Nouja ik hoop dat ik bij de komende meets nog een lekkere fokster of fokker kan ballenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zo, je moet wel genieten van het leven zover dat kan.
Dat is echt het ergste wat je kan doen, over je ex pratenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.
Wut, ga je doorhalenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
Mijn wekker gaat over 2,5 uur, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan slapen
Als je in-to spitsex bent, raad ik je Steven aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik hoop dat ik bij de komende meets nog een lekkere fokster of fokker kan ballen
Ja, werd om half 1 wakker vandaag, in de bus nog verder geslapen naar mijn ouders, ben klaarwakker nu. Moet om 06.00 op de Maasvlakte zijn, trein naar Duisburg rijden, en dan half 3 weer thuis. Komt wel goed.quote:
Misschien wil die wel een trio met z'n ex, woont toch in m'n buurtquote:Op maandag 11 juni 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je in-to spitsex bent, raad ik je Steven aan.
Ja maar daar heb ik nog gevoelens voor, en die toon ik niet zo vaak dus sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien wil die wel een trio met z'n ex, woont toch in m'n buurt
Sowieso akwasi, typhoon en winnequote:
Don't sweat itquote:Op maandag 11 juni 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nog gevoelens voor, en die toon ik niet zo vaak dus sorry
Nee manquote:Op maandag 11 juni 2012 01:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Don't sweat it
Maar jij bent dus wel bi?
Ik heb niks tegen gays, serieus nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:36 schreef Typisch het volgende:
Voor mijn gevoel is echt 50% van FOK! biseksueel.Behalve in VBL, daar bestaan geen hommos.
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat die afwijzing voor trio enkel te maken heeft met dat je nog gevoelens voor d'r hebt
Of had je een ander soort trio in gedachte, dat we haar samen zouden doen ofzo.quote:
Dat doen de meeste hommo's ook nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Moet zeggen dat ik het niet een fris gezicht vind als 2 homo's openbaar staan te tongzoenen, maar goed, als zij daar gelukkig van zijn kijk ik wel de andere kant op.
Gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hommo's ook niet
Ik vind het sowieso geen fris gezicht als iemand in het openbaar staat te tongen. Doe dat lekker thuis denk ik dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Moet zeggen dat ik het niet een fris gezicht vind als 2 homo's openbaar staan te tongzoenen, maar goed, als zij daar gelukkig van zijn kijk ik wel de andere kant op.
Ik heb één keer 2 kale mannen dat zien doen toen ik net werkte in de discotheek waar ik nu nog werk. Was toen 15, toen wist ik het zeker, ik ben duidelijk niet aangetrokken door mannen. Man, wat vond ik het een eng en smerig gezicht.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hommo's ook niet
Mono is goed in gay barsquote:Op maandag 11 juni 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister weer in de hommobar waar ik faalde een meisje te versieren
Jij ook al in een hommobar?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister weer in de hommobar waar ik faalde een meisje te versieren
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegenquote:
Ditquote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |