Mono is helaas hetero. Hij heeft wel een hele hoop foksters geneuktquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb momenteel veel problemen met het verwerken van het feit dat mono en sint geen stelletje zijn.
Beide zo tof ende lief, daar past wel wat anale seks bij.
Het ligt niet aan jou maar aan mij kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gebruiken van die nietszeggende uitspraken
- Ik moet alles nog op een rijtje zetten
- Ik moet zeg maar dit en dat nog verwerken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.
Dat is zo, je moet wel genieten van het leven zover dat kan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mono is helaas hetero. Hij heeft wel een hele hoop foksters geneukt
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''quote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gebruiken van die nietszeggende uitspraken
- Ik moet alles nog op een rijtje zetten
- Ik moet zeg maar dit en dat nog verwerken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.
Godverquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.
Nouja ik hoop dat ik bij de komende meets nog een lekkere fokster of fokker kan ballenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zo, je moet wel genieten van het leven zover dat kan.
Dat is echt het ergste wat je kan doen, over je ex pratenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.
Wut, ga je doorhalenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
Mijn wekker gaat over 2,5 uur, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan slapen
Als je in-to spitsex bent, raad ik je Steven aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik hoop dat ik bij de komende meets nog een lekkere fokster of fokker kan ballen
Ja, werd om half 1 wakker vandaag, in de bus nog verder geslapen naar mijn ouders, ben klaarwakker nu. Moet om 06.00 op de Maasvlakte zijn, trein naar Duisburg rijden, en dan half 3 weer thuis. Komt wel goed.quote:
Misschien wil die wel een trio met z'n ex, woont toch in m'n buurtquote:Op maandag 11 juni 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je in-to spitsex bent, raad ik je Steven aan.
Ja maar daar heb ik nog gevoelens voor, en die toon ik niet zo vaak dus sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien wil die wel een trio met z'n ex, woont toch in m'n buurt
Sowieso akwasi, typhoon en winnequote:
Don't sweat itquote:Op maandag 11 juni 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nog gevoelens voor, en die toon ik niet zo vaak dus sorry
Nee manquote:Op maandag 11 juni 2012 01:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Don't sweat it
Maar jij bent dus wel bi?
Ik heb niks tegen gays, serieus nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:36 schreef Typisch het volgende:
Voor mijn gevoel is echt 50% van FOK! biseksueel.Behalve in VBL, daar bestaan geen hommos.
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat die afwijzing voor trio enkel te maken heeft met dat je nog gevoelens voor d'r hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |