SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tt is wel typisch jaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dan ben je gewoon erg afhankelijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zoek alleen de heil in vrienden die wegvallen omdat ze doodgaan, vast komen te zitten of andere dingen
Ik zou eens voor mijzelf moeten kiezenSja waarom niet, je moet het alsnog zelf doen, psychologen zijn er voor ondersteuning en kunnen je een opdracht geven. Je moet nooit denken dat zij iets voor je kunnen oplossen, zo dacht ik vroeger en daar schiet je geen fuck mee opquote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik geloof niet in die psychiaters etc, best kut, want ik ben best verknipt:')![]()
Ja en nee, ik doe vaak dingen zelf, maar ook weer nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon erg afhankelijk?
[..]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja door dit soort tt's moet ik ook weer denken aan jelle en shit manquote:Op maandag 11 juni 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
Door dit ga ik er straks als ik ga slapen weer over nadenken.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar ik heb ook een hekel aan dokters enzo.
Ongeveer 10 jaar rondgelopen met 2 gezwellen, maar niet naar de dokter durven te gaan
Waren uiteindelijk goedaardig, maar toch, ik durf niet naar de dokter te gaan. Straks is het erg...
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Er zijn zoveel dingen die je zelf moet doen, boodschappen, reizen etc.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik doe vaak dingen zelf, maar ook weer niet:')![]()
Iedereen heeft zijn eigen "problemen". Maar soms heb je daar een extra beetje hulp bij nodig, niets mis mee. Iedereen doet het ook op z'n eigen manier.![]()
Nee thuis zitten met een kwaadaardige tumor is lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 01:25 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik heb ook een hekel aan dokters enzo.
Ongeveer 10 jaar rondgelopen met 2 gezwellen, maar niet naar de dokter durven te gaan
Waren uiteindelijk goedaardig, maar toch, ik durf niet naar de dokter te gaan. Straks is het erg...
:')![]()
Ik ben normaliter extreem rationeel, maar dokters zijn ENG!quote:Op maandag 11 juni 2012 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee thuis zitten met een kwaadaardige tumor is lekkerYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Tuurlijk, dat snap ik ook welquote:Op maandag 11 juni 2012 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die je zelf moet doen, boodschappen, reizen etc.
Maar het zijn juist de dingen die er buiten vallenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En dit dusquote:Op maandag 11 juni 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen "problemen". Maar soms heb je daar een extra beetje hulp bij nodig, niets mis mee. Iedereen doet het ook op z'n eigen manier.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja maar vaak aan wijven heb je ook niksquote:Op maandag 11 juni 2012 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker mannenpraatclubje hierOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb momenteel veel problemen met het verwerken van het feit dat mono en sint geen stelletje zijn.
Beide zo tof ende lief, daar past wel wat anale seks bij.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Eens! Vrouwen zijn irrationeel vaakquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar vaak aan wijven heb je ook niks
Mannen gooien gewoon op tafel hoe het werkelijk is![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens! Vrouwen zijn irrationeel vaak
Mannen gooien gewoon op tafel hoe het werkelijk is![]()
![]()
Hahahaha, vind het een beste gozer, maar niet voor sexuele uitingenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb momenteel veel problemen met het verwerken van het feit dat mono en sint geen stelletje zijn.
Beide zo tof ende lief, daar past wel wat anale seks bij.![]()
![]()
Die gebruiken van die nietszeggende uitsprakenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar vaak aan wijven heb je ook niks
- Ik moet alles nog op een rijtje zetten
- Ik moet zeg maar dit en dat nog verwerken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.:')![]()
Ja maar dit is dus echt zo hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens! Vrouwen zijn irrationeel vaak
Mannen gooien gewoon op tafel hoe het werkelijk is
Had het met mijn oudjes van de week over een niet bepaalde persoon
Mijn moeder zegt ah joh zoek je verder
Die ouwe van mij ging er helemaal op in
Als het over jou gaat kan je dit verwachtenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, vind het een beste gozer, maar niet voor sexuele uitingen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mono is helaas hetero. Hij heeft wel een hele hoop foksters geneuktquote:Op maandag 11 juni 2012 01:28 schreef Rafeiro het volgende:
Beide zo tof ende lief, daar past wel wat anale seks bij.:')![]()
Het ligt niet aan jou maar aan mij kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gebruiken van die nietszeggende uitspraken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.
Dat is zo, je moet wel genieten van het leven zover dat kan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mono is helaas hetero. Hij heeft wel een hele hoop foksters geneukt![]()
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''quote:Op maandag 11 juni 2012 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gebruiken van die nietszeggende uitspraken
- Het is een proces
- Ik zoek mezelf
- Ik ben mezelf kwijt
etc.
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 11 juni 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik weet nog niet of ik over mijn ex heen ben, ik denk soms nog aan hem.''
Maar de vorige nacht wel over mij heengaan, sterf dan.
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |