een biljartkeu op zijn rug kapot, stuk of 6 man proberen hem tegen te houden en de uitsmijter, normaal een van de "naarste", stapte opzij. Dat was echt geniaal. Toen was degene die sloeg dus echt de lul.
Ze bestaan jaquote:
Maar nu echt pitten
pies oud negersOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze bestaan ja
Maar nu echt pitten
pies oud negers![]()
![]()
Ik weeg rond de 80 kilo, maar bij mij deed hij het dus ook, gelukkig was het een systeemplafond
Maar hij had echt rugklachten omdat zijn spieren niet in zijn huid pasten
Was echt lullig, maar wat was hij belachelijk sterk. Heeft mij nog een keer gered van een vechtpartij ook, 2 armen om me heen daar kon ik niks tegen, maar anders had ik nu echt in de bak gezeten want iemand wou mijn zus wat doen. Mij slaan "mag", maar kom aan pa, ma, zus, zwager, neefje of nichtje en dan gaat mijn verstand echt op zwart. Stom eigenlijk dat ik mezelf liever laat slaan
Als je aan mijn dierbaren zit gaat bij mij ook alles op zwart. En met een beetje pech de ander ookquote:Op maandag 11 juni 2012 02:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weeg rond de 80 kilo, maar bij mij deed hij het dus ook, gelukkig was het een systeemplafond
Maar hij had echt rugklachten omdat zijn spieren niet in zijn huid pasten
Was echt lullig, maar wat was hij belachelijk sterk. Heeft mij nog een keer gered van een vechtpartij ook, 2 armen om me heen daar kon ik niks tegen, maar anders had ik nu echt in de bak gezeten want iemand wou mijn zus wat doen. Mij slaan "mag", maar kom aan pa, ma, zus, zwager, neefje of nichtje en dan gaat mijn verstand echt op zwart. Stom eigenlijk dat ik mezelf liever laat slaan![]()
![]()
Ik ben normaal best lief enzo, maar dan niet, dan ga ik door tot ik niet meer kan of gestopt word, maar ter verdediging van dierbaren zal ik niet inhouden, dat kan ik niet. Je moet al ver gaan om me boos te krijgen en krijg je me daar dan mag je me zo hebben. Ik ben dan stom genoeg niet bang voor iemand van 2m hoor en 1m breed, als je aan mijn zus, neefje of nichtje komt ga je gewoon kapot. De rest zal ik ook verdedigen en dom voor doen, maar die 3 staan boven alles.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je aan mijn dierbaren zit gaat bij mij ook alles op zwart. En met een beetje pech de ander ookYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Succesquote:Op maandag 11 juni 2012 04:39 schreef Monopoly het volgende:
Zo, maar eens mijn werk kleren aan doen en naar de zaak. Gegroet vrinden!![]()
Van 22:00 tot 04:00 ongeveer, lang zat.. Tijd om naar het werk te gaan enzo, dus uitslapen is er niet bij..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mogguh.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Waar hebben ze nu weer een veld vol weidevogels vermoord?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:50 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Dood aan de plantsoenendienst.![]()
![]()
![]()
Ik doelde op het feit dat ze om acht uur al begonnen met maaienquote:Op maandag 11 juni 2012 09:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waar hebben ze nu weer een veld vol weidevogels vermoord?![]()
.
Maar, hebben ze dat echt gedaan ergens?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hier was het niet de plantsoenendienst, maar er zijn hier al vier flinke velden overhoop gehaald op die manier.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat ze om acht uur al begonnen met maaien.
Maar, hebben ze dat echt gedaan ergens?
![]()
![]()
Ik sta op de 3e plek van de poule op mn werk![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
mogguhverlies van nederland voorspelt?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Niet eensquote:Op maandag 11 juni 2012 09:40 schreef gianni61 het volgende:
mogguh
[..]
verlies van nederland voorspelt?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Altijd leuk is dat, als vrouw zo hoog staanquote:Op maandag 11 juni 2012 09:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 10:04:40 ]![]()
Wattequote:Op maandag 11 juni 2012 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Altijd leuk is dat als vrouw zou hoog staan?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Morge
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Jaaaaquote:Op maandag 11 juni 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ow straks weer leuke muziekjes aanvragenIk was bij de L toch
*tunet in
*
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
hoiquote:No buy? Meh... Who are we kidding!
ik ga eerst maar even aankledenquote:
En de hond uitlaten en dan straks lekker opruimen en de radio hard![]()
![]()
Thehehehe nee vandaag nietquote:Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoi !
[..]
Nog een beetje aan het unixen, PRIEM?
Vandaag bestaat voornamelijk uit klanten bellen etc... ik voel me een verkoper; maar het schijnt dat het er bij hoort en ik heb een goeie stem (aldus de baas)![]()
![]()
quote:Ik zal vanavond de cam tg mn huig aanwrijven voor je
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zal vanavond de cam tg mn huig aanwrijven voor je
![]()
![]()
En dat klopt!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik heb een goeie stem (aldus de baas)![]()
![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
quote:Melting! Mijn halloween-mattie
Goddommequote:Op maandag 11 juni 2012 09:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hier was het niet de plantsoenendienst, maar er zijn hier al vier flinke velden overhoop gehaald op die manier..
Ja!quote:![]()
Heb je al iets nieuws op het oog voor dit jaar?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Voor weidse groene vlakten, om koeien op te zetten en ook om op te sporten, maar ik voetbal niet want ik heb een balcontrole van een manke walrusquote:![]()
![]()
Qua kostuum bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja!![]()
Heb je al iets nieuws op het oog voor dit jaar?No buy? Meh... Who are we kidding!
Hihaho, mams kwam net even langs met wat eten, mooi makkelijk straks dus
Hypothetische uitslagen:quote:Ned Den 0-1 Dui Por 1-0
Por Den 0-3 Ned Dui 1-0
Dui -Den 2-0 Por-Ned 0-1
Hypothetische stand na de eerste ronde Nederland 6 +1 Duitsland 6 +2 Denemarken 6 +2 Portugal 0![]()
voor mij is het vakantie, elke dag is weekend voor mij.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Gaat er trouwens iemand hier naar de zwarte cross?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
JAHAAAAAquote:![]()
![]()
Samzz denk ik wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat er trouwens iemand hier naar de zwarte cross?
Lijkt me ook wel een keer tof, maar denk niet dat ik ga.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Koop een nieuw toetsenbordquote:Op maandag 11 juni 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehe nee dat niet. smmige tetsen werken niet
Nee gewoon de o vergetenZo'n mechanische wat WT ook heeft.
![]()
Het is bij wijze van spreken om de hoek hier. Vaak langs gereden maar nooit geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat er trouwens iemand hier naar de zwarte cross?![]()
spierpijn
Request limit reached. You can only request 5 songs every 15 minutesYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
op een laptop?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Koop een nieuw toetsenbordZo'n mechanische wat WT ook heeft.
En het was maar een geintje![]()
![]()
Kan prima hoor via USBquote:Op maandag 11 juni 2012 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op een laptop?
En het was maar een geintje
lekker voor jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh dit lees ik nu pasquote:Op maandag 11 juni 2012 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
Je hebt toffe homo's (Erik bijvoorbeeld), maar ook verschrikkelijke (collega van me), maar juist door de diversiteit kan je eigenlijk niet oordelen. Ik hoop enkel dat het gros een beetje op Erik lijkt en niet op die collega van me. En als hetero is er niks mis mee om een homo eens een knuffel te geven, het blijven mensen hoor.. En het zal je verbazen hoeveel meer homo's er onopvallend en saai zijn. Echt meer dan dat er flamboyant zijn denk ik
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat zijn de meesten. Men denkt bij een homokroeg meteen aan die excentrieke figuren die ontzettend gay doen, terwijl dat helemaal niet zo is. Van de meesten zou je niet eens weten wat hun geaardheid is.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dit lees ik nu pas. En het zal je verbazen hoeveel meer homo's er onopvallend en saai zijn. Echt meer dan dat er flamboyant zijn denk ik
.
![]()
gelukkig ook maar, zou wat wezen...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dit lees ik nu pas. En het zal je verbazen hoeveel meer homo's er onopvallend en saai zijn. Echt meer dan dat er flamboyant zijn denk ik
.
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92![]()
Ik ken gelukkig ook meer "normale" homo's als van die idioten
Maar zo'n irritant figuur kan je soms echt homofoob maken.
Hij is ook echt van het aan mensen zitten enzo, te irritant.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Misschien zie je er gewoon zo onweerstaanbaar uitquote:Op maandag 11 juni 2012 13:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ken gelukkig ook meer "normale" homo's als van die idioten
Maar zo'n irritant figuur kan je soms echt homofoob maken.
Hij is ook echt van het aan mensen zitten enzo, te irritant.![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
gewoon met je mond doenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Kutzooi,mijn stofzuiger doet het opeens niet meerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ook leuk: mannen die zeggen dat ze niet homo zijn, maar praten over schoenen kopen en nagellakjes en kappers en iedereen met koosnaampjes aanspreken![]()
![]()
Van mijn vorige stofzuiger kreeg ik altijd schokken
Ook echt vonken als je met de stang tegen metaal aankwam
Hij is nu ter ruste gelegd
Ik mag een uur niet stofzuigen!
Thermische beveiliging
De meeste Dyson stofzuigers hebben een ingebouwd veiligheidssysteem dat de machine uitschakelt als hij oververhit dreigt te raken. Normaliter doet dit zich voor als de filters verstopt zijn of er een verstopping in de machine zit. Haal de stekker uit het stopcontact en laat de machine ten minste een uur afkoelen als deze automatisch uitschakelt.![]()
Ik had hem open gemaakt en zag dat er een sok inzatPer ongeluk opgezogen, dus dat is het probleem
Dan maar even de badkamer soppen
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 13:28:42 ]![]()
Ja best welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
Het leven van een huisvrouw, het kan zo ingewikkeld zijn.
Ben ik bezig met de badkamer, maak ik een glazen plaat schoon, tyft die van de muur af![]()
Duizend stukjes![]()
Pfffffffffffffffffffffff![]()
c_a, misschien maar niet meer poetsen, straks zakt je huis de grond in ofzo.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja goed planquote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a, misschien maar niet meer poetsen, straks zakt je huis de grond in ofzo.
Maar dan wordt het niet schoon![]()
![]()
"Dan gaan er dingen mis."quote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a, misschien maar niet meer poetsen, straks zakt je huis de grond in ofzo.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Fucking salsamuziek hier. Vakantie, ik wil.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Salsamuziekquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
Fucking salsamuziek hier. Vakantie, ik wil.
![]()
![]()
Het is wel vrolijk in ieder gevalquote:. Alleen is een vakantiegevoel zelfs nog voordat de proefwerkweek begonnen is wel matig
.
Ik de radio aanzetten hoor ikquote:Monique Smit
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Kom je even langs, ik moet, maar heb echt geen zin om schoon te makenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ja emmer zoeken en weer verder
Ruikt wel lekker in de badkamer
Ik heb een opruimdrang vandaag
Reïncarnatie, bitch! Net een proefwerk over gehad.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je beantwoord je eigen vraag al.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.![]()
![]()
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ik vroeg me dat laatst ook af ja, eigenlijk gewoon niets over te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, oopsquote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?.
Dat ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik de radio aanzetten hoor ikMonique Smit
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kom je even langs, ik moet, maar heb echt geen zin om schoon te makenIk moet voor 4 uur klaar zijn met heel het huis
Daarna nog even hardlopen, douchen, eten maken en klaarzitten voor de wedstrijd
Dus sorry helaas, geen tijd![]()
![]()
AL DIE NUTTIGE POSTRUIMTE WAT DOET ZE WAT DOET ZE AUTISTISCHE RELBUI IN 3 2 1...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nuttige post dan wel. Of wilde je het er graag over hebben?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Moet een post altijd nuttig zijn dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nuttige post dan wel. Of wilde je het er graag over hebben?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
twitter doet het dan ook weer of watquote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
Zo douche/WC schoon
Even wachten tot mijn stofzuiger het weer doetOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee twitter kapotquote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
twitter doet het dan ook weer of wat![]()
![]()
Al die spanjolen en 1 italiaan vet stoer doen in dat bericht op fb waarin ze getagged heb, zooo jammer hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Over twitter gesproken, wie zouden de radio aanzetten als ik nu zou gaan draaien? #marktonderzoekWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Webhawk geloof jij de geruchten dat Friso dood is of zo? Want dat is dus niet waar.
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al die spanjolen en 1 italiaan vet stoer doen in dat bericht op fb waarin ze getagged heb, zooo jammer he![]()
Ben er weer vandoor
Kusje![]()
![]()
Nee ik wilde alleen even trollen naar RockNijntje ;DDDquote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
Webhawk geloof jij de geruchten dat Friso dood is of zo? Want dat is dus niet waar.
XDquote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee ik wilde alleen even trollen naar RockNijntje ;DDDOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Als je mijn verzoekjes draait die ik er net heb in gezet, dan ikquote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Over twitter gesproken, wie zouden de radio aanzetten als ik nu zou gaan draaien? #marktonderzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 14:10:33 ]![]()
Heh watquote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee ik wilde alleen even trollen naar RockNijntje ;DDD?
WebHawkjuh, jij bent toch degene die de OP en al gemaakt heeft? Ik postte hier nog niet toen jij actief meepostte.
Jep, die gore baas ben ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
WebHawkjuh, jij bent toch degene die de OP en al gemaakt heeft? Ik postte hier nog niet toen jij actief meepostte.
HEY COOL DA BOP in VI van gisterenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
gr gr ik ga wel verder met opruimen
Maar Friso leeft dus nog. Blijft hij in een kasplantje-staat tot hij uiteindelijk aan een infectie overlijdt over weet ik hoe veel jaar of wat gebeurt er anders met hem?![]()
Het is je vergevenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ik wou even lief doen tegen C_A post ik dat
Ik ga mijn stofzuiger testen![]()
![]()
Ze gaan bittergarnituur van hem maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
Maar Friso leeft dus nog. Blijft hij in een kasplantje-staat tot hij uiteindelijk aan een infectie overlijdt over weet ik hoe veel jaar of wat gebeurt er anders met hem?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik denk het wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
Maar Friso leeft dus nog. Blijft hij in een kasplantje-staat tot hij uiteindelijk aan een infectie overlijdt over weet ik hoe veel jaar of wat gebeurt er anders met hem?
Ikzelf zou duidelijk meteen de stekker eruit willen hebben, als ik er zelf zou liggen. En ook als het een dierbare is.![]()
jij neukt met je gitaarquote:
Daar raakte je een gevoelige snaar.quote:
Neh, ik heb een vriend met gitaren.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
WH je bent echt een baas. Ik moest lachen en zo. Users die ik nog niet vaak heb zien posten laten me nooit lachen.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Compenseert weer voor z'n manginaquote:Op maandag 11 juni 2012 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, ik heb een vriend met gitaren.![]()
Aaighht, sjok, wasdeze. Bah.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik ga maar eens op huis aan. Huuswèrts, jonge.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat klinkt bijna Friesquote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar eens op huis aan. Huuswèrts, jonge.
Ik ga dood van deze aidsovergangen. Kan iemand de bot killen dan ga ik even hete hits draaien.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ik moet zo met het hondjewandelen. Maar ik ben moe en heb net al een half uur met hem gelopen
.
Ik vind het wel opmerkelijk dat jij als grootvader en buitenechtelijke oom van de Radio geen guprechten hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga dood van deze aidsovergangen. Kan iemand de bot killen dan ga ik even hete hits draaien.![]()
Dat is inderdaad opmerkelijk. Maar waarschijnlijk is dat omdat ik net op dat moment even een paar weken afwezig was, zoals wel vaker.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk dat jij als grootvader en buitenechtelijke oom van de Radio geen guprechten hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Webhawk is een vreemde peer, maar zeker geen rotte.
Mag best weer wat vaker draaien
Als iemand gup even uit kan zetten....quote:Op maandag 11 juni 2012 14:31 schreef Rafeiro het volgende:
Webhawk is een vreemde peer, maar zeker geen rotte.
Mag best weer wat vaker draaienWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
We kunnen wel eentje extra gebruiken heb ik het idee af en toequote:Op maandag 11 juni 2012 14:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is inderdaad opmerkelijk. Maar waarschijnlijk is dat omdat ik net op dat moment even een paar weken afwezig was, zoals wel vaker.![]()
Sorry vergaderingenquote:![]()
Maar nee nog geen idee... Alhoewel ik errrrg graag de zipper face wil proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*edit: even spoileren*No buy? Meh... Who are we kidding!
Met een PM mijn kant op van de verantwoordelijken is er een hoop mogelijk ;-)quote:Op maandag 11 juni 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
We kunnen wel eentje extra gebruiken heb ik het idee af en toeWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Halloweeeeenquote:![]()
Vorig jaar als geslaagden zombie nurse gegaan.. dit jaar... geen idee... maar ik wil zipper facccce
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sorry vergaderingen![]()
Maar nee nog geen idee... Alhoewel ik errrrg graag de zipper face wil proberenDas vet. En door de spoiler zag ik het plaatje heel even voorbij schieten, zieke mindfuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*edit: even spoileren*![]()
Dat was ook eigenlijk waar ik op hooptequote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met een PM mijn kant op van de verantwoordelijken is er een hoop mogelijk ;-)![]()
![]()
U doet mij altijd denken aan ene Ernst, ene Bobby en nog wat meerquote:
Waaromquote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U doet mij altijd denken aan ene Ernst, ene Bobby en nog wat meer?
Ja tochquote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Das vet. En door de spoiler zag ik het plaatje heel even voorbij schieten, zieke mindfuckKinders bang maken
Vorig jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die lenzen heb ik nog; dus kan ik dit jaar ook weer in
Whao heb nu al weer zin in halloween
Die vond ik zo tof vroeger.quote:
Heu, ik ben niet jouw konijn.
Ik sta héél toevallig met een mooie playlist klaar om te connectenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tochKinders bang maken
Vorig jaar:Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die lenzen heb ik nog; dus kan ik dit jaar ook weer in
Whao heb nu al weer zin in halloween![]()
![]()
quote:
GO!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik sta héél toevallig met een mooie playlist klaar om te connecten![]()
De haan zou dan idd boos wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vond ik zo tof vroeger.
Heu, ik ben niet jouw konijn.
Ben ik te horen? Ik zend wel uit in AAC+ dus als het ergens niet werkt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ik stond vorig jaar met Melting in een steegje.quote:
Melting was JasoEcht briljant.....
Kinderen waren behoorlijk van de wap als ze langs ons kwamen (en sommige moeders ook
)
Foto van Meltquote:Op maandag 11 juni 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar met Melting in een steegje.
Melting was JasoEcht briljant.....
Kinderen waren behoorlijk van de wap als ze langs ons kwamen (en sommige moeders ook
)
![]()
![]()
Geen idee of ie hem geplaatst wil hebben; dus dat laat ik aan hem overquote:![]()
nen wattes?quote:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties Forumhop: Hop naar: